Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Ohhhh   ik druk op plaats bericht en vergeet helemaal te vragen hoe het bij de andere NOD's staat!!!

@ Mieka, hoe gaat het bij jou???? Spannend spannend!! nog steeds in de planning om zaterdag weer te testen?? laat het weten!!

@ Hopje, hoe gaat het? al idee / gevoel of de RD-tjes in aantocht zijn??? Wie weet was die kleine mini bloeding toch van innesteling???

@ Liss, morgen dan die van jou.... leuk idee van dat lijstje trouwens!!

Nou ik ga nog even rustig zitten met een stuk ontbijtkoek en me dadelijk omkleden.... heb examen vandaag!!!  

Liefs Luxx

meiden even snel vanaf mijn werk.....

hou het kort(zijn veel ogen hier)

Kon mijzelf niet meer weerhouden vanmorgen om te testen(1 dag te vroeg) was een test van sensitest midstream

Er verscheen een lichte streep..................... ahhhhhhhhhhhhh
wil mij nog niet hier blind op staren dus doe morgen het nog een keer

maar wou het jullie even vertellen!!!!!!!

-X-

AH Liss, mij god, oktober doet het echt goed!!!!!
Streep is streep zou je denken!!!!! Ow wat spannend!!!
Ik duim voor je, als dat zo is hebben we straks misschien toch nog weer wat gemeen, in begin waren er ook al zoveel overeenkomsten bij ons met cyclus enzo haha
Nou wie weet!!! en wat gaaf dat je het even komt delen hier!!

Liefs Luxx

Goedemorgen!

Liss: een streepje is een streepje.... maar voor je gevoel nog een testje er tegenaan, dat heb ik ook gedaan, maar wat goed!!!!!!!

Nu de rest nog! Spannend hoor al die nod's. En Luxx knap hoor dat je nog steeds niet getest hebt......

Hier alles goed. Gisteren op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Zag er wel een beetje tegen op, maar viel gelukkig mee. Ik had een doos koffiebroodjes gehaald bij de bakker en ik kwam binnen met die doos en ze stonden echt te kijken van shit, zijn we wat vergeten. Dus ik zei: nee jullie zijn niks vergeten, maar als er wat te vieren is doen we dat altijd met wat lekkers.... ik ben zwanger...
Tja.

Maar gelukkig viel het allemaal goed.

Nou meiden, fijne dag vandaag. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jullie is, luxx en mieka!! En vandaag ook voor hopje he?? Succes!

Utrecht :        Liss,  Eva

Overijsel:

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Friesland: Salsa

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne

Zeeland:

Flevoland: Sylvia

Brabant:

Liefs
Ryanne

Heeey goedemorgen!

het gaat lekker hier!!! Goed dames!!!

Liss: van harte meid, maar snap dat je morgenvroeg nog n test wil doen. Ik heb beide keren wel 4 keer getest! Spannend meid maar hierbij alvast een felicitatie! Welcome 2 the club!!

Mieka: jij een lichte streep? Das ook een streep natuurlijk, maar heb je nog n test gedaan? Spannend....

Hopje: vandaag je NOD; hoop dat ie lekker weg blijft en dat je zwanger bent!

Sylvia: haha grappig dat verhaal van je ei. Dat je dat zoo goed voelt, wat fijn en handig! ;-)

Hier alles ok, morgen DE echo!!! Hoop natuurlijk dat ons kindje helemaal gezond is (dat is de reden van deze echo natuurlijk) maar als alles ok is ben ik reuze benieuwd wat het geslacht is!

Dames, hou vol met deze goede berichtjes!

Groetjes Janneke

Utrecht :        Liss,  Eva

Overijsel: Rianne

Limburg:

Noord H:

Zuid H:

Friesland: Salsa

Drente:

Groningen:

Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne

Zeeland:

Flevoland: Sylvia

Brabant:

Zo dan sta ik er ook bij!
Jeetje wat een goede berichten allemaal.

Liss en Mieka een streep is een streep! Ik denk dat jullie dus zwanger zijn. geweldig zeg!

Luxx en hopje en jullie? Vind het knap dat je zo lang wacht met testen. \Pffffff hou ik niet vol.

Zit natuurlijk op het werk, dus hou het kort.
Kom vanavond ff,

xx

Hey meiden!

Had gisteren echt geen tijd om hier te schrijven, sorry! Bedankt voor al jullie succes wensen! Voel me alweer een stuk beter. Zal zo even vertellen over het gesprek gisteren, maar eerst even op jullie reageren.

@Liss, JOEPIE!! Die streep komt er toch niet voor niks!? Wat geweldig meis! Mag ik je al feliciteren? Ik wacht nog even tot je er zelf ook van overtuigd bent. Maar dit kan gewoon niet anders dan...!

@Mieka, WAUW, bij jou ook!! Oktober wordt toch nog goed afgesloten zeg! Meis, ik snap wel je voorzichtigheid. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen. Maar ik hoop het zooooo voor je!!!

@Hopje, en hoe staat het met jou?! Je kunt nu niet achter blijven he?!  Ik hoop ook zo voor je dat je vandaag of morgen met goed nieuws komt. Het is je zo gegund! (Iedereen hier trouwens hoor!)

@Salsadanser, fijn dat je er weer bent!! Wat onzettend shit dat je weer ongi geworden bent! Had het zo gehoopt voor je. Natuurlijk wel heel fijn dat je dit keer geen blaasontsteking hebt gehad. Dat moet zo blijven! Gaan we samen maar weer op naar de volgende ronde...

@Luxx, hoe is je examen gegaan? En nog steeds geen rd's? Ik kan niet wachten tot je gaat testen!

@Sylvia, fijn dat je je ei hebt gehad! Is alles toch weer mooi op gang gekomen. Ik moest hard lachen toen ik je verhaal las over het klussen, haha! Wat geweldig joh! Wie weet op de valreep raak! Hope so!

@Janneke, morgen de echo, leuk leuk! Heb je m'n vraag nog gelezen over MvM?

@Ryanne, wat fijn dat ze op je werk leuk reageerden!

Terug
Bovenaan