Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Utrecht :        Liss,  Eva

Overijsel: Rianne

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Friesland: Salsa

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX

Zeeland:

Flevoland: Sylvia

Brabant:

Nog even over m'n gesprek gisteren. Dat ging erg goed gelukkig! Er hing een fijne sfeer en het lijkt me een leuke praktijk om te werken. Ik heb haar verteld dat het nu allemaal wat uitloopt met m'n scriptie, maar dat was geen probleem. We hebben afgesproken dat tot dat ik afgestudeerd ben ik wanneer ik zin en tijd heb een beetje mee kom kijken daar. Zij zoekt dan een interessante casus uit en ik kom zo ongeveer een middagje in de week meekijken en meedenken. Als ik niet kan, dan kan ik niet. Is ook op vrijwillige basis. Ze vertelde me dat ze me inderdaad eerst een werkervaringsplek (dus onbetaald) kan bieden, gewoon om eens te kijken of het mij wat lijkt en of het haar wat lijkt. Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik na m'n afstuderen wel echt op zoek ben naar een betaalde baan, wat ze ook helemaal begreep. Ze raadde me ook aan om zeker verder te solliciteren. Maar ze zei er wel bij dat als het na een paar weken klikt en ik nog niets anders heb, ik gewoon betaald ga krijgen. Ze heeft dus sinds september een ander meisje aangenomen en die krijgt nu (twee maanden later) ook al betaald omdat ze toch al veel taken zelfstandig uitvoert. Maar.. het is dan wel de bedoeling dat ik bij de belastingdienst een VAR (Verklaring Arbeidsrelatie) aanvraag en dus bij haar als freelancer aan de slag ga. Het fijne weet ik er nog niet van en ik sta natuurlijk overal voor open. Ben blij dat ik ondertussen ergens ervaring op mag doen en er zodra ik echt dingen zelf ga doen ook nog voor betaald ga krijgen. Is trouwens ook niet heel weinig wat ik hoorde..

Maar goed, eerst maar weer eens knallen met de scriptie. Zie het allemaal alweer positief in gelukkig. Ik laat het allemaal maar lekker op me afkomen. Komt vast allemaal goed!

Liefs, ikke

He Meiden

Effe eerst reageren
MissX:
Fijn om te horen dat het een goed gesprek was! ;-)
Ook ideaal dat je praktijk ervaring krijgt tijdens scriptie enne vooruitzicht op betaling!
Ik weet hoe het einde zo zwaar kan zijn. Maar geloof me...daarna (als je klaar bent) geeft een werleds gevoel!

Liss:
Jeeaah streepje!
Gaaf zeg! Ik zal voor je duimen!

Luxx:
Hoe is je examen gegaan?
Viel de examen mee?
Lekker dat ie erop zit.

Janneke:
Morgen echo! Lijkt mij erg gaaf om mee te maken.
Ben benieuwd naar de verhalen.

Ryanne:
Fijn dat het mee viel. Lijkt mij ook een spannend moment.
Nu lekker verder genieten v zwanger zijn. :)
Hoe voel jeje? Veel last v misselijkheid enzo?

Silvia:
Spannend zeg! Hopen dat extra klussen geholpen heeft.

Ik ga dus zaterdag ochtend test doen. Niet eerder.
Ik weet niet of ik jullie nog kan laten weten. ik doe mijn best!
Ga namelijk zaterdag naar Den Haag naar de lama's.
Ga al vroeg weg.
Kom zondag weer thuis.
Ben dus nog steeds niet ongi.

Lieve groet,
Mieka ;-)

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX, Mieka

Zeeland:

Brabant:

Gelderland in de meerderheid

he lieve meiden

@lis super meid hopen dat het morgen een dikke vette streep is nu ik nog volgende week goed nieuws dan zijn er 3 uit de privincie utrecht zwanger maarja dat is nog even afwachten..

nou ik ben vandaag lekker dagje vrij zo het huis   doen heb er alleen geen zin in maarja moet echt gebeuren dus ga ik het maar doen net ben ik even met me moeder naar het dorp geweest en heb ik dubarry laarzen gehad van die hele duren maar ze zitten ontzettend warm en ik heb altijd hele koude voeten dus ze zei nu krijg je ze ik heb er voor gespaard en straks als je zwanger ben moet je lekker warme voeten hebben lief he!!!

ik heb mezelf er ook even bij gezet dus utrecht krijgt er ook steeds meer haha..
ik kom vanmiddag nog wel even kijken..

xxbion

oja ik heb sinds 5dagen dat de koffie echt heel erg stinkt hij smaakt wel hetzelfde maar hij ruikt echt vies lijkt wel verrot me mannetje zegt je bent gek ik dacht misschien komt het dat we andere bonen hebben maar me mannetje zei ruikt gewoon naar koffie maar dat vind ik echt niet haha..

Utrecht :  Bionda,      Liss,  Eva

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX, Mieka

Zeeland:

Brabant:

@Liss: Een streep is een streep!! Hoop voor je dat de streep morgen wat dikker is! Maar toch: gefeliciteerd! En wat leuk zo'n lijstje om te zien waar iedereen vandaan komt!

@Mieka: spannend meis, hoop voor je dat er zaterdagmorgen een dikke streep staat!!

@Bion: jij dus ook Utrecht? De stad of een plaatsje eromheen? Shopse vandaag en wat lief van je moeder dat je laarzen krijgt van haar!

@Sylvia: haha, leuke reden om even te spijbelen voor je mannetje. Voel je je al weer wat beter?

@Hopje: En?????

@Luxx: je houd ons wel in spanning hoor hier!! Meldplicht morgen :) Hoe ging je examen?

@Janneke: Morgen de echo, leuk leuk!! Veel plezier!!!

@Missx: wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ook goed dat je nu weet waar je aan toe bent qua salaris! Succes met de rest van je scriptie!

Vandaag is moeders voor moeders geweest. Ik moest van tevoren even wat urine opvangen.. Ik moest vanmorgen toen ik wakker werd al heel erg nodig plassen dus was al naar de wc geweest. Moet de laatste tijd veel plassen, dus dacht van : komt wel goed. Maar het lukte gewoon niet haha. Ja, maar een klein beetje. Gelukkig had ze maar 3 druppels nodig en gaf de test heel snel aan dat ik toch echt zwanger ben. Dus nu 4 flessen gekregen en 2 opvangkannen. Ze komen op maandag de krat weer ophalen en dan krijg ik weer 2 nieuwe kratten. Ze vroeg of ik het dan voor het huis ging zetten of in de achtertuin (dan even het hek van het slot af). Ik zei het laatste, want er lopen zoveel kids hier in de buurt, en wij zijn beiden op de maandag niet thuis overdag dus stel dat er dan een kind langsloopt.. en daarnaast weten denk ik een aantal vrouwen hier uit de buurt wel waar die kratten van zijn, en die hoeven toch echt niet te weten dat ik zwanger ben! Krijg nu het serviesje als cadeau :)

Verder hier alles goed, wel moe.. viel gisteravond om 21.15 op de bank in slaap en ben om 21.30 maar naar boven gegaan.

Liefs Eva

Hey meiden,

@Liss; AHHHHHHHH helemaal geweldig!!! Ik feliciteer je alvast want een streep is een streep!!!!

Hier nog geen RD'tjes, ook totaal niet het gevoel dat ze in aantocht zijn. De klachtjes zijn wel verminderd. Niet meer misselijk, alleen nog steeds erg vol gevoel, totaal geen eetlust en nog steeds witte afscheiding en onwijs moe. Oh ik hoop het zo!!! Ik hou jullie op de hoogte!!

Ik heb mezelf ook in het lijstje gezet.

X hopje

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, Hopje

Zeeland: