Juni 2008 stoppers deel 3!!!

he meiden

even snel berichtje voor ik ga werken..
ja me nod is donderdag maar ik heb echt geen kwaaltjes dus denk dat ik gewoon ongi word we wachten af wel idee dat me borsten voller zijn maar mis komt dat wel dat ik ongi moet worden verder nog geen kwaaltjes..

gister ben ik met me mannetje mee geweest wedstrijd kijken lekker weer voor he haha en verder lui bankhangen lekker gooise vrouwen gekeken en vroeg me bedje in..
nu moet ik zo werken en daarna gaan we bij mijn ouders eten..
hoe is het met de andere meiden??

en jannie groeit je buikje al??

nou kom snel weer..
xbion

Hi hi,

Mn buikje groeit goed! Er is nauwelijks twijfel over mogelijk, vooral na het avondeten is goed te zien dat ik zwanger ben. Buik inhouden is geen optie, niet dat ik dat probeer maar dan weet je beetje hoe het eruit moet zien. Ben er enorm trots op! Draag ook al positiekleding dus dan zie je het ook beter, mn eigen kleding (broeken met name) is echt te klein!

Verder voel ik me super! Heb een heerlijk weekend gehad en ik barst van de energie. Vanaf nu ga ik genieten, genieten en nog eens genieten. heb alleen nog last van jeukende borsten / tepels en mn eczeem. As donderdag heb ik weer een afspraak bij de verpleegkundige in het zkh dus dan.... horen we het hartje van ons kindje weer! Jippie!

Bionda: nou wie weet is het een goed teken maar je bent iig voorbereid op n ongi!

Ryanne: fijn dat je al n keer een - test hebt gehad!

Greets Janneke

Hey meiden!

@Mex, je ei gehad. Zo te lezen hebben jullie genoeg geklust, haha! Daar zal het iig niet aan liggen meis. Ik ga voor je duimen!

@Luxx, toch balen dat de rd's hebben doorgezet en het geen innestelingsbloeding was. Op naar de volgende ronde meis! Als je jezelf er trouwens tussen wilt zetten, dan ga je in de rij staan waar je jezelf onder wilt hebben en klik je op de rechter muisknop. Vervolgens klik je op insert row below en dan komt daar een lege rij onder. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg, haha!

@Chris, wat lief dat je de jurk van je ouders kreeg! Ik heb echt geen idee hoe dat bij ons zal gaan. Zou natuurlijk wel heel leuk zijn . Maar voor ons is het nog heel ver weg. Het is al wel heel erg leuk om erover te fantaseren!

@Liss, gelukkig is je ongi weer voorbij. Nu kunnen jullie echt aan de volgende ronde beginnen! Hoe werkt dat met die zakjes als ik vragen mag?

@Ryanne, ik zou als ik jou was ook nog eventjes wachten met testen. Wel moeilijk he?! Ik duim heel hard voor je!

@Janneke, 15 weken alweer! Er moet nu echt gauw iemand bij je op het lijstje komen te staan hoor. We zijn met zoveel meiden! Dat moet gewoon!

@Bion, nog een paar daagjes meis, spannend! Dat je niets voelt zegt helemaal niets hoor! We houden moed!

Hier vandaag weer een productief dagje, veel gedaan, fff. Vanavond ook nog werken. Ik ben supervisor in een callcentre en het loopt de laatste tijd niet zo lekker op het werk. De sfeer is niet meer wat het geweest is, het personeel gooit er met de pet naar en wij als supervisors krijgen overal de schuld van door onze baas. Pff, heel gedoe. We willen graag een gesprek met hem, maar die man... !!! Heb dus de laatste tijd ook niet echt zin meer om ernaar toe te gaan. Gelukkig is het maar voor zo'n 12 uur in de week en zodra ik afgestudeerd ben, hoop ik gauw een baan te hebben!

Liefs, ikke

Hallo Allemaal

Ik wou een foto van mijn trouwjurk invoegen maar dat gaat dus niet, jammer!

Ryanne wat spannend zeg. Ik zou inderdaad nog even wachten tot eind van de week, begin volgende week.

Ik heb ook een rustig weekend gehad. Wenig tot niks gedaan. Heerlijk.

Heb nog wel een vraag aan jullie. Heb vandaag een ovu test gedaan en daar kwam een licht roze streepje te voorschijn (  tweede). Wat betekend dit? Moet ik dan morgen weer een testje doen? Net zolang tot hij helemaal roze is? En wanneer kun je dan het best klussen?
Ben erg beneiuwd!

Vanavond vergaderen dus ben ik er niet meer, morgen weer!

Trouwens ik denk een meisje!

xx Rianne

Hoi allemaal.
Zo, daar was ik weer. Hebben een leuk weekend gehad in Berlijn, echt een aanrader die stad!
Met mijn schoonzus op de kamer idd niet geklust, gingen allemaal tegelijk naar bed en op dezelfde tijd er weer uit dus ja :)

@Puk1980 : ik had ovulatietesten van het merk predictor, die had ik eerst maar gekocht om het allemaal even te proberen. Stel (even afkloppen!!) dat het deze ronde niet raak is dan ga ik de testen van www.testjezelf.nu bestellen. Wist ook niet dat je al naar de huisarts kan als het na een paar rondes met ovu.testen nog niet raak is.... wel goed om te weten!

@missx: Wij zijn inmiddels bijna 5 mnd getrouwd. Had zelf een jurk die volgens de verkopers valt in de categorie sportief/chique... Bij mij was de 2e jurk die ik aanhad al DE jurk, had hem wel al online gezien... Balen dat je het niet meer naar je zin hebt op je werk! Gelukkig maar 12 uur per week!

@Rianne31: ik had zelf ovu.testen met 2 streepjes. Rechts een controlestreep en links de streep die aangeeft of ik ovuleerde. Bij die testen is het zo dat wanneer de linkerstreep even donker of donkerder is dan de rechter je je LH-piek hebt en je dan binnen 24 tot 36 uur moet klussen. Wat voor testen heb jij???

Nu even lekker tv kijken, vandaag een drukke dag gehad op het werk...
Liefs Eva

Hoi meiden

Allemaal weer lekker gewerkt vandaag?

@MissX: M'n haar was opgestoken. M'n man wilde graag dat ik het los zou dragen, maar met m'n dunne haar zag ik dat niet echt zitten. Maar het resultaat was super hoor! Ik heb ook m'n jurk van m'n ouders gehad trouwens.
De film was een beetje flauw, hij heettte Just Friends ofzo. Nou ja, prima voor een zondagmiddag. Gevuld speculaas erbij...mmmmmm!
Jammer dat het niet lekker loopt op je werk. Hopelijk kan je er snel weg!

@Luxx: Balen van de RD'tjes! Maar je doet in ieder geval nog mee in oktober. Hopelijk brengt deze maand veel moois!

@Jannie: Gelukkig alleen maar positieve verhalen van jou! Het schiet al op zeg. Hopelijk blijf je niet veel langer de enige zwangere hier.

@Eva: Ben benieuwd wat het eindresultaat is van de testen!

Morgen kom ik weer langs. Ik werk dan het grootste deel van de dag thuis.

X Puk

hoi meiden!!

even snel,hoorde vanmorgen van mijn vriend dat ons internet een paar dagen af gaat liggen vanaf vandaag,dus probeer even vanaf mijn werk te gaan reageren als het lukt.

@ bionda,mocht ik je niet meer spreken heel veel su6!!! ik duim duim

@ misX, neem 2 zakjes per dag zit een soort van poeder in lijkt een beetje op wat er in een pak brintha zit.
Dat meng ik met melk of water bah het is zoooo vies!!!!!! maar het helpt wel gelukkig heb veel minder pijn al wel nog wel nadat ik wat gegeten heb vooral in de avond.
Ook moet ik er 6 tot 8 glazen water na drin ken voor evt vernauwing te voorkomen
en ben al zon drinker......hmmmm

meiden ik ga het proberen vanaf mijn werk en anders tot donderdag of vrijdag!!!!!!
Als ik jullie verhalen zo hoor van die jurken enzo dan denk ik ik wil oook!!!! klinkt allemaal zo gaaf!!!!!

-X-

he meiden

even snel berichtje van mij vanaf me werk vanavond heb ik het druk namelijk dus heb ik ook weer geen tijd..

nou hier nog geen tekenen niet misselijk geen buikpijn rugpijn niks voel me gewoon goed hahaha we zullen zien donderdag zou wel leuk zijn als ik bij jannie op het lijstje kom hahah..
nou verder is het druk druk met werk en niet veel bijzonders meegemaakt..

@liss balen dat je internet eruit ligt maar bedankt hoop dat als je weer leest er goed nieuws staat..

@eva nee beetje lastig he klussen met familie erbij haha naja kan je er nu tegenaan toch:D

nou ik ga weer even wat doen hier en heel misschien ben ik er vanavond nog even..

xxbion

Terug
Bovenaan