@Liss: Een streep is een streep!! Hoop voor je dat de streep morgen wat dikker is! Maar toch: gefeliciteerd! En wat leuk zo'n lijstje om te zien waar iedereen vandaan komt!
@Mieka: spannend meis, hoop voor je dat er zaterdagmorgen een dikke streep staat!!
@Bion: jij dus ook Utrecht? De stad of een plaatsje eromheen? Shopse vandaag en wat lief van je moeder dat je laarzen krijgt van haar!
@Sylvia: haha, leuke reden om even te spijbelen voor je mannetje. Voel je je al weer wat beter?
@Hopje: En?????
@Luxx: je houd ons wel in spanning hoor hier!! Meldplicht morgen

Hoe ging je examen?
@Janneke: Morgen de echo, leuk leuk!! Veel plezier!!!
@Missx: wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ook goed dat je nu weet waar je aan toe bent qua salaris! Succes met de rest van je scriptie!
Vandaag is moeders voor moeders geweest. Ik moest van tevoren even wat urine opvangen.. Ik moest vanmorgen toen ik wakker werd al heel erg nodig plassen dus was al naar de wc geweest. Moet de laatste tijd veel plassen, dus dacht van : komt wel goed. Maar het lukte gewoon niet haha. Ja, maar een klein beetje. Gelukkig had ze maar 3 druppels nodig en gaf de test heel snel aan dat ik toch echt zwanger ben. Dus nu 4 flessen gekregen en 2 opvangkannen. Ze komen op maandag de krat weer ophalen en dan krijg ik weer 2 nieuwe kratten. Ze vroeg of ik het dan voor het huis ging zetten of in de achtertuin (dan even het hek van het slot af). Ik zei het laatste, want er lopen zoveel kids hier in de buurt, en wij zijn beiden op de maandag niet thuis overdag dus stel dat er dan een kind langsloopt.. en daarnaast weten denk ik een aantal vrouwen hier uit de buurt wel waar die kratten van zijn, en die hoeven toch echt niet te weten dat ik zwanger ben! Krijg nu het serviesje als cadeau
Verder hier alles goed, wel moe.. viel gisteravond om 21.15 op de bank in slaap en ben om 21.30 maar naar boven gegaan.
Liefs Eva