He Meiden,
Dank jullie wel!!! Het is nog een beetje onwerkelijk... maar dat komt nog wel goed. Mijn mannetje was ook superblij! Hij heeft meteen vanochtend onze vrienden gesmst (die ook in verwachting zijn)! Tja.... We gaan dit weekend dan met zijn ouders en zus en haar vriend naar Center Parcs. Waarschijnlijk gaan we hen het wel vertellen dit weekend. Ze verkopen bij de prenatal van die knuffel ooievaars. Die willen we kopen en dan een briefje eraan met jullie worden opa/oma oom/tante.
De rest van de dichtbije familie van mij kant gaan we het pas vertellen na de echo. Ik mag zoieso rond 6/7 weken komen voor de echo, dus dat is wel mooi!
Sylvia: Meis, kop op! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!!! Dit is niet persee mijn dag hoor!! Laat je even weten hoe het gaat? Bel iig even naar je gyn of iets, misschien dat je langs kan komen. Ik zal heel hard voor je duimen!
Jannie: Ja, ik ga me wel aanmelden bij moeders voor moeders. Ik wacht alleen even tot na het weekend. De vorige keer bij de vk heeft ze al gezegd dat als ik ong. 6 weken ben maar even moet bellen voor een afspraak, dus ik mag wel eerder komen, da's mooi. Mag jij nu ook vaker komen? Of alleen de 1e keer? Hoe voel je je verder?
Eva: Hoe lang houd je het nog vol om niet te testen? Ik ben erg benieuwd!
Janien: Hoe is het?
Nou, het dagelijkse leven gaat gewoon door en er ligt een hele grote stapel met strijkwerk (bah) op me te wachten!
Liefs
Ry