Sylvia GEFELICITEERD
!
!
!
!
Wat een geweldig goed nieuws zeg! En ook al is het een lichte streep: een streep is een streep! Heb je het je mannetje al verteld? Hoe voel je je? Kun je het al bevatten? Ben zooooo blij voor je!
@Janneke, eindelijk ben je niet meer alleen !
@Janien, wat leuk dat jullie een puppy hebben gekocht! Labradors zijn zo lief! Wij hebben een flatcoated retriever. Kennen jullie die? Zeg maar een golden retriever maar dan zwart, lange haren en een wat spitsere snuit. Heb je 'em in een benche? Als je vragen hebt m.b.t. opvoeden, stel ze maar! Denk dat ik er best wel wat vanaf weet (mag je dat zeggen van jezelf? ). En ook nog geen rd's! Je hebt wel goede afleiding zo met jullie kindje, haha!
Nou, wij zijn net weer thuis gekomen. Onze hond is zo suf! Ze loopt als een dronkenman en kijkt zo sip, haha! In de auto heeft ze haar plas laten lopen, dus hebben haar net maar even lekker met shampoo gewassen. Ze was nog nooit zo rustig met wassen, haha!
Ze zijn dus met cameraatje naar binnen geweest. Er waren geen bijzonderheden te zien zoals rare bulten of tumoren, dus daar zijn we heel blij mee. Wel hebben ze voor de zekerheid biopten (ofzoiets, stukjes weefsel geloof ik) afgenomen. Dat moet nog onderzocht worden. Maar de chirurg verwacht eigenlijk niet dat daar wat raars uit komt. Wat wel opviel was dat het einde van de slokdarm open stond en dat de maagsluitspier ook open stond. Ook lag de maag als het ware stil en was niet 'aan het werk'. Waarschijnlijk is de voortbeweging dus niet goed van slokdarm naar maag en verder. Logisch dat er dan gasvorming ontstaat en ze veel eten terug geeft. We hebben daar nu voor 15 dagen medicijnen voor mee gekregen. 3 Keer per dag een capsule. We worden volgende week terug gebeld voor de uitslag van de biopten. Nu dus maar hopen dat dit het is! Tja, als dat betekent dat ze daarvoor haar hele leven aan de medicijnen moet, dan is dat maar zo. Als ze maar lekker in haar vel zit! Ze krijgt ook al 8 weken rijst en kalkoenfilet, maar ze mag nu eindelijk weer brokken. Wat een gedoe was dat koken iedere keer zeg!
Nou, ik ga lekker met m'n mannetje de bank op.
Fijne avond allemaal!
Liefs, ikke