JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@Liss: nee, niet echt. Maar als ik het goed begrijp moet ik eerst zelf een hyver worden om met jullie mee te kunnen kletsen/ kijken? Want dan is het niks voor mij hoor. Doe er niks mee. Had wel graag willen kijken hoe jullie er uit zien. Maar zelf zo'n hyves pagina maken (of hoe noem je dat) dat is niks voor mij. Bliijf gewoon hier gezellig meepraten.

Heb trouwens al de hele dag flinke steken in mijn rechter zij. Kan dat ook een kwaaltje zijn? Durf eigenlijk niet meer positief te zijn, ook al zijn de RD'tjes totaal niet te bekennen. Maak mezelf maar wijs dat ik gewoon weer een lange cyclus heb.

Maar Liss, hoe gaat het met jou? Al weer op aarde geland na dat geweldige besef dat je eindelijk hartstikke zwanger bent? Wanneer ga je het je ouders en schoonouders vertellen? En heb je inmiddels al wat meer kwaatljes? En wanneer krijg je de 1e echo? Ooh meid, vind het zooo geweldig voor je!

X hopje

wie heeft zich dan net aangemeld op de hyve?
ook iemand die net een nieuwe hyvespagina heeft gemaakt.

pfffff........al die echte namen....whahahahahaha

Hey mensen,

Hopje leuk leuk, ik dacht al wie is dat? Je moet er ff inkomen in dat Hyves, maar als je het eenmaal door hebt. Zet je er een keer een foto op van jezelf?

Ik heb net m'n Hyves ff opgeleukt, was ook wel nodig. Nog ff wat meer foto's erop.

Pff, dit is echt niet bevordelijk voor m'n scriptie hoor!

Ik ga nu ff naar de winkel, ga straks lekker stamppot boerenkool maken, heerlijk!

Liefs, ikke

he meiden ben ik weer de baas is naar huis dus kon ik mooi ff op internet haha.
ik kan het nog steeds niet echt beseffen maar ik hoop echt dat ik morgen een dikke vette 2e streep heb en dat het goed mag gaan..

bedankt voor jullie lieve reacties en ik ben ook heel hard bezig om te stoppen met roken rook normaal een pakje per dag vandaag 2 dus valt doe echt me best.. zijn er meer zwangere die nog roken of ben ik de enigste hoop dat ik er morgen helemaal af kan blijven maar vandaag nog niet gelukt..

ik heb me ook even aangemeld op hyves ik heet biondaatje dus jullie herkennen me wel haha

ik ga nog even wat doen meiden..

xxbion

Hoi meiden

Wat is er weer een hoop te lezen! Maar even een extra scherm geopend. Zo komt er natuurlijk niks van werken, maar goed.
Zondag gelukkig een streep op m'n ovutest! Gisteren was ie alweer wat lichter. Toch nog maar even geklust gisteren. Ik kan er nu toch vanuit gaan dat m'n ei geweest is? Heb er alleen weer niks van gevoeld. Waarschijnlijk is m'n NOD nu ook later, maar laat 'm maar even op de 12de staan. Even afwachten wat er gebeurt.

@MissX: We hebben vanaf dat m'n ongi over was om de dag geklust, dus dat lijkt me goed. Nu komt de wachttijd er weer aan.
De broekenwinkel is echt een aanrader, dus als je in de buurt ben zou ik zeker gaan! M'n man heeft vrijdag m'n spijkerbroek opgehaald en hij zit super! Normaal vind ik altijd dat spijkerbroeken dik maken, maar dat is nu helemaal niet het geval.
Fijn dat je weer positief bent over je scriptie! Zet 'm op!

@Bion: Gefeliciteerd meid! Helemaal super! Utrecht is wel een vruchtbare provincie zeg. Nu ik nog. Geniet ervan!

@Janneke: Leuk dat je je zoontje al voelt schoppen! Zwamgerschapsyoga is helemaal in he.

@Sylvia: Ik zal me straks aanmelden op de Hyve. Kunnen jullie eindelijk m'n trouwjurk zien.

@Hopje en Christy: Ik duim voor jullie!

@Liss: Hoe ging dat ook alweer met jou streep op de ovutest?

@Janien: Ik heb wel eens gelezen dat je het gemiddelde van je laatste 2 cyslussen kunt aanhouden. Of misschien moet je ook aan de ovutesten beginnen. Bij mij klopt er deze ronde namelijk ook niks van, als ik er vanuit ga dat de ovutesten kloppen.

Ik gaan eens op Hyves kijken. Ben erg benieuwd!

X Puk

Hoi meiden!!!! ZIt even stiekem op mijn werk...op mijn computer thuis kan ik alleen maar berichten lezen en niet reageren. Maar er is nu een borrel, dus ik wordt vast niet betrapt haha!

@Biondaatje en Liss gefeliciteerd!! Zo ziet ons lijstje er tenminste weer een beetje voller uit!
@Hopje. Wat spannend meid!

oh oh telefoon...

...dacht ik even rustig te typen...

Ik kan niet op iedereen afzondelijk reageren, maar vind het wel ontzettend leuk om alle verhalen te lezen!!!! En ik heb me al aangemeld voor Hyves!

Wat mij betreft: mijn maand was een beetje van pieken en dalen. Ik heb geen flauw idee hoe lang mijn cyclus gaat zijn. Ik heb het wel geprobeerd met ovulatietesten. De streepjes zijn soms wel wat dikker, maar nooit even dik als de teststreep. Ik was er dus wel weer even aardig klaar mee. Wat kan je lijf soms toch raar in elkaar zitten! Aan temperaturen heb ik me nog niet gewaagd, maar dat cervixslijm verschilt ook elke keer weer...  Hoe is dat bij jullie?

Maar afgelopen zaterdag had ik wel last van een soort raar buikpijntje, dus wie weet.....Dat zou wel redelijk uitkomen met mijn laatste cyclus van 39 dagen. Heeft iemand ervaring met die testen? Voor de zekerheid maar veel geklust haha
We zien het wel. Op naar 16 november voor mijn NOD! Ik duim voor iedereen!

PS. Ik woon trouwens in Zuid-Holland

Veel liefs
Sabien

Terug
Bovenaan