Hey ladies!
Tis idd rustig hier. Wel een keer lekker met bijlezen, haha! Nee hoor, vind het echt super gezellig hier en altijd leuk om te lezen hoe het met jullie is!
Wij hebben de wintersport geboekt! Gaan van 2 tot en met 11 januari naar Frankrijk!!! Zelfde plaats en hotel als waar we al twee jaar geweest zijn, echt helemaal geweldig! We gaan met mijn schoonouders en drie vrienden. Leuk!! Mocht ik tegen die tijd zwanger zijn, dan ga ik sowieso mee, maar pas ik op met de hoogtes en ga ik gewoon geen enge pistes pakken, haha! Dan doe ik gewoon erg rustig aan. Uiteindelijk gaan mijn broer en z'n vriendin toch niet mee, omdat ze het geld toch ergens anders voor nodig hadden. Hadden we ze dus ook niet van onze plannen hoeven te vertellen, grrr!!! Haha, ach wat maakt het ook uit...
@Rianne, nu ben ik zo benieuwd naar je jurk! Als je de foto op de computer hebt staan: even kopieren en hier plakken. Wil je het nog een keer proberen, please????
Hoe was de vergadering? En is je test al donderder? Volgens mij moet ie net zo donker zijn als het controlestreepje. Maar heb eigenlijk geen verstand van ovutesten, sorry!
@Eva, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Ben nog nooit in Berlijn geweest. Wat moet ik me voorstellen bij sportief/chique?? Heb je een foto? Haha, hoezo nieuwsgierig!
@Puk, vandaag lekker thuis gewerkt? Lief van je ouders dat zij je de jurk hebben gegeven! Heb jij een foto? (Dan moeten jullie jullie gezicht er maar even afknippen, haha!)
@Liss, wij hadden vandaag ook de hele dag weer geen internet. Was alweer een regionale storing van UPC, grrrr!!! Maar gelukkig doet het het weer. Klinkt vies die zakjes, brr!! En zoveel drinken! Dan blijf je naar de wc gaan of niet?
@Bion, het komt steeds dichterbij! Ik duim voor je!
@Puk, die drukke tijd komt straks wel weer denk ik ja. Verder alles goed met jou?
Nou, hier druk aan de klus. Ik verwacht donderdag m'n ei, als ik weer een cyclus heb van 29 dagen. Maar even een persoonlijk vraagje: ik had gisteravond van dat rekbare slijm (sorry! ). Betekent dat nou dat m'n ei eraan komt of dat hij al gesprongen is? Hoop dat iemand hier een antwoord op weet...
Liefs en een dikke kus, ikke
Beeb van Janneke:
Janien meisje
Liss jongetje
Ikke jongen
Sabien
Hopje meisje
Bion
Eva meisje
Christy meisje
Sylvia
Janien