JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

oja en ik had een kruidvat test en morgen doe ik die van predictor

Hey meiden!

Ik heb me ook aangemeld bij de Hyves! Ben zo benieuwd hoe jullie eruit zien! Je hebt gelijk hoor Sylvia, dat valt vast niet op. En anders verzin in wel wat! M'n vriend is ook nieuwsgierig naar jullie, haha!

@Bion, ik doe het toch: GEFELICITEERD meis!!!!

@Hopje, meis geen bloed geeft moed! Ik heb nog steeds goede hoop hoor!

@Janneke, je voelt de kleine al, wat gaaf! Das een heel apart gevoel of niet? Lijkt het niet net of je je darmen voelt borrelen of dat je vlinders in je buik voelt? Wat doe je bij zwangerschapsyoga precies?

@Janien, heb je vraag gelezen. Das lastig. Ik zou zelf wel rekening houden met 34 omdat dat je laatste cyclus was. Als het nou je eerste was en daarna telkens 28... Weet je, het voorkomt teleurstelling. Maar goed, ook al ga je uit van 34, dan zou het natuurlijk wel kunnen dat het weer 28 is, of anders. Dus dan zit je idd een beetje met klussen. Voor de zekerheid zou ik het dus om de dag doen. Of je schaft dit keer ovulatietesten aan? Ik denk dat als het voor ons deze ronde weer niet raak is, dat ik dan ook aan de ovulatietesten ga. Heb je niet echt geholpen zo he? Maar zo zou ik het doen...

@Chris, hoe gaat het met jou? Morgen je NOD!

Ik heb Bion vast onder het zwangeren lijstje gezet hoor!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
28
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
?

??

Eva
ja

??

Liss
ja

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Hello!

@ MissX      Wat fijn dat je toch in de goede weg zit voor je scriptie. Soms moet je er ook gewoon even een gesprek over hebben om te weten dat je de goede kant op gaat toch!? Scriptie schrijven is altijd lastig omdat je zo weinig feetback krijgt en er steeds alleen aan zit te ploeteren. Dus je gaat weer in de eerste versnelling vooruit! Zet hem op meid!

@Eva      Wat super dat je al een klein buikje ziet! Ik vroeg me altijd al af wanneer je dat ongeveer zou kunnen zien. Maar dat zal ook wel per persoon verschillen. Zal wel af hangen van hoe je baarmoederstand is…ofzo
Ik zag dat jij dus ook met moeders voor moeders mee doet. Dat vind ik echt zo goed! Als ik zwanger wordt ga ik dat ook doen. Daar ben ik wel over uit!

@Sylvia            OOOO je hebt er een gemaakt! Ik ga zo direct even aanmelden!
En o ja…Ik snap het wel hoor dat het bij de rest wel lukt en bij een paar van ons niet. Maar aan de andere kant als je naar de getallen kijkt dat geloof ik iets van 80 % binnen 9 maanden zwanger wordt dan is er toch nog hoop. Dat gaf mij in ieder geval nog wat hoop. Kop op meid. Wij gaan gewoon voor November en anders de maanden daarna!

@Biondaatje      WOEI!!! Wat super voor je! Gefeliciteerd!
Het gaat goed zo dames. Eindelijk wordt er ook flink gescoord op onze site!!! Door gaan zo!

M’n griepje wordt al iets beter. Ben nog wel wat slap en hoop dat het verder niet te veel consequenties gaat hebben voor het klussen. Ik heb wel eens gelezen dat je lichaam optimaal moet zijn. Dus geen stress en ziekte. Nou dan is het bij mij vanaf het begin al niet goed door die blaasontstekingen stress van de verhuizing en nu weer ziek. Maar goed we gaan het gewoon weer proberen!
Groetjes Salsa

O ja voor ik het vergeet; ik ben onderhand al weer 29 geworden!!! Woei...Voor de genen die het lijstje aanpassen. Groetjes salsadanser

Hey Salsa!

Leuk dat je ook op hyves komt! Ik wacht nog tot ik geaccepteerd word. Ben zo benieuwd naar jullie! Kijken of het makkelijk is om iedereen te herkennen straks bij onze schuilnamen...

Hoop dat je je gauw weer wat beter gaat voelen. Met dat klussen komt het wel goed joh. Laat je gewoon lekker je mannetje al het werk doen en jij hups met de benen de lucht in! Haha!  Nee geen gekheid, he moet er wel behoefte aan hebben. Ik ga weer hard voor je duimen hoor. En ook hopen dat die stomme blaasontsteking deze maand weer wegblijft!

Liefs, ikke

hahahaha, ik krijg nu allemaal aanmeldingen binnen onder eigen namen. Tot nu toe kon ik er nog wel wat van maken, maar het wordt lastiger.......

Wie is Ch..... ????

Ben jij dat MissX?

Geweldig dit! hihi

Salsa nog gefeliciteerd! Wanneer was je jarig als ik vragen mag? Goed verwend? Ik heb het lijstje aangepast. Wie weet hoe je over die lijntjes er mooi omheen krijgt?

Het NOD lijstje wordt zo steeds korter, leuk!!!!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Biondaatje
21
5e
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
?

??

Eva
ja

??

Liss
ja

??

Biondaatje

??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

Ja dus!
Want Salsadanser komt net binnenzeilen en die heet dus anders......hihi...

Wil iedereen bij aanmelden even zijn forum-naam vermelden? Zo kan ik checken of je echt "one of us" bent!

Groetjes!

Terug
Bovenaan