Hoi meiden
Wat is er veel gekletst de afgelopen dagen. Deel 4 alweer! Dat het maar een vruchtbaar deel mag worden! Ik ga zo eerst maar eens bijlezen. Komt er weer niks van werken maar goed.
Ik ben nog steeds bezig met ovutesten en heb nog steeds geen streep. Maak me een beetje zorgen, want had woensdag m'n ei moeten hebben. En nu heb ik woensdag weer nieuwe ovutesten besteld, maar die zijn nog niet binnen. Kan ik dus vandaag niet testen. Hopelijk komen ze morgen. Snap ook eigenlijk niet dat ik ze nog niet binnen heb???? Voor de zekerheid maar blijven klussen dus.
Morgen op kraamvisite! Leuk!
@Liss: Gefeliciteerd! Een streep is een streep zeggen ze toch! Ik hoop dat je snel een duidelijkere streep hebt en kan gaan genieten van een mooie zwangerschap!
Wij klussen ook voor de zekerheid tot de week dat m'n NOD is. Dacht nu met de ovutesten van de onzekerheid af te zijn, maar nee dus.
@Ryanne: Wat fijn dat de echo goed was! Geniet van deze tijd!
@MissX: De broekenwinkel zit in Hilversum en heet Puur.
Gefeliciteerd met je baan! Goed hoor, en ook fijn dat je betaald kan worden op korte termijn.
@Mieka: Spannend een streep! Ik duim voor je dat het raak is!
@Luxx: Gefeliciteerd met het behalen van je examen! Wel balen van de negatieve test.
@Janneke: Gefeliciteerd met het gezonde jongetje in je buik! Grappig dat je gevoel het goed had! Was het zo duidelijk, dat je zelf het geslacht kon zien? Heb geen idee of dat mogelijk is? Geniet van dit leuke nieuws!
@Salsa: Balen van de RD'tjes! Wel fijn dat je geen blaasontsteking gehad hebt!
Utrecht : Bionda, Liss, Eva, Puk
Overijsel: Rianne
Limburg:
Noord H:
Zuid H:
Friesland: Salsa
Drente:
Groningen: Janien
Gelderland: Christy, Luxx, Ryanne, MissX, Mieka, Hopje
Zeeland:
Flevoland: Sylvia
Brabant: Mex