Juni 2008 stoppers deel 3!!!

He Meiden,

Dank jullie wel!!! Het is nog een beetje onwerkelijk... maar dat komt nog wel goed. Mijn mannetje was ook superblij! Hij heeft meteen vanochtend onze vrienden gesmst (die ook in verwachting zijn)! Tja.... We gaan dit weekend dan met zijn ouders en zus en haar vriend naar Center Parcs. Waarschijnlijk gaan we hen het wel vertellen dit weekend. Ze verkopen bij de prenatal van die knuffel ooievaars. Die willen we kopen en dan een briefje eraan met jullie worden opa/oma oom/tante.
De rest van de dichtbije familie van mij kant gaan we het pas vertellen na de echo. Ik mag zoieso rond 6/7 weken komen voor de echo, dus dat is wel mooi!

Sylvia: Meis, kop op! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!!! Dit is niet persee mijn dag hoor!! Laat je even weten hoe het gaat? Bel iig even naar je gyn of iets, misschien dat je langs kan komen. Ik zal heel hard voor je duimen!

Jannie: Ja, ik ga me wel aanmelden bij moeders voor moeders. Ik wacht alleen even tot na het weekend. De vorige keer bij de vk heeft ze al gezegd dat als ik ong. 6 weken ben maar even moet bellen voor een afspraak, dus ik mag wel eerder komen, da's mooi. Mag jij nu ook vaker komen? Of alleen de 1e keer? Hoe voel je je verder?

Eva: Hoe lang houd je het nog vol om niet te testen? Ik ben erg benieuwd!

Janien: Hoe is het?

Nou, het dagelijkse leven gaat gewoon door en er ligt een hele grote stapel met strijkwerk (bah) op me te wachten!

Liefs
Ry

Goedemorgen meiden,

@Ryanne: GEFELICITEERD!! Geniet er van!!! Veel plezier aankomend weekend! Lijkt mij zo gaaf om het aan de ouders te vertellen!!

@Sylvia: sterkte meid! Ik duim voor je! Houd goede moed!!

X hopje

Ahhhhh, jullie zijn schatjes!

Ik probeer mezelf hier langzaam weer bij elkaar te rapen. Naar huis gaan is gewoon geen optie. Het is hier echt enorm druk en we zitten tegen achterstanden aan te hikken. Ik zou echt een goede reden moeten hebben om nu naar huis te kunnen gaan.
Nu heb ik die wel, maar ik heb geen zin om dat te gaan vertellen.

Naar de gyn heeft echt geen zin meisjes. Na 4 weken en 3 dgn kan de gyn echt niet aan het vruchtje zien of het levend is of niet. Dat kan pas na een week of 7.
Als dit nu niet doorzet, ga ik wel vragen of ik eerder mag.

Voorlopig is het redelijk rustig. Heb nu met afvegen drie keer oud bruin bloed verloren en m'n buik voelt alsof ik ongi moet worden en een beetje kouwelijk van binnen.
Toen ik zwanger was van Jasper heb ik met 6 weken ook bloed verloren, maar dat was gewoon een éénmalige helderrode scheut zonder verder buikpijn of iets.

Nou ja, we wachten wel weer af.
Het verhaal van Janneke doet me goed, dat kennelijk heel veel meiden dit in de eerste weken hebben en misschien had ik ook meer buikpijn omdat ik me zo druk maak.

Ik ga proberen lekker te werken en hou jullie op de hoogte!

Kus,
Sylvia

Hallo

Gefeliciteerd Rianne, echt super gaaf! Jullie zullen wel helemaal gelukkig zijn. Zit nu stiekem op het werk achter de computer kon het niet laten. Wel dus een kort berichtje.
Rianne hoeveel weken is je miskraam nu geleden? Ik gun het je zo. Ik hoop dat we deze overeenkomst ook hebben volgende week!

Sylvia, oud bloed hoeft helemaal niks te betekenen. Ik heb ook oud bloed verloren maar toen was mijn miskraam niet begonnen hoor. Dat oude bloed was helemaal niet erg zei de gyn tegen mij.

Lees vananvond de rest!

xx

Hi Meiden,

Rianne gefeliciteerd met de zwangerschap. Nu duimen dat alles goed blijft gaan. Ik hoop het zo.

Bij mij is het begonnen, na drie dagen misselijkheid en boven te wc hangen en buik- rug pijn is het gisteravond en vannacht begonnen. Nu voel ik weer  10 jaar en dat ik elke 4 weken 3 dagen thuis was en dan niet voor  de lol. En ik wwet nu ook weer waarom ik met mijn 11 jaar aan de pil ben gegaan. Maar misschien is dat wel het teken dat de hormonnen van de pil aan het uitwerken zijn. Dus nog een paar dagen afzien en dan op naar de volgende pogine. Dus 12 november weer een kans.

Groetjes allemaal van maaike

Nou, ik krijg steeds minder hoop op een goede afloop.
Ga steeds meer vloeien en net ook wat frutsels in het toilet met plassen, dus ik ga er vanuit dat het na vandaag wel over is........ helaas....

Sylvia, wat K** meid! Jeetje wat erg zeg... Maarreh.... ik neem aan dat jij naar huis bent nu? Zo nee GA aub, je moet dit niet op je werk laten gebeuren wijffie! Een evt miskraam is niet iets om te blijven doorwerken. Hopelijk luister je naar mn wijze raad! ;-)
Verzin maar dat je weg moet voor weet ik veel wat. Wat onwijs shit zeg....

Denk aan je!

Terug
Bovenaan