Juli 2023

@qira schrikken zeg! Hopelijk is het daarbij gebleven. 
Hier nu 6+2. Begin me goed beroerd te voelen. Ga met knorrende maag naar bed en sta met knorrende maag op, het stopt gewoon niet. Weet niet meer of ik misselijk ben van het eten of van de honger. Vannacht zelf wakker geworden van de honger. 
Ben niet in de ochtend echt misselijk maar de gedachte dat ik moet eten maakt me echt beroerd. In de middag overgeven is er nu ook nog bijgekomen...  probeer zoveel mogelijk gezonde dingen te eten verspreid over de dag zoals bosbessen en granaatappel maar pff jeetje get valt niet mee zeg haha.  
Kan ook niet wachten tot de echo 2 december. Hopen dat mijn 3e zwangerschap dan echt een kindje mag gaan worden.

Dan zitten we vlak bij elkaar, ik ben precies 6 weken vandaag!
wel fijn dat je de echo al bijna hebt, ik op 12 dec
hier geen misselijkheid, ik zet in de nacht een schaaltje met iets zoals radijsjes ofzo naast m'n bed zodat ik bij een hongergevoel gewoon door kan eten ?
ik ben wel heel opgeblazen, ik ben heel slank van mezelf maar ben nu heel bol en de darmen maken veel lawaai
geen bloed meer gehad gelukkig

Hi hoi, gefeliciteerd allemaal!! Ik heb afgelopenn dinsdag meteen een knaltest gehad. Uitrekendatum staat nu op 22 juli, nog geen afspraak gepland.
Dacht al dat ik zwanger was met 13 dagen ot. Mijn eerste is 13 maanden en dit kwam erg onverwachts.. Weet ook echt nog niet hoe ik me erbij voel. Ik ben 24 en zo bang dat met mijn partner alles op mij zal uitkomen (nachten, kinderen, huishouden). Zo jammer, want ik zou er graag blijer over zijn. 
Ik ben alleen super super misselijk af en toe, en moe, maar verder niet als vorige zwangerschap. 
ik heb snel vorige week nog sushi gegeten voor een laatste keer? Ik was zo verdrietig omdat ik het na mijn vorige bijna niet had gegeten. 

@qira haha herkenbaar die opgeblazen buik. Mijn broek ging gisteren nog amper dicht na het avond eten.  Ja ben heel blij dat de echo vrijdag al is maar oh zo nerveus. Toch blijven we positief.  Fijn dat het erbij gebleven is!
@amtk jij ook gefeliciteerd! Misschien komt het blijde gevoel nog. En zo niet dan maakt je dat geen slecht mens. Er zijn zoveel vrouwen die het emotioneel zwaar vinden of er gewoon even niet op gehoopt hadden zwanger te worden. En wie weet verrast je partner je nog, ik hoop het voor je! Ik ben ook 24 dus leuk om te horen :) Sushi herkenbaar, ik heb van het weekend vegetarische sushi gehad en dat viel opzich niet tegen!  Al is het niet helemaal hetzelfde natuurlijk haha. 

Hi Dames, ik ben weer zwanger na twee miskramen afgelopen jaar. Nu net 6 weken. We vinden het zo spannend dat we eigenlijk net doen alsof ik niet zwanger ben. Ik durf ook gewoon niet de verloskundige te bellen.  Ik hoop lang bij dit groepje te mogen blijven dit keer :)

@MVwS Spannend! Ik probeer mezelf daat ook te zeggen, het is ook echt een kwestie van maanden, dat als het over 4/5 maand was, ik er al zo anders naar zou kijken. Maar toch leuk, ik vind het denk ik vooral heel eng met een 2 jarige en een baby te zijn? Mentaal voorbereiden daarop! 

@Saarttje Ik hoop dat eht goed komt voor je! Ik begrijp die gedachte heel goed, ik heb het zelf niet meegemaakt maar vind het zo sterk dat er zo veel dames hierdoorheen gaan en de moed houden! Driemaal scheepsrecht toch? ik heb ook nog geen afspraak gemaakt haha.. wacht het even af

@saartje spannend zeg! Ik heb dit jaar 2 miskramen gehad. Vandaag met 7+2 weken naar de echo gegaan, voor het eerst een echt babytje met een kloppend hartje mogen zien in mijn buik!  Hou de moed erin en hopelijk kun je positief blijven :) heb je al een echo gepland staan ?

Terug
Bovenaan