Juni 2008 stoppers deel 3!!!

VAN HARTE SYLVIA!!!!!!!
HIEP HIEP... HOERA!

Kan je het tot vanavond bewaren tot je vriend thuis is? Dan mss nog een keertje testen, of.... de test inpakken en als voorgerechtje op zn bord leggen? Leuk leuk je bent gewoon ZWANGER! Zal wel even paar dagen duren voordat het nieuws bij je geland is, maar super joh!

En nu moet jij (volgens het forum protocol...) glitters strooien voor de nog-niet-zwangeren... Dat zijn sterretjes (*****) in allerlei kleurtjes. Het schijnt te helpen...

Dame: geniet van dit supernieuws en je krijgt een zomerbaby! Ik ben van 29juni, kreeften zijn leuk (;-)) maar zo te lezen is je zoontje ook n kreeft.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

Maaike
29
18 oktober?
1 (na mk)
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Sabien
27
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Sylvia
33
4e
2
22 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

JOEHOEEE SYLVIA!!!!! Van harte gefeliciteerd!! Eindelijke een zwangere erbij! Werd tijd hè!! Geniet ervan!!!

5 meiden die hun NOD hebben deze week! Spannend!! Ik voel gewoon dat er nog meer zwangere bijkomen deze week! Meiden succes!! Ik duim voor jullie!!

Hier weinig nieuws, druk aan de klus en minder hier aanwezig. Maar ik houdt jullie op de hoogte!!

X hopje

he lieverds

ben ik even gisteravond was het niet gelukt even te komen kijken moest nog strijken enzo dus dat is nu lekker weg

allereerst@syl GEFELCICTEERD MEID!!!!!!!!!!!! joehoe een zwangere erbij geweldig wel even laten weten hoe man lief reageerde he geniet ervan meid super!!had je eigenlijk veel geklust?? afgelopen cyclus..

nou ik ben druk aan het werk ben nu ff alleen dus dacht ff snel op het forum hier zijn de RDtjes weg dus vanavond maar klussen haha..

puk hopen dat jou rdtjes ook weg blijven meid..

nou ik ga even verder kom snel weer..

xbion

@Sylvia: GEFELICITEERD!!!! Super zeg :)

@ Ryanne: Hier flink aan het duimen ja :) Ik heb nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden (nou voel ik dat nooit echt aankomen hoor), maar ook geen symptomen van evt.zwangerschap... En jij , hoe voel jij je??

Sylvia GEFELICITEERD
!
!
!
!

Wat een geweldig goed nieuws zeg! En ook al is het een lichte streep: een streep is een streep! Heb je het je mannetje al verteld? Hoe voel je je? Kun je het al bevatten? Ben zooooo blij voor je!

@Janneke, eindelijk ben je niet meer alleen !

@Janien, wat leuk dat jullie een puppy hebben gekocht! Labradors zijn zo lief! Wij hebben een flatcoated retriever. Kennen jullie die? Zeg maar een golden retriever maar dan zwart, lange haren en een wat spitsere snuit. Heb je 'em in een benche? Als je vragen hebt m.b.t. opvoeden, stel ze maar! Denk dat ik er best wel wat vanaf weet (mag je dat zeggen van jezelf? ). En ook nog geen rd's! Je hebt wel goede afleiding zo met jullie kindje, haha!

Nou, wij zijn net weer thuis gekomen. Onze hond is zo suf! Ze loopt als een dronkenman en kijkt zo sip, haha! In de auto heeft ze haar plas laten lopen, dus hebben haar net maar even lekker met shampoo gewassen. Ze was nog nooit zo rustig met wassen, haha!

Ze zijn dus met cameraatje naar binnen geweest. Er waren geen bijzonderheden te zien zoals rare bulten of tumoren, dus daar zijn we heel blij mee. Wel hebben ze voor de zekerheid biopten (ofzoiets, stukjes weefsel geloof ik) afgenomen. Dat moet nog onderzocht worden. Maar de chirurg verwacht eigenlijk niet dat daar wat raars uit komt. Wat wel opviel was dat  het einde van de slokdarm open stond en dat de maagsluitspier ook open stond. Ook lag de maag als het ware stil en was niet 'aan het werk'. Waarschijnlijk is de voortbeweging dus niet goed van slokdarm naar maag en verder. Logisch dat er dan gasvorming ontstaat en ze veel  eten terug geeft. We hebben daar nu voor 15 dagen medicijnen voor mee gekregen. 3  Keer per dag een capsule. We worden volgende week  terug gebeld voor de uitslag van de biopten. Nu dus maar hopen dat dit het is! Tja, als dat betekent dat ze daarvoor haar hele leven aan de medicijnen moet, dan is dat maar zo. Als ze maar lekker in haar vel zit! Ze krijgt ook al 8 weken rijst en kalkoenfilet, maar ze mag nu eindelijk weer brokken. Wat een gedoe  was dat koken iedere keer zeg!

Nou, ik ga lekker met m'n mannetje de bank op.

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke  

Joehoe meisjes!
Ik heb mijn testen van vanmiddag nog ff goed gekeken en vooral die tweede geeft toch wel een duidelijke streep hoor!
Heb nog één test meegenomen van de apotheek, die ga ik morgenochtend met ochtendurine doen, dan zou ik echt een vette streep moeten hebben.

Ik ben echt helemaal happy de peppy hoor! 't begint langzaam te zinken het nieuws...hahaha......
Mijn mannetje is ook helemaal happy, maar durft denk ik ook pas echt blij te zijn als we morgen nog ff die ene test hebben gedaan.

Maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed zit hoor! Nu die eerste 13 weken door. "Gelukkig" heb ik een medische indicatie, dus ga ik gelijk via de gyn. Met een beetje geluk heb ik dus al eerder een echo om te kijken of het goed gaat :)

Nou meisjes die vandaag en komende dagen NOD hebben, zet 't op! Dit moet onze maand worden hoor! Gestopt in juni en ook uitgerekend in juni, harstikke leuk toch?
Dan worden we de juni2009 moeders met z'n allen......en tuuuuurlijk komt Janneke ook gezellig bij ons meeklessen als maartmoedertje!

Liefs,
Sylvia

Sylvia: gezellie dat ik niet meer alleen ben maar vooral super voor jullie!!
Die test zal zeker + zijn morgen maar wel zo leuk om m even saampjes te doen. Geniet van t momentje.... ;-)
Fijn dat je door gaat naar de gyn. Wanneer zou je een echo willen of krijgen? Ik had met 6 w en 3 dagen een hartslag maar de echo van 8 weken en 3 dagen was wel geweldig, toen was er echt al een mini-poppetje te zien.

Enjoy!!!! :-D

WHO'S NEXT LADIES??????? ;-)

Terug
Bovenaan