Juli 2023

Vandaag hier ook de eerste echo gehad. 

Deze keer alles in het ziekenhuis ipv bij een verloskundigepraktijk. Toch wel anders. 

Ik heb meteen nog 3 afspraken deze maand. 

Maar wel een kloppend hartje gezien en gehoord. Heel speciaal

Hoi dames, ik praat ook graag mee oo hrt forum. Maandag 3 weken geleden voor het eerst getest. Dat was 1 dag voor nod. De test had een lichts streepje, 1 week later een knaller van een test. Zelf denk ik dat ik morgen 7 weken zwanger ben. Maar heb bijna tot geen symptomen. Ben niet misselijk, mijn borsten doen geen pijn, geen vermoeidheid. Zijn er meer vrouwen die 7 weken zwanger zijn en geen symptomen hebben? 
Ik ben best ongerust omdat ik me zo kip lekker voel. Nog 1 week wachten tot de eerste echo. 

Ik ben als het goed is nu 8 weken, enige symptomen die ik heb is dat ik sneller moe ben en opgeblazen gevoel..
in mijn familie is bijna iedereen heel erg misselijk geweest dus ik hoop dat ik in mijn handjes mag knijpen dat ik dat oversla en dat dit niet betekend dat het niet goed is ofzo
maandag eerste echo!

Wij hebben net een goede eerste echo gehad!! Mooi sterk hartje en zit qua termijn precies zo ver als ik dacht, nu 8 weken 
omdat ik qua gewicht aan de kant van ondergewicht zit, komen we in aanmerking voor extra echo's, vinden we stiekem niet erg 

Wat fijn al die goede echo's! 

Wij hadden vandaag ook eindelijk de eerste echo. Alles was goed met een mooi kloppend hartje. Zo fijn! 

Ja fijn hè!
ik kreeg net wel bericht dat ik onder controle kom in het zh, mijn schildklier waarde in het bloed is net wat te hoor, tsi is 4.1..
verder zijn alle waardes en vitamines die extra zijn nagekeken in orde

@appeltje @qira fijn dat jullie goede echo's hadden!   
Voor de dames die in de buurt van een Baby-Dump winkel wonen een tip. Daar hebben ze ook een gratis zwangerschapsdoos en die zit vol met leuke en bruikbare items en helemaal zonder reclame folders etc. Inhoud:  2 drinkbekers 3+ maanden, 1 bibs speen,  rompertje, sokjes, JepKids baby doe boek, spuugdoekje  en lepeltjes voor eerste hapje.   
Hebben jullie het al aan mensen verteld ? Wij hebben het afgelopen week aan de meeste verteld en de reacties waren zo leuk. 

Terug
Bovenaan