JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Goedemorgen meiden,

Deel 4 alweer! Wow! Op naar een lijst met alleen maar zwangere meiden!

Hier nog steeds geen RD'tjes. Maar ook een negatieve test helaas. Kon vanmorgen om 6.00 uur mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen. Maar helaas... Maar goed ook nog steeds geen RD'tjes dus ik houdt de moed er nog even in. Al is mijn goede moed wel een heel eind gezakt.

@Janneke: heel veel plezier vandaag!

Fijne dag allemaal!

X hopje

hoi meiden

nou ff snel een berichtje voor ik moet werken anders gaat het vandaag niet meer lukken moet tot 9uur werken met de bass dus dan heb ik geen mogelijkheid..
hier gaat het goed nog steeds vind ik die koffie vies ruiken en het had gister ook met rijst maar me mannetje zegt dat ik gek ben..
verder geen kwaaltjes alleen me borsten dan..

@liss idd meis een streep is een streep voor mijn gevoel ben je echt zwanger dus laten we het hopen en hopen dat je van het weekend een mooie dikke streep hebt..

@missx ja lief he van me moeder ben er ook super blij mee..

nou meiden ik ga even haast maken moet zo weg..

xxbion fijne dag meiden

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
5  november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
28
30 november
5
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Hopje
28
30 okt nod
4
1

liss
24
31 okt nod/30-10 pos test(licht streepje)
5
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dagheb hem nog een x aangepas want me nod is 5november mocht het niet zo zijn test ik denk pas vrijdag want ik ben het ook weleens een dag later geweest.

Hallo Meiden,

sorry dat ik een tijdje niets van heb laten  horen, druk op kantoor en zo. Ik probeer het om de 2 dagen even te lezen, maar reageren lukt niet altijd. En ik had een keer geschreven alleen ik drukte op sluiten i.p.v. plaatsen, Dom dom. maar  ik heb last van mijn hormoren of zo. Mijn stemming zijn zo verschillend. En dan met allen maar mannen hier op kantoor en je vriend als baas. Kun je ook niet gemakkelijk een baal dag nemen. Maar we hebben wel geprobeerd wat te klussen want anders raak ik nooit zwanger. En nu wachten dat vind ik wel moeilijk. Maar je moet geduld hebben. Eerst om zwanger te raken en dan als je zwanger ben naar de echo's en dan voor de bevalling.    

Ik moet weer verder werken, iedereen een prettig weekend.  Janekke succes met de echo.

En tot schrijfs.

Maaike ( uit belgie) provincie antwerpen ( werk in provinvie noord-brabant)

Hey meiden!

Deel 4 alweer! Wat gaat het toch hard. We heben gewoon samen al ruim 2100 berichten geschreven. Hopen dat dit een heel vruchtbaar topic gaat worden!

Pff, heb net weer hardgelopen. Moet het echt weer helemaal opbouwen, maar goed, ik ben weer bezig en dat is al heel wat, haha!

@Janneke, heel veel plezier vandaag! Hopen dat het allemaal heel mooi is. Ben zo benieuwd wat het wordt!

@Chris, je staat weer bovenaan de lijst! Hoe voel je je?

@Liss, weer een streep! Ik ga het nu toch echt doen hoor: GEFELICITEERD!!! Wauw, ben zo blij voor je! Ik zou nu idd even een paar dagen wachten, dan is ie vast donderder!

@Luxx en Hopje, wel moed blijven houden hoor! Zolang er geen rd'tjes zijn! Ik duim heel hard voor je!

@Mieka, morgen meer duidelijkheid. Hoop voor jou ook zo op positief nieuws!!

@Bion, je NOD komt steeds dichterbij!! Wel spannend zo hoor als ik dat allemaal zo lees!

Ik heb vanavond een Ladies Night, haha! Kennen jullie dat? Zo'n thuisparty maar dan met allemaal sex artikelen! Was er al een keer eerder naar een toe geweest, puur uit nieuwsgierigheid. Als ik al iets zou willen kopen dan zeker niet op zo'n party. Maar het is gewoon lachen gieren brullen met de meiden onder elkaar. Verder vandaag proberen wat aan m'n scriptie te doen. Spring zo eerst maar eens onder de douche.

Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

Ja ben nu wel lichtelijk overtuigt dat ik zwanger ben  want idd de streep komt er niet voor niets! en dat nog wel in deze maand dat mijn mannetje zo ziek was in mijn vruchtbare periode.....de laate keer was 2 dgn voor mijn sprong.
was net een la aan het opruimen,kwam ik nog 2 testen van het kruidvat tegen,wist eigelijk niet dat ik er dus een aantal(totaal 5) in huis had,dus dacht doe er gewoon nog een dus nu van het kruidvat(was vanmorgen met een andere) en die ander gebruik ik over een paar dagen weer,ook een 2de streep wel licht maar hij staat er!
dus pas het schema even aan...........eerlijk gezegt  dringt het nog niet helemaal door...

@ luX geen bloed geeft moed!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
5  november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
28
30 november
5
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
25 okt nod
2
1

LuxX
27
26 okt nod
5
1

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
10 juli 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Nou meiden ik ga werken kom later weer!!!

Hi hi!

Alles zag er heel mooi uit op de echo; alles wat ze kunnen zien was goed aanwezig. Kindje heeft 2 niertjes en dat is goed nieuws (ik ben geboren met 1 gezonde en 1 dode nier) en over 14 weken krijg ik nog een echo waar ze puur de niertjes gaan bekijken.

Ook weten we wat het wordt......

We krijgen een JONGEN!!!!!

Jippiedepippie oh wat zijn we blij en door t dolle heen!

Het piemeltje was duidelijk te zien, ongelofelijk!

Haha! Vannacht 2 uur wakker gelegen  met de vragen "stel dat..." en "wat zal t worden?" en ik bedacht me dat het onmogelijk een meisje kan zijn, mn gevoel zegt  al vanaf 26 juli: het wordt  n kereltje. Weer n bevestiging dat ik op mn  gevoel af kan gaan. :-D

Dames, ga even wat mensen informeren en genieten van deze dag!

Groetjes,
Janneke

YEAHHHHHHH, Janneke een jongen!!!! En  wat fijn dat alles goed is! Geniet van deze geweldige dag!

Fijn weekend!

X hopje

Terug
Bovenaan