Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Oh shit, ik heb even geen tijd om op iedereen te reageren, dat doe ik vanmiddag, maar even snel:

@Sylvia, meis toch, als je het niet vertrouwd, gewoon even te huisarts bellen hoor! Niet zelf mee blijven rondlopen. Sterkte meis!

@Ryanne, WAUW!!! GEFELICITEERD! Wat ben ik ontzettend blij voor je meis! Het is je zo gegund! Hoe voel je je? En je mannetje???

Tot vanmiddag!

Liefs, ikke

Nou, ik denk niet   meer dat dit een kwestie is   van niet vertrouwen. Zit hier al een uur met heftige buikkrampen dus die miskraam gaat er wel komen, ben ik bang........

Bah, ik voel met zoooooo kut! En dan zit ik ook nog op mijn werk te vechten tegen de tranen. Kon ik maar lekker onder de dekens kruipen met mijn mannetje dichtbij me.

Maar ik zal me even terugtrekken hier.
Dit is Ryanne haar dag en ik wil niet dat mijn rotnieuws dit overschaduwt.

Kus,
Sylvia

Hi meiden,

RYANNE VAN HARTE MEID!!! Wat gaaf zeg dat je zwanger bent! Jippiedepippie!!!
Nog een lotgenoot, superdesuper! Ook 1e ronde na de mk, yeah! (ik ook nl)
Geniet ervan meid; en jij ook een kreeftje straks, zijn leuke mensen! ;-)
Zorg wel dat je sneller een echo krijgt dan normaal de procedure is. Meesten vk's of zkh-en kunnen soms moeilijk doen maar mss heb jij rond de 7-8 weken wel behoefte aan een echo en das meer dan logisch. Maar: geniet van je zwangerschap lady!

Sylvia: meid wat balen. Maar: bruin bloed is oud bloed! No worries maar kan me voorstellen dat dat vervelend is. Ik zit op n ander forum en bijna iedereen heeft in t 1e trimester van zwangerschap (bruin - soms rood) bloed verloren en in alle gevallen was er niks aan de hand. Ik heb het ook bij beide zwangerschappen gehad en niks aan de hand. 1e keer was het kindje al niet meer levend maar mn bloedverlies was dus in feite onschuldig.
Misschien heb je gevreeen of harde ontlasting gehad? Maar kan ook nog van de innesteling zijn. Hoop dat je je niet al te druk maakt maar als je nog meer bloedverlies hebt zou ik wel even de vk bellen, al is het maar dat je het meldt. Sterkte maar hopelijk heb ik gerust gesteld.

Spannend hoor al 3 meiden hier zwanger. Who's next! Gaan er nog meiden testen?
Hier alles goed verder. Gister weer gaan sporten en bevalt me goed. Niet te druk doen maar wel lekker even 45 minuutjes bewegen. Ga 1 keer per week cardio-en en 1 keer per week zwemmen / baantjes trekken. Vanaf 27 oktober heb ik elke maandag zwangerschapsyoga, schijnt heerlijk te zijn!

Net-zwangeren: ook aanmelden voor Moeders voor Moeders?! Ben sinds gisteren klaar en het heeft me weer n voldaan gevoel gegeven. Tis een kleine moeite en een groot gebaar en geloof aub niet al teveel van de spookverhalen over wat er evt met de urine gebeurt. Ken mensen die door Moeders voor Moeders zwanger zijn geraakt. Meld je dus aan op www.moedersvoormoeders.nl en doe mee. Je krijgt ook nog eens leuke kadootjes!

Groetjes Janneke

hey ladies!!!

@ ryanne, yes de volgende GEFELICITEERD!!!!!!!!!! heb je al uitgerekend wanneer je uitgerekent word????

@ sylvia, meis meis ik duim duim dathet helemaal goed komt!!!! je hoort dat toch wel eens vaker als meiden zwanger zijn dat je soms iets oud bloed kan verliezen??
zijn er andere meiden die dat soms hier weten?
maar snap je onzekerheid dikke knuffel van mij...

@ sabien, nee ik hou ook nooit van mijn eigen verjaardag doe er meestal ook niks aan.
      verder gaat het al stukken beter hoor gelukkig! idd vorige maand vreselijk last gehad van mijn buik,ook onderzoeken ervoor gehad bah bah
maar gelukkig wel een uitkomst. hebnu alleen last meestal even als ik net gegeten heb.

@ eva en janien??????? jullie houden ons wel in spanning hoor!!!!!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
18 oktober?
1 (na mk)
1

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

janien
22
14 okt nod.
4
1

eva
25
15 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Sylvia
33
4e
2
22 juni 2009

Ryanne
26
3
1
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Sylvia
19 november
1ste echo!!

Sylvia: lees nu je laatste berichtje. Heb je nog bloedverlies?

Meid: GA NAAR HUIS! Nu wil jij niet op je werk zitten, ook al is het onschuldig. En bel je vk of je gyn even... Mss kan je langskomen of de vk bij jou.
Maar ik hoop dat je buikpijn ergens anders vandaan komt.
Ga in ieder geval naar huis....

Sterkte wijffie en we horen je wel weer.

Groetjes!

Ik zou om 9.30 uur opgehaald worden door m'n schoonzus, maar ze is er nog niet, dus weer even snel.

Sylvia, heb echt te doen met je. Dat je je zo klote voelt en dan ook nog op het werk. Maar zoals Janneke ook zegt, zolang het nog niet helder rood is, hoeft er niets aan de hand te zijn. En die krampen, dat hoor je toch heel vaak bij zwangere vrouwen? Kan misschien met de innesteling te maken hebben of je baarmoeder die aan het veranderen is? Ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven, maar probeer je een beetje op te beuren. En lekker blijven kletsen hier joh! Dit is ook jouw dag, alles verdient hier de aandacht, maakt niet uit of het om vrolijk of om geen vrolijk nieuws gaat. Daar zijn we toch voor! Succes meis!

Dikke kus

@Ryanne: GEFELICITEERD!!!!! Super voor je :)

@Sylvia: duim voor je meis, ga lekker naar huis als je het niet vertrouwt en ga naar de arts. En zoals Missx al zei: iedereen kan z'n verhaal hier kwijt!!!

Hier nog steeds geen rd'tjes!! Weet niet of ik het nog volhoud om tot morgen te wachten met testen hihi!

Vandaag veel te doen... Huishouden, zo de kat van mn schoonzus eten geven en straks op de thee bij een vriendin van 5 jaar geleden (weer gevonden op hyves) die nu 33 wkn zwanger is. Ben er vanavond weer! Liefs Eva

Terug
Bovenaan