Juni 2008 stoppers deel 3!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Biondaatje
21
9 oktober
4
1

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31     oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken
Had net al een berichtje gemaakt, maar nu lukt het me niet met plaatsen... foutmelding... helaas! ! Ik heb het lijstje aangepast, hoewel ik niet precies meer weet wanneer mijn NOD gaat zijn... zullen zien!! Ik kon me er alleen niet tussen zetten, dus ik heb me maar even onder aan het lijstje gezet.

Zoals ik al wel had gedacht hebben de RD-tjes inderdaad goed doorgezet,... helaas!!  
Helaas bij Liss en Hopje dus ook!! Jammer meiden!!!
Ik blijf voor ons allemaal duimen!! En hoop ook dat Jannie eindelijk gezelschap zal krijgen

Liefs Luxx

Ah nu lukt het dus wel met het plaatsen van een bericht!
Dan ook maar gelijk even een gokje wagen!!

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva                 meisje
Christy
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne
Luxx             jongen
Mex
Salsa meisje
Janneke jongen

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne
Luxx             jongen
Mex
Salsa meisje
Janneke jongen

ik had al een gokje gedaan maar zag dat ie weg was, dus bij deze maar even overnieuw.

Luxx wat jammer dat bij jou ook de RDtjes zijn doorgebroken. wordt nu toch echt wel eens tijd voor een paar zwangere hoor.
meiden zet hem op.

heeft iedereen een goed weekend gehad??????

MissX die trouwjurken zijn zeker heel speciaal, ook ik voelde me echt een princesje. gelukkig heb ik de jurk van mijn ouders gekregen dus dat scheelde weer een hoop kosten. maar het is allemaal niet goedkoop om te trouwen. alhoewel, je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt.

liefs Christy

goeiemorgen meiden!!!!

allemaal fijn weekend gehad??
Mijn ongi was het weekend weer voorbij gelukkig
2 grote verjaardagen gehad zat en zon was wel heel gezellig!!!
maargoed het is weer maandag,ik heb vandaag late dienst dus ik kan lekker rustig aan doen.

@ bionda, gaaat opschieten he je nod.... spannend!!

@ misX,ben erg blij met de zakjes!,voel het wel maar het is een stuk minder gelukkig.

-X-

Goedemorgen dames!

Het was idd rustig op het forum het weekend. Ik heb geen open haard, maar wel heerlijk voor de cv gelegen, haha. Het was gisteren echt zo'n zondag. Soms is dat heel lekker, maar ik moet er altijd wel even uit. Dus we zijn gisteren even bij de ouders van mijn vriend geweest, verder is mijn vriend racefan, dus racen gekeken en lekker Friends gekeken. Wij hebben de hele dvd box en het blijft gewoon leuk!

missx: nee, ik heb het programma helaas niet gezien.... Ben wel benieuwd hoe de jurken eruit zagen. Als ik ooit zou trouwen (en dan echt trouwen, met groot feest en alles er op en er aan) dan zou ik ook wel een super mooie jurk willen. Of strapless en of met hele dunne bandjes en dan verder vrij simpel. Hoef niet zoveel tierelantijntjes. Een hele tijd geleden stonden er in een tijdschrift (ik dacht de yes) iets van 50 jurken. Degene die ik het mooist vond was de goedkoopste, gelukkig! Lekker weekend gehad verder? Lekker aan de klus ook?

mex: ik denk niet dat ik morgen al ga testen. Ik had het gezien op mamaenzo.nl dat een eventuele thuistest kon  vanaf 7 okt. Maar morgen is wel heel erg vroeg om te testen. het zou een leuk cadeau zijn, maar ik geloof nooit dat een test na 3 weken al positief kan zijn. Dus misschien het weekend ofzo.... ik kijk wel hoe lang ik in spanning kan blijven zitten! Ik heb afgelopen nacht wel gedroomd dat ik een positieve test had, maar dat zegt hier in dit forum ook niet zo veel, helaas. Wat ik wel na de mk heb gezien is dat ik toch eerder positief testte dan ik toen dacht. Ik heb na de mk 2 keer getest om te kijken of al het hcg weg was en op de test was echt niks te zien. Terwijl ik voordat ik positief testte wel een streepje zag, maar ik dacht dat dat het voorgedrukte lijntje was zeg maar.... snap je het nog????

rianne: ja raar he, dat we zoveel gemeen hebben. Ik hoop dat het nu wel beter gaat met je!

Luxx: fijn he, computers en internet. als het goed werkt is er niks aan de hand, maar anders..... wij hebben ook heel lang problemen gehad met internet. Wij hadden het toen van upc, maar ze konden het maar niet oplossen. Wij zijn toen overgestapt op orange (nu online) en we hebben nooit meer problemen (even afkloppen).

Bionda: je nod komt eraan..... hoe voel je je???

alle anderen: hoe is het?????

Liefs
Ry

Hi dames,

Bionda: spannend je NOD!

Ryanne: heb je al n keer negatief getest na je miskraam? Das wel een aanrader namelijk, dan weet je zeker dat het niet van de vorige keer kan zijn.
Zou wel super zijn als je nu weer zwanger bent meid!

Hier alles ok, vandaag 15 weken joehoe!

Groetjes Janneke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Biondaatje
21
9 oktober
4
1

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

even het lijstje aangepast

Hoi hoi,

Janneke: Ja, na mijn miskraam heb ik negatief getest.... er was toen echt niks te zien... terwijl ik voodat ik positief testte (dacht pas na 6 weken) er wel een streepje te zien was.... dus testte toch al eerder positief dan dat ik voor heen dacht. Alleen was het gewoon een heel erg licht streepje. Maar goed, eerst nog maar even een tijdje afwachten!!
Hoe is het nu met je? Voel je je nog steeds goed? Lekker hoor, al 15 weken! Geniet ervan. Zijn jullie al bezig met de kinderkamer? Of wachten jullie tot je weten wat het is?

Liefs
Ry

Terug
Bovenaan