JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen meiden,

@Bion: Ik ga je alvast feliciteren hoor! Een licht streepje betekend ook gewoon hartstikke zwanger!!!! Geniet ervan meid!

@Sylvia: ik zit niet op Hyves en heb totaal geen idee hoe het werkt. Probeer het straks wel even. Wel leuk idee trouwens!

Hier nog steeds geen RD'tjes, wordt er een beetje gek van. Mochten de RD'tjes niet komen aankomende week dan ga ik in het weekend weer testen (zondag waarschijnlijk).

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen,

BIONDA: WOW MEID VAN HARTE!!!!!!!!!!!!! Geniet van t fantastische nieuws, je bent gewoon ZWANGER! Laat t nieuws even lekker bezinken....

Hopje: het kan heel goed zijn dat je te vroeg getest hebt. Ik heb beide keren pas ongeveer 5 dagen na mijn NOD positief getest. Op de een of andere manier komt bij mij het HCG iets later op gang. Kan dus goed zijn! Geduld is een moeilijke, maar schone zaak! De bruine afscheiding die je had kan heeeeeel geod een innestelingsbloeding geweest zijn. Houd moed meid!

Sylvia: logisch hoor dat je ervan baalt, is niet meer dan normaal! Belangrijk dat je deze miskraam goed verwerkt, echt! je mag balen en verdriet hebben!

Heb me aangemeld voor de Hyves, ben benieuwd! Er staan trouwens  geen buikfoto's op van mij, dat vind ik niet echt iets voor Hyves maar meer voor mn dagboek. Mss binnenkort wel foto met kleren aan waar mn buik goed te zien is. ;-)

Hier alles ok, ons kereltje is druk met zwemmen en ik krijg regelmatig een schopje. Heeeeel bijzonder gevoel, maar wel onwennig! Gisteren voor de 2e keer naar zwangerschapsyoga geweest, was erg relaxed!

Groetjes Janneke

Hey meiden!

@Bion, wat een goed nieuws! Een streep is een streep en die komt er maar op een manier!! WAUW!!! Ik wacht nog even met feliciteren tot je er zelf zeker van bent. Met welke test heb je getest? Ben zo blij voor je!!!

@Sylvia, echt super dat Hyves, wil me ook graag aanmelden. Weten jullie ook eindelijk een keer m'n echte naam, haha! Maar ik vroeg me nog af of bij m'n gemeenschappelijke hyves iedereen dan kan zien dat ik daar lid van ben. Heb niet zoveel zin in die vragen namelijk over 'wat is dat??'. Ik heb verder ook mijn profiel afgeschermd en dat betekent dus dat ik jullie ook moet toevoegen als vrienden op m'n gewone Hyves? Sorry hoor, maar ben echt blond wat dat betreft. Er zijn namelijk mensen op mijn Hyves die me erg goed kennen en zich dan weer gaan afvragen 'wie zijn dat allemaal??' Ik kon al wel jouw foto zien met ik neem aan je zoontje. Wat een stoer ventje zeg! En jij bent ook een leuke meid, hihi!! Ik snap je gevoel helemaal hoor, is ook moeilijk. En tuurlijk gun je het iedereen, maar nu net deze maand komt wat harder aan. Jouw tijd komt echt meis!

Ik ga weer even hardlopen. Dikke kus, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
5  november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
28
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja

JONGEN

Ryanne
?

??

Eva
ja

??

Liss
ja

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

@missX:   nee, je kunt bij je Hyves overzicht niet zien dat je bij deze Hyve zit, het is echt helemaal afgeschermt.

..........en ja, om iemand z'n profiel te kunnen zien moet je vrienden worden.
Maar denk je echt dat dat iemand opvalt?

Ik heb 196 vrienden, bijvoorbeeld, denk je echt dat mijn beste vriendin weet wie dat allemaal zijn? Er staan toch ook altijd mensen bij van vroeger, van school, van werk. Die kennen mekaar toch ook niet allemaal?
Toch?

Ik zag dat Janneke 307 vrienden heeft! Meid, wat ben je populair....hahahaha......Biedt er iemand meer???

Hey girls!!!

als eerste: Bionda wow yeahhhhhhhhhhh snap helemaal je gevoel!!
Gefeliciteerd meis!!! dus die klachtjes die je had......... laat het rustig bezinken!.
en morgen of evt overmorgen weer testen kom maar op met die DIKKE STREEP!!

Meiden kom later weer erg druk hier zo ook nog vergadering tot half 5 pffff
dan kom ik even uitgebreider reageren

Leuk hoor dat hyves!!! heb je goed gedaan sylvia!

-X-

Hey

Sylvia ik heb me aangemeld, nu de goedkeuring nog van de almachtige beheerder.
hahaaha!

Miss: Thanx heb er veel aan! Bedankt hoor, beetje jammer dat ik hem de vorige keren al wel gestrafd heb... Naja weet nu hoe ik het de volgende keer moet aanpakken.

Bionda... Wauwie!! Gefeliciteerd hoor! Wat geweldig. Wanneer ben je uitgerekend als je het zelf uitrekend?
Nu alleen nog even een lekkere dikke streep zien.

Ik ga even boodschappen doen. Helemaal geen zin in. Hebben er nog mensen iets gelezen over mn vorige stukje over mn cyclus?? Ben namelijk wel benieuwd wat jullie als advies geven.

Liefs

he meiden even snel baas is boven
ben zo blij me moeder weet het wel die is ook blij en heeft de test bekeken en ze zei dat zijn gewoon 2 strepen me mannetje vind het nog eng en wil nog een test doen dus die doen we morgen ochtend samen en hopen dat die dan ook positief is.hij smste wel dat ie de hele tijd aan het lachen is haha.
ik ben aan de ene kant wel bang dat ik toch ongi ga worden maar ik denk ook staan niet voor niets 2 strepen..
ik ben dan 15juli uitgerekend dus hoop morgen ook weer op mooi nieuws meiden ik leef op een roze wolk lach de hele dag kan het niet geloven!!!!!
ik kom vanavond weer even moet er echt af baas kan elk moment naar beneden komen en bedankt voor alle lieve reacties..

dikke x bion

Terug
Bovenaan