JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

@Janneke: wat ik zelf ervaar is dat kinderen die 2 dgn achter elkaar komen sneller wennen aan  het dagverblijf (en dan hebben ze naar 2 dgn het kinderdagverblijf "weer gehad" voor die week).  Las vorige week zelfs dat een psycholoog had bewezen dat 2 dgn achter elkaar zelfs beter is voor het kind. En daarnaast moet je echt het kinderdagverblijf kiezen waar ook jij je goed bij voelt.

Ga zo eten, dus even kort hier.. Kom vanavond denk ik nog wel even. Morgen shoppen met mijn zus en mn moeder. Vanmorgen trok ik een broek aan die ik nu 2 wkn niet aan had gehad, kreeg ik hem mooi niet meer dicht ( hij zat altijd net goed) haha.

hey girls!!

eerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties!!! erg lief allemaal!!

@ eva, jammer van die broek,maar het hoort er nu eenmaal bij

@ janneke,wat je zegt over die zaadjes....lees ik ook overal(mijn vriend heeft altijd gezegt: ons 1ste kindje word een meisje haha)

@ janien,lekker aan het klussen dus thuis lukt het allemaal met verven enzo?

@ luX en hopje, hopelijk mogen jullie dit weekend een positieve test in handen hebben!!

@ misx, veel plezier!!!

Meiden het is weer weekend gaan jullie nog wat leuks doen???

-X-

@Luxx: duim voor je!! Hoop voor een positieve test zondag!

@Hopje: Houd de moed erin meis... Hoop ook voor jou snel een positieve test!

@Missx: nog wat aan je scriptie kunnen doen? Veel plezier vanavond haha!

@Liss: dan nu officieel: GEFELICITEERD!!!!!!! Super! Geniet ervan!

@Janneke: Een jongen! Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles op de echo goed was!!

hey meiden,

@Liss, GEFELICITEERD meis. wat goed. en maar 1 keertje geklust. geeft ons moed. ga er lekker van genieten.

@Janneke, ook voor jou GEFELICITEERD dat alles goed is. wat fijn joh. en wat leuk een jongen. even als kinderdagverblijf expert haha. ik ben het met Eva eens wat betreft die 2 dagen achter elkaar.
je moet kiezen voor het kinderdagverblijf waar je een goed gevoel bij hebt. je hart volgen zeg maar. zijn de leidsters leuk? hoe zijn de groepen ingericht? beetje mooi speelgoed dat soort dingetjes. ik weet trouwens niet of ze op dat kinderdagverblijf een ruilregeling hebben van dagen? dat als je kindje een dag niet komt dat je dan die dag kunt ruilen later voor een andere dag???? uit ervaring blijkt dat je vaak de woe en vrij makkelijk kunt krijgen als ruildag maar de ma, di en do minder goed. dus als je de do al hebt dan heb je daarin vaak een streepje voor. en   kids die 2 dagen achetr elkaar komen wennen wel sneller. hoop dat je hier iets mee kunt.

verder hier nog geen nieuws, raar om mezelf weer bovenaan te zien staan. vanwege het gesprek wat ik laatst met de HA had gaan we er gewoon van uit dat het niet raak is. voel me niet echt anders ook.

wel 's avonds watvlagen van misselijkheid, maar dacht dat je dat bij een zwangerschap alleen maar 's ochtends hebt?? misschien wel een aankomend griepje?
wachten wel weer af.

allemaal een fijn weekend. liefs Christy

Goedemorgen dames!

Das bedankt voor t advies; ik ben nu helemaaaaaal om! Mn vriendin dr zoontje gaat ook 2 dagen achter elkaar en vindt dat superfijn; ook idd dat dan eerder wennen. Dat kdv was wel onze nummer 1: leuke leidsters, gaaf speelgoed, leuke kindjes en we hadden er allebei n goed gevoel over. Dus dat wordt m! :-D

Onze babykamer: kamertje zelf wordt strak wit (a la kamertje Miami van www.baby-dump.nl) en ik vind de serie Hollands Glorie / Ik hou van Holland van Coton Baby echt heeeeeelemaal geweldig, dus veel rood wit blauwe spulletjes en dan 1 rode muur in zn kmertje. Kleur rood kan ook altijd nog voor n meiske en t kamertje zelf ook evt. Maar willen dr wel echt n jongenskamer van maken!

Ga douchen en naar Babydump en vanavond lekker hapje eten met manlief en naar de movies in Antwerpen!

Greets Janneke

He Meiden
Ik heb net test gedaan.
Kreeg weer een dom wit licht vaag streepje :-s
Ik ga ervan uit dat ik weer ongi ga worden.
Ga me effe klaarmaken want vertrek zo naar Den Haag!
Lieve groet,
Mieka

PS: Fijn weekend iedereen enne hoop op meer zwangere!

Goedemorgen!

Vanmiddag op kraamvisite! Ben zo benieuwd. Daarvoor gaan we nog even lunchen en winkelen in de stad waar onze vrienden wonen.

@Janneke: Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het kdv. Het lijkt me een goede keus! Hoe weet je eigenlijk dat jullie kindje vlak voor de eisprong verwekt is? Kan toch ook eerder? Of hadden jullie maar 1 keer geklust?

@Mieka: Moed houden hoor! Je weet maar nooit. Veel plezier vandaag.

M'n man is boodschappen halen en ik ga zo maar eens de wc schoonmaken. Fijn weekend allemaal!

Liefs Puk

hey girls!!!

@ mieka,moed houden hoor!! veel plezier in den haag!!

@ janneke, leuke site zeg die babydump!!! dus je gaat lekker shoppen vandaag.
      veel plezier!

Ik ga vandaag eens rondneuzen voor een zw dagboek,vind ze zo leuk!!!

fijne dag iedereen!

Terug
Bovenaan