Juni 2008 stoppers deel 3!!!

goeiemorgen meiden!

NOD   :

Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Mex, 29 jaar, 27 september, 3e ronde, 2e kindje
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Lis s, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)    

@ jannie, Yes 12 weken!!! gefeliciteerd meis,iedereeen mag weten dat je mama gaat worden!!!!!!

@ sabien, hoe is het meis??

fijne dag iedereen

Goedemorgen,

Lekker drie dagen vrij. Heerlijk. Vandaag even na mn man zn werk samen gezellig shoppen. Altijd leuk!
Morgen dus mn NOD, voel eigenlijk nog aan niks dat ik ongesteld ga worden.
Alleen mn borsten maar die zijn minder pijnlijk dan anders, maar goed voel ook aan niks dat ik zwanger ben. Dus tsja...
Maar goed Puk we blijven duimen!!

Jannie gefeliciteerd, weer een mijlpaal bereikt!!

Ik ga nog even lekker bankhangen want heb een griepje onder de leden, lekker snotterig zwaar hoofd. Dus maar even energie opbouwen voor vanmiddag!

liefs

Hey meiden!!

Tussen al het feestvieren door kom ik even gauw langs. Verder hier geen bijzonderheden te melden. Heb nog geregeld last van m'n buik, maar wachten het rustig af. Verder helemaal geen kwaaltjes. Nu ik lekker veel afleiding heb, ben ik erg gelukkig ook minder mee bezig. Morgen laatste dag van de kermis. Dan begin het echte leven weer...

@Chris, nogmaals heel veel sterkte vandaag. Hoop dat jullie op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen. En wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent. Dat kan er ook nog wel bij.

@Eva, shit, bij jou ook al! Was het nou maar eerder gekomen of niet? Zit je daar op te wachten...

@Bion, gaat het al beter met je hoofdpijn? Ik heb al vanaf woensdag geen last meer gehad!

@Luxx, jeetje zeg, wat heftig! Kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel was joh. Hopelijk kunnen jullie toch met een fijn gevoel terugkijken op jullie huwelijksdag. Lief dat je er hier zo open over bent. Dat is niet niks!

@Ryanne, meis, probeer je hoofd lekker leeg te maken. Ff sporten of een avondje weg!? Je moet echt niets jullie plannen in de weg laten staan. Als jullie wens zo groot is, vinden jullie straks overal een oplossing voor joh!

@Liss, fijn dat je er weer bent! Het is idd koud hier, haha! Je zult wel lekker bijgekleurd zijn, of niet? Alles al gewassen?

@Jannie, gefeliciteerd met je 12 weken! Joepie!!!! Gaan jullie het nu al vertellen of na de echo?

@Janien, spannend meis, het komt nu heel dichtbij! Niet teveel op je lichaam letten, doe ik ook niet , hahaha!

@Salsadanser, meis, ik snap het helemaal als je te druk bent om hier langs te komen hoor! Als je maar wel heeeeel af en toe wat van je laat horen. Ben veel te benieuwd hoe het met je gaat!

@Puk, voor jou ook spannend!!! Ik duim heel hard voor je!

@Mex, ik haat dat wachten ook! Ik heb me ook voorgenomen om te wachten met testen tot m'n NOD, maar of ik dat ga volhouden???

Nou, ik ga er weer vandoor! Probeer gauw weer langs te komen.

Liefs, ikke

Hee Meiden!

Alles goed? Hier het we het feestgedruis weer gehad, haha. We hadden gisteren onze verjaardagen en het weer was gelukkig super. Hebben de hele dag buiten gezeten (scheelt een hoop rommel binnen). We zijn lekker verwend en kunnen er voorlopig weer tegen.
Hoe is het hier?

@Jannie: gefeliciteerd meid, 12 weken!!!!!! Eindelijk, of niet. En al bijna je echo. Schiet op zo. Ja, ga je het nu vertellen, of wacht je tot na de echo donderdag? Spannend!

@missx: Ja ik weet dat er altijd wel een oplossing te vinden is, maar toch... Je denkt er toch over na en krijgt altijd van die 'stel dat' scenarios... Ach we zien het wel. Eerst maar weer eens zien zwanger te worden en dan zien we wel verder. Feest ze nog even!

@chris: sterkte meid, ik denk aan je!

@Puk en Janien: morgen jullie nod? Al iets bijzonders te melden?

@liss: al weer een beetje ge-akllimatiseerd? Koud hier he....

Nou, verder weinig te vertellen!

Doei doei,

mij

AARRGGHHH! Ik snap echt niks meer van mn  lijf. Dacht ik zaterdag dat mn menstruatie door was gebroken... komen er maar een paar druppels... en zondag ook... Vandaag eindelijk normaal. Dus wat houd je dan aan he qua cyclusduur!!? Als ik vandaag aanhoud heb ik nu een cyclus gehad van 32 dgn, na 44 en 26 dgn .. pfffff... hier word ik ook niks wijs uit. Dus denk dat ik bij de volgende ronde maar aan de ovulatietesten ga. Ik heb dus geen idee wanneer mn volgende NOD is.

@jannie: spannend hoor donderdag de echo. Kan je het daarna van de daken schreeuwen...
@Missx: ja, maar even "overtijd" en dan ga je denken.... Dan heb ik idd zoiets van: kom dan ook gewoon gelijk. Maar ja.. de volgende ronde gaan we gewoon aan de ovulatietesten, wat word niks wijs van mn lijf :p Hoe is het bij jou? Volgende week heb jij je NOD toch? Spannend, duim voor je!!!

hee mieden

ff snel berichtje van mij gister hele dag weggeweest naar de rugby en heerlijk in het zonnetje gezeten..
nou mijn menstruatie is echt bijna weg jippie.. dan weer klussen...

@jannie gefeliciteerd meid met de 12weken hopen dat op de echo alles goed is en dan kan je het aan iedereen vertellen wat lijkt me dat heerlijk meid.

@missx ja me hoofdpijn is gelukkig weg word er gestoord van donderdag moet ik naar accupunctuur dus ben benieuwd..

@janien en puk ik duim voor jullie meiden echt spannend maar ik denk aan jullie..

nou meiden ik ga er weer even vandoor ben aan het koken want me zwagertje blijft eten en die mag nog van niks weten dus even snel hahaha..

fijne avond meiden..

xbion

Terug
Bovenaan