Hey meiden, ben weer terug in't land. Effies snel bijgelezen en wat een goed nieuws!!!!!
@Sylvia: van Harte gefeliciteerd!!!!!!!! Helemaal geweldig....dat er nog maar veel mogen volgen deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben gisteren teruggekomen uit Peru. Wel fijn even weg en even met andere dingen bezig zijn. We zijn flink wezen stappen. Nu het nog kan...hahaha. Ik ben helemaal verslingerd aan Salsa dus helemaal op mijn plek in Zuid-Amerika. Ikheb nu nog spierpijn van 't dansen. Oh ja MissX, ik werk idd voor DE nederlandse luchtvaartmaatschappij.
@Maaike en Petra: gezellig dat jullie met ons meekletsen!!!!!
@MissX: Vervelend is dat he, als je niet weet wanneer je ei nou was. Dat heb ik ook steeds (ondanks ovutesten). Hoop dat het snel weer beter gaat met jullie hond.
@Ryanne: hoe was het weekendje Center Parcs? Wel heerlijk weer gehad!!!!
@Rianne: ik had ook tijdens mn zwangerschap veel witte afscheiding. Nu weer, dus ben benieuwd.
Ik had tijdens mn vlucht, afgelopen vrijdag, veel last van een soort ongipijn. Dat heb ik normaal nooit midden in mn cyclus. Raar!!!!! Misschien toch mn ei later als ik had verwacht en klopten de ovutesten toch niet. Wel vervelend dat ik nu niet weet wanneer ik kan gaan testen, mocht mn ongi niet komen. We zullen zien. Liefs!!!!!!!!
En heel veel succes aan iedereen die deze week zn nod heeft. Er komen vast veel zwangeren bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja, ik had al een keer gezegd dat ik ook denk dat Jannie een meisje krijgt maar ik zal het even op het lijstje zetten.
Beeb van Janneke:
Janien meisje
Liss jongetje
Ikke jongen
Sabien
Hopje meisje
Bion meisje
Eva meisje
Christy meisje
Sylvia jongen
Janien
Puk jongetje