Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Wat is het hier rustig zeg! Kon ik tenminste wel veel aan m'n verslagen doen vandaag.
Er komen vast weer drukkere tijden aan, aangezien er een hoop NOD's aankomen.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor iedereen!

X Puk

Hey ladies!

Tis idd rustig hier. Wel een keer lekker met bijlezen, haha!  Nee hoor, vind het echt super gezellig hier en altijd leuk om te lezen hoe het met jullie is!

Wij hebben de wintersport geboekt! Gaan van 2 tot en met 11 januari naar Frankrijk!!! Zelfde plaats en hotel als waar we al twee jaar geweest zijn, echt helemaal geweldig! We gaan met mijn schoonouders en drie vrienden. Leuk!! Mocht ik tegen die tijd zwanger zijn, dan ga ik sowieso mee, maar pas ik op met de hoogtes en ga ik gewoon geen enge pistes pakken, haha! Dan doe ik gewoon erg rustig aan. Uiteindelijk gaan mijn broer en z'n vriendin toch niet mee, omdat ze het geld toch ergens anders voor nodig hadden. Hadden we ze dus ook niet van onze plannen hoeven te vertellen, grrr!!! Haha, ach wat maakt het ook uit...

@Rianne, nu ben ik zo benieuwd naar je jurk! Als je de foto op de computer hebt staan: even kopieren en hier plakken. Wil je het nog een keer proberen, please????
Hoe was de vergadering? En is je test al donderder? Volgens mij moet ie net zo donker zijn als het controlestreepje. Maar heb eigenlijk geen verstand van ovutesten, sorry!

@Eva, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Ben nog nooit in Berlijn geweest. Wat moet ik me voorstellen bij sportief/chique?? Heb je een foto? Haha, hoezo nieuwsgierig!

@Puk, vandaag lekker thuis gewerkt? Lief van je ouders dat zij je de jurk hebben gegeven! Heb jij een foto? (Dan moeten jullie jullie gezicht er maar even afknippen, haha!)

@Liss, wij hadden vandaag ook de hele dag weer geen internet. Was alweer een regionale storing van UPC, grrrr!!! Maar gelukkig doet het het weer. Klinkt vies die zakjes, brr!! En zoveel drinken! Dan blijf je naar de wc gaan of niet?

@Bion, het komt steeds dichterbij! Ik duim voor je!

@Puk, die drukke tijd komt straks wel weer denk ik ja. Verder alles goed met jou?

Nou, hier druk aan de klus. Ik verwacht donderdag m'n ei, als ik weer een cyclus heb van 29 dagen. Maar even een persoonlijk vraagje: ik had gisteravond van dat rekbare slijm (sorry! ). Betekent dat nou dat m'n ei eraan komt of dat hij al gesprongen is? Hoop dat iemand hier een antwoord op weet...

Liefs en een dikke kus, ikke

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex
Salsa meisje
Janneke jongen

Hallo Meiden

Het is inderdaad erg rustig hier. We hebben straks een NODs op een rij. Ik heb het gevoel dat er nu wel iemand bij is.......duimen duimen duimen.
Ik denk dat ik voor het eerst na mijn bbz/miskraam mijn ei voel. Heb steken rechts onderin mijn buik.En op mijn ovu test wordt een steeds duidelijker zichtbaar streepje duidelijk. Ik hoop dat mijn mannetje zo thuis komt van zijn avond dienst dan kunnen we weer eens een keer klussen. laaaaaaang geleden!

tot morgen dnek ik

Hey Rianne,

Zou toch mooi zijn als je je ei gevoeld hebt en straks kunt klussen! Ik hoop zo dat het raak is, is je zo gegund! Met zoveel NOD's op een rij moet het toch haast bij iemand raak zijn ja deze maand.

Fijne avond meis !

Liefs, ikke

@Missx: Mijn jurk staat ook online, www.covers.nl en dan onder bruidsmode, jurk nummer 2055 :)

Even kort hier vandaag, drukke dag gehad en komen net van mn ouders, duik zo dus lekker het bedje in!
Tot morgen! Liefs Eva

He Meiden,

Het was idd niet zo druk vandaag op het forum.... iedereen zeker druk met vanalles!
Hier alles goed. Mijn vriend is vandaag jarig en zijn ouders en zus en mijn broer waren er even. Was gezellig en nu nog even bankhangen en dan heerlijk mijn bedje in.
Mijn vriend was vanmiddag vrij dus wij zijn op bedden jacht geweest. We hebben wel nieuwe matrassen gekocht, nog geen ombouw. We hebben wel een mooie gezien, maar we weten niet zeker of we al onze spaarcentjes daar in moeten stoppen... je weet maar nooit of we het ergens anders voor nodig hebben .

Ik kon het niet laten en heb vanochtend getest.... uiteraard negatief. Dus nu wacht ik in ieder geval tot zondag en dan test ik misschien weer. Eerst maar afwachten.... geduld is een schone zaak......

@ eva: ik heb even je jurk bekeken! Mooi!

@missx: druk aan de klus?

@bionda: hoe voel je je? Nog een paar dagen...

@ rianne: zou mooi zijn als je je ei voelt, kun je goed klussen! Succes!

Nou, ik ga mijn bedje in! Tot morgen!

Veel liefs
Mij

Hey meiden!

Eva, als ik dat nummer in toets, komt er een jurk uit met een ander nummer. Weet dus niet zeker of dat 'em is, maar wel erg mooi! Wat moet jij je geweldig gevoeld hebben! Heb even snel wat op het net gezocht, maar dit is een beetje mijn smaak. Hoewel ik mijn droomjurk nog nooit ergens gezien heb, haha!

Slaap lekker allemaal!

Liefs, ikke

Oh Ryanne,

Nog gefeliciteerd met je vriend! Ik denk dat het nog niks betekent dat je negatief getest hebt. Je NOD is pas volgende week toch? Meis, houd moed! Ik duim voor je!

Kus, ikke

Terug
Bovenaan