Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hoi hoi,

Super sylvia dat je meteen door kan naar de gyn!!!! je zal vast en zeker morgen een dikke streep hebben! klinkt idd erg leuk gestopt in juni en uitgerekent in juni

@ janien, al nieuws???

@ eva en ryanne,morgen jullie dag ik duim duim

fijne avond allemaal

hey meiden,
ook ik kan natuurlijk niet achter blijven he?

Sylvia van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. eindelijk een zwangere erbij. helemaal super. ga er lekker van genieten.

hier verder geen nieuws, Rdtjes zijn weer weg. dus nieuwe ronde nieuwe kansen.

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Mogge meisjes!

Net nog een testje er tegenaan gegooid, maar ook deze was helaas weer supervaag! Je moet echt goed kijken wil je een streep zien.
Die testen van gisteren waren duidelijker, dus ik baal hier een beetje van eigenlijk.

Maar dit was wel een ander merk dan gisteren, dus misschien ligt het daar aan?

Ik baal, ik wil gewoon een dikke vette streep zien! Maar wrs ben ik gewoon te ongeduldig!
Dus nu kan ik straks weer nieuwe testen gaan scoren....pffff......dure grap zo!

Nou, ik ga opschieten, want ik ga met Jasper mee naar school vandaag. De kleutertjes gaan een boswandeling maken, herfstspulletjes verzamelen en dan op school wat moois knutselen en ik heb me aangemeld als mee-ga-moeder .

Nou, niet te veel drinken deze ochtend en dan als we thuiskomen nog maar een keer testen met de digitale.

Tot later!

Liefs,
Sylvia

He Meiden!

Hoe is het?
Met mij goed.... nog geen rd-tjes gesignaleerd en ik hoop natuurlijk dat ze wegblijven. Als ze niet komen vandaag, dan morgenochtend testen! Duim duim duim.

Sylvia: jammer dat de test nu niet duidelijker was, maar misschien met je eigen test. En anders morgen of overmorgen weer testen....

Eva: En? Hoe is het bij jou? Heb jij altijd een vast tijdstip waarop de rd-tjes komen? Ik nu niet. Met de pil wel, altijd 's ochtends, nu is het afwachten...

Janien: En, hoe is het bij jou?

Missx: hoe is het nu met je hondje? Alweer een beetje bijgekomen van zijn roesje? Ik hoop dat de medicijnen aan slaan en dat er niks uit de biopten komt!

Nou, ik ben aan het werk. Het is hier erg rustig door de vakantie.... Dan duurt de dag zo lang! Ik laat nog wel wat van me horen vandaag.

Liefs
Ry

Hey meiden

Sylivia gefeliciteerd!! Wat geweldig nieuws zeg!
Spannende periode!

Rietje en Jannie onze kleine stoere bink is zwart en heet Guus.
Is zo'n lieverd. De tweede n8 plaste en poepte hij al niet meer in zn bench.
Piepen deed hij de 3e nacht helemaal niet meer.
We hebben hem nu een dikke week en hij luistert nu al naar "zit". Gaat zo goed!

Miss: Ja idd als ik wat te vragen heb dan gooi ik het eruit. De hond die jullie hebben ken ik wel, van huis uit hebben we altijd al Golden Retrievers gehad. De buren hadden altijd zo een als jullie hebben.
Loop je er ook shows mee of doe je ook aan behendigheidstraining?
Dat wil ik namelijk in de toekomst wel gaan doen.

Voor de rest ben ik gelukkig nog steeds niet ongesteld.
Vind het nu wel spannend hoor!
Als ik vanmiddag nog niet ongesteld ben dan ga ik een test halen en dan denk ik dat ik of vanmiddag of anders vanavond nog ga testen.
Ben trouwens al wel twee week lang behoorlijk moe, maar of dat daar van komt of van de hond geen idee.
Mn borsten doen nog helemaal geen pijn, maar wel veel last van mn rug, niet alleen mn onderrug maar mn hele rug..

liefs

Hallo Allemaal,

Ik zou graag met jullie meekletsen als dat mag?
Ik zal mezelf eerst eens voorstellen:
Ik ben Petra ik ben 26 jaar een 1/2 jaar getrouwd al bijna 10 jaar een relatie
Wij gaan voor ons 1e kindje en zitten inmiddels in ronde 4.
Ik praat ook mee in een ander topic maar daar zijn er op 4 na allemaal zwanger.
leuk natuurlijk maar merk wel dat er steeds meer meiden minder op dat topic komen.
vandaar dat ik mij ook hier graag wil aansluiten.
Verder heb ik net mijn RDtjes achter de rug en beginnen we weer aan een nieuwe maand.
mijn NOD dag is dan ook pas op 10-11 helaas heb ik een onregelmatige cyclus.

Nou hoop dat jullie het goed vinden als ik mee klets!
liefs petra

hey Petra,

gezellig dat je mee komt kletsen. welkom hier.
hier duurt het bij iedereen wat langer voordat ze zwanger zijn hahaha. hoe dat toch komt?????

maar sinds gister is er eindelijk iemand zwanger samen met Janneke.
wie weet volgen er deze week nog meer. ben benieuwd.

ikzelf heb ook net de ongi weer gehad en gaan op naar ronde 5. moet wel zeggen dat we nog niet heel erg mee bezig zijn (proberen we), want 28-8 zijn we getrouwd en 12 dagen erna is mijn schoonvader overleden en we hebben ook net gehoord dat het contract van mijn man niet verlengd wordt. dus een beetje een hoop dingen aan onze kop.

we wachten alles maar gewoon af. lastig he als iedereen om   je heen maar zwanger wordt???
dus klets maar lekker hier mee joh. gezellig.

@Sylvia, spannend hoor maar een streep is toch een streep??

liefs Christy

Terug
Bovenaan