Hey meisjes, goedenacht.....hahaha....
Kon niet slapen omdat m'n neus zo verstopt zit, ff computeren en zo weer lekker terug.
Hier gaat het prima! Gisteren mijn ei gehad. Haha, lagen we dus in bed gisterenochtend, voel ik m'n ei. chips, niet geklust de twee dagen ervoor. Lekker dom, helemaal niet bij stil gestaan. Dus ik tegen m'n mannetje....balen...balen....
Hij zijn werk gebeld dat ik ziek was en dat hij mijn zoontje eerst ff naar school moest brengen. Samen Jasper naar school gebracht en toen snel terug in bed....ff klussen....wahahahahaha, wat je er al niet voor moet doen hè.
Een eitje leeft 12-24 uur na de eisprong heb ik gehoord, dus gisterenavond ook voor de zekerheid nog maar ff geklust en nu maar afwachten.....
Net de testen van Sensitest besteld, ff goedkoper, want met die anderen betaal je jezelf scheel joh en we testen wat af hier!
@MissX: balen joh, van je scriptie! En het is al zoveel werk! Voor mij is het al weer 5 jaar geleden, maar ik ben zo blij dat ik er vanaf ben.
@ Hopje en Liss: jullie NOD's vandaag en morgen! Spannend! Snel wat laten weten hoor!
@ Mieka: spannend, spannend joh! Hopen dat het raak is!
@ rietjuh: wat goed dat je al een hartje hebt gezien! Wat zul je blij zijn!
Nou ladies, ik kruip er weer eens lekker in en hopen dat m'n neus nu open blijft....bluh....
Truste!
Liefs,
Sylvia