Juli mom to be?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Zijn er al meer juli 2008 moeders hier?

Ik ben 3 juli uitgerekend, nu dus 4w5d zwanger, heel erg blij, maar ook heel erg onzeker, vorige x nl een miskraam gehad.. Maar toch voelt het goed en voel me echt al zwanger.
Ik ben moe, krampjes in onderbuik, rommelende darmen, beetje misselijk en helemaal nergens trek in.

Lijkt me heel gezellig om alvast met jullie te kletsen!

groet, Suza

Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Zo te lezen hebben wij veel overeenkomsten. Ik heb in juni een miskraam gehad, maar.... ik heb net vanmorgen een positieve test in mijn handen gehad! Volgens de berekening zou ik dan rond 8 juli zijn uitgerekend.
Ik ben natuurlijk erg blij, maar het voelt ook zo onzeker. De onbezorgdheid die ik de vorige keer had, heb ik nu niet.

Ik heb niet echt kwaaltjes, had ik de vorige keer ook niet echt. Wel zijn mijn borsten iets gespannen en lust ik de thee die ik altijd drink niet meer. Dat had ik de vorige zwangerschap ook en daaraan herkende ik dat ik wel eens zwanger kon zijn. Verder nog geen kwaaltjes gelukkig, hopelijk blijft dat ook zo.

Nou, misschien kunnen wij elkaar door deze onzekere tijd heen kletsen!! Hopelijk komen er nog meer mensen bij zodat we met een leuk clubje elkaar kunnen steunen en onze verhalen aan elkaar kwijt kunnen!!

Groetjes liefje 9

Hi!

Nou jij dan ook van harte he?! Spannend is het he..

Leuk dat je reageert! Kunnen we elkaar en hopelijk nog meer meiden door deze inderdaad spannende maar ook zo leuke tijd helpen.. beetje rare zin..

Ik heb afgelopen sep mk gehad, dus nog niet zo lang terug. Hoe ver was jij toen?
Ik voelde me die x heel anders dan nu, nu voelt het goed en toen had ik steeds zo iets van.. nou ik weet het niet.

Ik ben trouwens 30 en dit is mn 1e kindje en jij?

groet, Suza

haai,

Jeetje, jou miskraam is dus echt nog maar net geleden. Gelijk  je eerste cyclus weer raak?? Heb je een curretage gehad of medicijnen?
Wij kwamen bij de eerste echo erachter dat het mis was, ik was toen  bijna 10  weken zwanger (inmiddels mijn buik  al wat aan het groeien etc). Daarna nog eventjes gewacht of het van zichzelf op gang zou komen, maar dat lukte niet. Toen medicijnen gehad en daardoor het vruchtje vrij snel verloren.

Daarna even een periode wat rustig aan gedaan, ik vond die miskraam er toch flink inhakken, emotioneel gezien dan. Wel elke maand aan het "klussen", maar niet echt gericht ofzo. Afgelopen maand toch wat gerichter bezig geweest, eisprong in de gaten gehouden en nu dus raak...

Ik ben er nu ook relaxter onder dan de vorige keer, ik heb nu zoiets van eerst zien, dan geloven. Ik ben wel heel blij natuurlijk, maar k kan nog niet op de roze wolk zitten.
Gelukkig heb ik de vorige keer met de verloskundige afgesproken dat ik vroeg een echo krijg als ik weer zwanger zou zijn. Dus ik denk dat ik deze week maar ga bellen voor een afspraak. Zodat ik rond 6/7 weken een echo heb, ipv 9/10 weken zoals de vorige keer.

Heb jij al gebeld voor afspraak bij verloskundige?
Groetjes liefje 9

Hoi,

Mijn mk was al met 5 weken en kwam zelf op gang, dus.. en het was 1 sep gebeurd dus zeg maar 1 cyclus er tussen. Wel weer erg snel, we zijn in juni begonnen. Wat dat betreft mogen we niet klagen.

Jeetje zeg, kwam je er pas met 10 weken achter, balen zeg. En had je dan nog wel klachten of niet? En hoe lang leefde het kindje dan niet meer?

Ik heb vanmorgen vk gebeld en mag 3 december - wat duurt het nog langgggggg - komen. En dan 2 weken later 1e echo.

groet, Suza

hoi,

Tot op de dag dat ik naar de echo ging, dacht ik dat alles verder goed was. K had allerlei kwaaltjes, m'n broek wilde moeilijker dicht 's avonds, kortom echt zwanger gevoel. Het vruchtje was in het begin al gestopt met groeien, maar door middel van de hormonen groei je wel en heb je ook nog het gevoel zwanger te zijn. En dan krijg je zo'n overwachts bericht,  een vervelende periode geweest. Ook omdat mijn lijf nog langere tijd echt in de war was van alles.

Maar nu weer zwanger, we proberen er met zoveel mogelijk positiviteit naar te kijken. De echo is natuurlijk wel een spannend iets, omdat we zo'n vervelende situatie hebben gehad. Maar, dit is een nieuwe zwangerschap, dus ook nieuwe kansen. We zullen zien!! T gekke is, dat nu ik een positieve test in handen heb gehad dat ik nu ook de verschijnselen meer merk, zoals rommelende darmen. Ook heb ik vandaag lekker op de bank gelegen, lekker geluierd!

Nog meer mensen die net hebben getest????

Nou tot horens!!
Groetjes liefje 9

Wat leuk om te lezen dat er al weer juli mama's to be zijn hahaha
Ik was afgelopen juni uitgerekend, maar ben afgelopen 4 juli bevallen van een kerngezonde zoon!

Ik wil jullie heel veel plezier met jullie zwangerschap wensen!!

Dikke knuf Saskia
mv Rik 17 wk oud

Terug
Bovenaan