Juli mom to be?

Hoi  meiden,

Gezellig we zijn al met een leuk clubje!

Oohw zo herkenbaar wat jullie schrijven.. ik heb precies hetzelfde. Ik voel me eig juist wel zwanger, maar heb steeds klein beetje bruinverlies.. Echt maar heel klein beetje. Gisteren naar vk gebeld en ja, het komt gewoon heel erg vaak voor.. Maar bij mij begint mn ongie ook altijd zo dus pffffffffffffff. Maar zij heeft me wel echt gerustgesteld en schijnt bij 50% voor te komen. Zo lang het geen helderrood is met krampen.. hoef ik me echt geen zorgen t emaken.. Tjsa makkelijker gezegd dan gedaan. Inderdaad na een MK zit je er toch anders in. Ik ben al zon piekeraar..

Ik heb er wel echt een heel goed gevoel over vanaf het begin dus probeer dat vast te houden. Is jullie afscheiding eig anders nu jullie zwanger zijn?

Groetjes Suza

Hoi Meiden,

jeetje wat herkenbaar zeg!!! Ik heb gister een test gedaan en als alles goed gaat ben ik ook op 3 juli uitgerekend. Ook hier een miskraam gehad in maart. Ben dus ook heel erg onzeker of dit allemaal goed gaat. Heb ziekenhuis al gebeld en heb afspraak op maandag 12 november voor echo. Best wel snel, maar eigenlijk toch nog te lang....

Verder steeds angst als ik naar de wc moet. Hoe maak je je zelf gek??

We gaan maar uit van het allerbeste, toch?

Ben trouwens 31 en ook hier ons eerste kindje.

Groetjes

Trouwens, nu dat je het zegt over die afscheiding. Is bij mij ook anders. Heb ik in maart helemaal niet gehad.

Hai Natas,

Jij ook van harte! Zijn we op dezelfde dag uitgerekend! Leuk zeg, spannend ook ..

En wel heel erg toevallig dat we allemaal een mk gehad hebben, nou als we dan nu allemaal over 8 maanden een gezonde baby mogen hebben.

Ben zo blij dat ik het er zo met jullie over kan praten.

Groetjes Suza

Hallo allemaal!

Wat leuk om zo andere mensen tegen te komen.
Ik ben 23 jaar.
Vanmorgen een positieve test in mijn handen gehad!  We zijn helemaal happy!
Ik ben volgens de berekeningen 3 juli uitgerekend!
Morgen dus 6 weken zwanger!
Zo spannend allemaal!

Heb weinig klachten eigenlijk! Behalve dat ik een beetje last heb van mijn buik.... soort van spierpijn... en rommelige darmen... en gevoelige borsten! Dat is alles! Mag denk ik dus niet klagen!  Hoop maar dat ik niet misselijk ga worden!

Ik heb eigenlijk ook een vraagje... Vanaf welke week moet je een afspraak maken bij de dokter?

Ik hoop dat iedereen zich een beetje goed voelt, en dat alles gewoon voorspoedig verloopt bij de zwangerschap!

Groetjes
p1984m

Hallo!

Ben ik weer!
Ik heb al antwoord op mijn vraag! hoef niet naar de dokter dus, en kan gelijk naar een verloskundige.

Fijne avond nog....

Liefs

@Suza, ja ik heb nu veel meer last van witte afscheiding.

En dan iedere keer even checken op het toilet is ook heel herkenbaar.
Gelukkig ben ik niet de enige.

Hallo allemaal,

Ik ben nog niet zwanger ik volgende week mijn NOD. Ik heb wel heel erg last van zere tepels  en het gevoel dat mijn borsten heel strak staan maar ze voelen gewoon zacht aan. Ik heb gisteren al een test gadaan omdat ik bij mijn vorige bloeding maar drie dagen ben geweest en eigenlijk alleen maar bij het afvegen dus dacht dat ik miscchien een week eerder mijn NOD had. De test was negatief dus probeer het volgende week weer. Ik heb ook nooit eerder last gehad van die zere tepels/borsten soms heb ik een vlaag van misselijkheid maar dat is ook zo weer over. Als ik wel zwanger ben ben ik volgens de pc uitgerekend op 16 juli en ik hoop dat ik me dan boij jullie kan voegen.

Kan iemand mijn vertellen wat jullie voelen als je hier ook last van hebt.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan