Juni 2008 stoppers deel 3!!!

O ja wat ik nog wilde zeggen: bij een evt miskraam mag je geen tampons gebruiken volgens mij, alleen maandverband  ivm evt infectiegevaar. Maar nogmaals: ik hoop dat het goed afloopt! Al klinkt het niet goed, maar toch...

Hey meiden!

Rietje!! Wat geweldig zeg!! Wat zul jij je super voelen!
Ben super blij voor je hoor!

Silvia gewoon goede moed houden. Maak even een afspraak met de gyn. Dan heb je meer zekerheid. Weet je waar je aan toe bent. Duim voor je!!

Bedankt Liss dat je me op het w8bankje hebt gezet.

Eva hoe is het bij jou?

Balen Puk dat je toch wel ongesteld bent geworden. Altijd weer een rot moment.

Hier nog geen Rd' tjes. Gisteren wel getest. 's Middags. Negatief. Helaas.
Ik heb er alleen een raar gevoel over. Ik ben dus nog niet ongesteld en voel eigenlijk ook niks dat ik het snel ga worden. Mn borsten doen nog steeds geen pijn, wel had ik gisteren een beetje krampen, maar ik heb ook snert gehad. haha.
Die krampen heb ik vandaag niet echt meer en mn rug doet ook geen pijn meer.
Dus ik denk dat ik morgen maar even weer ga testen en dan met ochtendurine en anders bel ik morgen even naar de huisarts. Want ik vind het maar vreemd dat ik tot nu elke keer precies 28 dagen was en mn borsten elke keer behoorlijk pijnlijk waren voordat ik ongesteld moest worden en nu dus helemaal niks.
Moet trouwens wel heel vaak naar de wc om te plassen. Terwijl ik helemaal niet veel drink.

Nou doei doei lieverds

p.s Miss hoe is het met je hond?

Hey lieverds,

Daar ben ik weer en nu wat meer tijd. Ben net met m'n schoonzus naar m'n moeder geweest. Ze had haar nieuwe huis nog niet gezien en meteen haar twee kleintjes mee genomen. M'n moeder vond het zo geweldig dat getut. Volgens mij kan ze echt niet wachten tot ze oma wordt, haha! Die opmerkingen ook telkens!!!

@Sylvia, meis, wou dat ik wat voor je kon doen... Deze onzekerheid is echt niks! Tot hoe laat moet je werken?

@Liss, fijn  dat het weer wat beter gaat met je buik. Mijn schoonzus heeft ook altijd heel erg veel last van haar darmen, kan bijna niks eten of ze heeft het alweer. Maar tijdens de zwangerschap nergens last van! Dat hoor je wel vaker he?!

@Chris, gelukkig zijn de rd's weer over. Op naar de volgende ronde meis! Ik ga weer voor je duimen!

@Ryanne, ik ben wel even heel nieuwsgierig naar hoe jij je de afgelopen week gevoeld hebt! Wat waren je kwaaltjes? Haha, ik ga nu namelijk ook de laatste week in voor m'n NOD en ben stiekem toch wel benieuwd! Hier voel ik op het moment niks. Heb wel veel afscheiding (sorry! ). Maar weet eigenlijk niet zo goed of dat echt meer is dan anders. Verder ben ik er nog steeds heel rustig onder. Ga er gewoon vanuit dat het niet zo is. Tuurlijk zou het een teleurstelling zijn als ik weer ongi word, maar denk wel minder dan de vorige keer. Ik had de vorige maand wel veel meer last van krampjes en steekjes in m'n buik. Toen eigenlijk aan een stuk door. Nu eigenlijk niks. Wat leuk dat jullie het al gaan vertellen dit weekend aan je schoonouders en schoonzus en zwager! Je wacht dus nog met jouw ouders? Lijkt me een van de leukste dingen, het vertellen!

@Janien, wat een stoere naam voor jullie hondje! Wij lopen geen shows met Laika, en op het moment ook geen behendigheid. We hebben met haar wel de puppycusus en cursus A, B en C gedaan. Ze luistert eigenlijk best goed. Tuurlijk af en toe ondeugend, maar dat maakt haar ook wel leuk! In de toekomts willen we misschien nog wel behendigheid met haar gaan doen, maar daar hebben we nu nog te weinig tijd voor. We willen dat namelijk samen doen dan, maar ik werk veel 's avonds doordeweeks en in het weekend. Na een jaar lang cursus op de zondag, wilden we ook graag even zondags niks, haha!

@Petra, welkom hier! Leuk dat je hier mee komt kletsen! Wij zijn heel gezellig!  Ik ben 24 en mijn vriend is 32. Wij zitten nu in onze 2e ronde en heb volgende week m'n NOD. Jeetje wat zijn jullie al lang bij elkaar, wat bijzonder! Ik zal voor je duimen dat het raak is deze ronde!

@Maaike, gefeliciteerd met je achternichtje! Is dat de eerste kleine in jullie familie? Wat balen dat je toch ongi geworden bent! En helemaal vervelend dat je je zo slecht erbij voelt zeg. Hoop dat het met het ontpillen te maken heeft en dat je er gauw geen last meer van hebt!

@Mex, jeetje Peru, wat gaaf!  Ik hoop voor je dat je ei geweest is toen je nog in Nederland was, of dat ie anders nog moet komen!

@Eva, wat spannend voor jou! Hou je het wachten nog vol? Ik duim heel hard! Wel laten weten als je getest hebt he?!

@Puk, shit, toch ongi geworden... Wat balen voor je meis! Ronde 5, de tijd vliegt! Misschien wel goed om de ovutesten te gaan gebruiken. Als het bij ons nog een paar rondes duurt, ga ik dat ook doen. Succes meis!

@Sabien, wat leuk dat jullie al zo snel bij je collega op kraambezoek mogen! Zo schattig, die hele kleintjes... Hier zit ik op het moment even op een punt dat ik niet echt verder kom met m'n scriptie. Ben even afhankelijk van wat andere mensen die maar niks van zich laten horen. Herfstvakantie??? Maar het schiet verder wel op hoor! nog heel eventjes! Nog gefeliciteerd ook met je verjaardag! Ik vind er ook nooit zoveel aan. Doe mij maar een verjaardag van een ander, haha! 28 is een mooie leeftijd!

@Janneke, wat goed dat je zo sportief bent! Mijn schoonzus is 7 weken terug bevallen en voor ze zwanger werd, liepen we altijd samen hard. Nu vroeg ze me gisteren of we het volgende week weer zullen gaan opbouwen. Ik wil dat wel heel graag, heb dus ook ja gezegd. Maar heb ook gehoord dat als je zwanger bent, je niet ineens meer moet gaan sporten dan je al deed. Wat als ik nu zwanger ben en het haar nog niet wil vertellen? Kan ik dan wel hardlopen? We bouwen het natuurlijk wel langzaam op. Denk dat haar conditie ook weer op nul staat, haha! Maar we willen wel zo'n drie keer in de week gaan, anders heeft het nog geen nut. Dilemma...

@Hopje, hoe is het met jou? Je zity nu rond je eisprong of niet? Al iets gevoeld? En druk aan de klus?

Nou, volgens mij heb ik iedereen wel gehad. Onee, Shanna, hoe is het met jou meis? Heb je al wat meer duidelijkheid? Als ik iemand vergeten ben, sorry!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

janien
22
14 okt nod.
4
1

eva
25
15 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Sylvia
33
4e
2
22 juni 2009

Ryanne
26
3
1
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Sylvia
19 november
1ste echo!!

Haha, ben ook veel te langzaam, waren alweer wat berichtjes bij gekomen...

@Janien, meis ik duim m'n duimen eraf voor je! Janneke is het voorbeeld voor ons dat het ook wat langer kan duren met positief testen, toch? Wel raar als je altijd 28 dagen bent... Ik zou idd een keer met ochtendurine testen en misschien even een of twee dagen ertussen houden. Want het hcg hormoon verdubbeld zich toch om de twee of drie dagen? Succes meis! Trouwens met onze hond gaat het wel goed hoor. Gisteren heeft ze een echte piepdag gehad. Alsof de narcose nog niet helemaal was uitgewerkt. Maar nu gaat het prima. We geven netjes drie keer per dag de medicijnen en nu maar hopen dat het aanslaat. Kunnen we nu nog niets van zeggen. En hopen dat de uitslag straks goed is! Ze mag wel weer lekker los lopen, wat niet mocht toen ze op het dieet zat, omdat ze buiten alles eet wat ze tegen komt en we anders niet konden zeggen of het dieet hielp of niet...

Kus!!

hoi meisjes,

ik denk dat ik net 't vruchtje verloren ben. Voelde tijdens het plassen een plopje en daarna lag er een klontje in de wc.
bah, ik voel me echt enorm kut (sorry)

Ik ben nu nog op mijn werk, hoef nog maar een uurtje.

En dan kom ik thuis, staat daar die enorme bos bloemen die mijn mannetje voor me gekocht heeft   gisteren om me te feliciteren.....en er staat nog taart in de koelkast waarvan ik m'n zoontje een stukkie had beloofd dus daar moet ik ook nog aan geloven......

bah......shitzooi

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

janien
22
14 okt nod.
4
1

eva
25
15 okt nod
4
1

Silvia

Mogelijke miskraam

2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3
1
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

hey meis

Ik ben er niet echt een ster in, maar heb mn best gedaan voor je.
Lieverd een uur duurt nog lang.. vraag gewoon of je naar huis mag.
Vertel de reden desnoods aan een van de leidinggevende.
Sterkte.

Liefs

hallo meiden,

ik wil me ook wel graag bijsluiten bij jullie,

ik heet jolanda, 27 jaar en heb een zoontje van 19 maanden!
vanaf juni heb ik de pil weer laten liggen en voor een 2e begonnen dus zijn elke maand weer flink aan het klussen!!
we zijn aanbeland in poging nr 5! ( bij mijn zoontje duurde het 6 maanden voor het raak was)
nu had ik afgelopen  maandag   ongesteld moeten worden maar nog niets!
wel maandag en dindag echt een ongi gevoel gehad!! ik dacht echt jammer, daar komt!! maar nog altijd komt er niets, vanochtend wel een test gedaan maar deze was negatief!! mijn borsen zijn wel gevoelig en groter maar ja volgens mij kan dat ook tussen me oren zitten!!!

voor iedereen die nog bezig is voor de volgende ronde, heel veel succes, voor de zwangere GEFELICITEERD!
en voor silvia: je kent me wel niet maar vind het  echt heel erg voor julllie, sterkte!
 liefs jolanda

Terug
Bovenaan