Juli mom to be?

Hoi,

Hoe houd je lichaam je dan voor de gek he?  Inderdaad nieuwe zwangerschap, dus proberen positief te zijn! Het ene moment ben ik dat ook en het andere moment, die hormonen!! Pff..

Ik lag vandaag ook heerlijk op de bank met mn laptopje op schoot. Lekker wat programma's gekeken op uitzendinggemist en alle babysites afgestruind hahah, heerlijk zon dagje. Moet kunnen, heb ook echt nergens geen zin in.. Moet morgen weer werken en ga dan morgenavond in huis wat schoonmaken enzo. Vandaag even niet!

Waar woon jij? Ik woon in NH.

groet, Suza

Inderdaad erg bijzonder om al juli mama's te zien!
Heerlijk meiden!

Geniet er van en ik hoop dat alles voor jullie naar wens verloopt

gr mama van MD

31 wkn 5 dgn

Hoi meiden,

hier nog een juli mama, 4 juli 2008 komt er uit de calculator haha
Ik herken de onzekerheid ook.
Met mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet, nu lijkt het wel of ik alleen maar verhalen lees over miskramen en kindjes die overlijden in de buik bah!
Maar goed het enigste wat je kunt doen is hopen dat het goed gaat.

Ik kom trouwens ook uit noord-holland en ik heb al een zoontje van 19 maanden.

Hoi

Niesje, welkom hier en ook van harte gefeliciteerd natuurlijk!!
Ik heb net vanmorgen weer een test gedaan, wel weer een streep, maar nog wel een lichte. Ik wil graag een dikke, vette streep, hahaha!
Nou ja, die zal er vanzelf komen. Ik ga er vanuit dat een streep een streep is. De vorige keer had ik dat ook, lichte streepjes in het begin. Ik zal nog wel weinig hormoon hebben, ik ben sinds gisteren ook nog maar  2 dagen overtijd.

Nou ja, we gaan er vanuit dat het goed komt. En niesje, voel jij ook verschillen tussen je eerste zwangerschap en deze zwangerschap??
Nou, ik ga nog ff ontbijten, ben btje laat vandaag, heerlijk zo'n vrije dag!!
Ik kom trouwens uit het noorden des lands.

Groetjes Liefje 9

Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas achter toen ik al bijna 7 weken was, dus dat schoot wel lekker op.
Ik heb nu dus steeds een ongi gevoel soms zelfs behoorlijk pijnlijk en dat maakt dat ik zo onzeker ben.
Ik herken dit ook niet van mijn eerste zwangerschap.

Ik heb net een afspraak gemaakt met de gyneacoloog (vorige keer bevallen met spoedkeizersnede) en 27 november mag ik komen.
Eerst a.s dinsdag al maar dat vond ik te snel, eerst maar eens kijken of het blijft zitten.

hallo juli mamma's,

ik heb maandag getest en heel erg zwanger. Ben 5 juli uitgerekend. Net als 2 eerdere dames op deze topics heb ik ook een miskraam gehad in mei 2007. Ben ondertussen getrouwd en nu al weer zwanger. Ik ben heel blij, maar ook doodsbang. Voelde me tot vandaag heel erg zwanger, misselijk, moe, pijnijke borsten, ongi achtig gevoel in de baarmoeder, rommelende darmen etc. Bij mijn eerste zwangerschap had ik veel minder kwaaltjes. Vandaag is mijn vrije dag en heb ik tot 10 uur geslapen, heerlijk. Het enige ellende is dat ik me nu niet meer moe voel, niet misselijk ben en zelfs mijn borsten doen niet meer zeer. Gelijk weer paniek, want bij mijn miskraam voelde ik me ook in een keer niet meer zwanger. zucht.
Ik wou dat ik nog zo heerlijk onbevangen blij kon zijn. Gelukkig is wel dat ik met 6,5 week een echo mag laten maken in het ziekenhuis vanwege de eeerdere mk. nog 2 weken wachten en heel veel geduld hebben vrees ik.

groetjes
kitty (31 jaar)

Haai,

kitty, ook van harte welkom. Ook net dit jaar een miskraam gehad, jeetje zijn er dan toch veel mensen die een miskraam hebben gehad. In mijn omgeving heb ik ook veel mensen die het hebben gehad.
Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en ik kan gelukkig 19 november terecht voor een echo. Dan zou ik ook tussen de 6 en 7 weken zijn. Dat wilde ik ook graag, vroeg een echo, als het wel mis is wil ik dat graag op tijd weten.
Vanmorgen vloog het me ineens ff aan, krampen alsof ik ongesteld moest worden, k ben al een aantal keren naar wc geweest, maar er is niets loos gelukkig. En dan zijn die krampen weg en dan ineens ga ik zitten nadenken en  wordt ik wat bang.  Dus maar ff een testje gedaan, hihi, nog steeds zwanger... Dan ben ik weer gerustgesteld. Maar pfff, wat heeft zo'n miskraam dan impact ook weer op een nieuwe zwangerschap.

Maar goed het komt vast allemaal goed.... nu eerst al die weken tot de echo  nog door zien te komen... pfff, duurt me nu al te lang, haha!
Nou kunnen we elkaar er een beetje doorheen praten deze periode!!

Groetjes liefje

Hoi Kitty gezellig dat je mee komt kletsen.
Het word hoog tijd voor een officieel Juli deeltje maar ik zie nog steeds niets staan.

Liefje, heel herkenbaar, ik heb vandaag ook weer getest, om even te zien of het wel nog steeds zo is. Ik heb ook vandaag al de hele dag zo'n zeurend gevoel.

Nou tijd voor het eten.

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan