Hey meiden!
Ik vind de maandag altijd zo'n shitdag zo na het weekend, hebben jullie dat ook? Bah, kan er maar niet inkomen...
@Puk, lijkt me idd leuk zo'n workshop bonbons maken! Ben gek op chocolade!! Vooral wit en puur...
@Memke, wat voor werk doe je als ik vragen mag? De hyves is trouwens idd niet zichtbaar op je eigen hyves en ook niet te vinden met de zoekmachine. Je moet dus echt weten welke het is: www.juni2008ladies.hyves.nl
@Sylvia, jeetje dat klinkt echt als een topweekend! Lijkt me een leuke stad om eens naartoe te gaan. En je knulletje op tennisles. Wat wordt ie al groot dan ineens he?!
@Liss, das wel fijn dat jullie je er allebei in kunnen vinden dan (die werktijden). Ik denk dat ik het straks vooral moeilijk ga krijgen met het vroege opstaan. Ben meer een avondmens zeg maar. 3 December je eerste echo, joepie!! Hoe kan het dat je weet dat je toch een dag eerder uitgerekend bent? Eerst was het de 10e toch?
@Hopje, nog steeds niks... Maagzuur is wel een echte zwangerschapskwaal he! Maar weet niet of dat ook al zo vroeg in de zwangerschap is. Ik hoop nog steeds voor je dat je straks een positieve test in handen hebt. Dit is raar toch? Zo'n lange cyclus!
@Jannie, morgen alweer een echo, wat leuk! En jeetje een uur is niet niks!
@Chris, wauw wat zou dat fijn zijn zeg als je man er kan beginnen! Wat heerlijk dat jullie ff er tussenuit gaan. Goedzo! Hoop dat de testen op tijd zijn en anders voor de zekerheid maar om de dag klussen op Texel? Nog gefeliciteerd met je man trouwens! Geniet er even lekker van deze week. Kun je er straks weer vol goede moed tegenaan!
@Bion, idd fijn dat je (nog) niet misselijk bent! Heb je al in je zwangerschapsboek geschreven? Werkse!
Nou, ik ga ook gauw weer verder. Hoop te doen vandaag. Nog even en dan gaan we lekker een lang weekend naar Barcelona. Gaan dan ook voor het eerst de vriend van m'n zus zien!
Liefs, ikke