JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

oja hopje, de ovutesten van sensitest raad ik je dan echt aan! neem dan de midstream

hey meiden,

allemaal een goed weekend gehad?

@hopje wat vervelend allemaal joh. hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

hier is verder weinig nieuws. mijn ongi is weer voorbij en we zijn weer begonnen met klussen. ook kon ik het niet laten om alvast de ovutesten van sensitest te bestellen.

ik heb er alleen geen ervaring mee en morgen komen ze als het goed is binnen. nu is er alleen het probleem dat ik deze week een weekje vrij ben en vanmiddag gaan we voor een paar dagen naar Texel. We komen dan waarschijnlijk zaterdag terug en zit dan op dag 11 als het goed is. dus die testen kan ik dan ook pas vanaf zaterdag gebruiken.

Nou ja, we kijken wel even en anders dan toch maar bewaren voor de volgende ronde.

Oh ja, mijn mannetje heeft een sollicitatie gesprek gehad net en als het mee zit en ze kunnen er over het salaris uitkomen dan kan hij per 1 dec beginnen joehoe.
het ziet er dus naar uit dat er eindelijk een beetje goed nieuws komt. durf er nog niet echt heel blij om te zijn stom he.

die man waar hij het gesprek mee had zei, ga eerst maar even lekker uitwaaien op Texel en dan kom je volgende week maandag bij me terug als je alles hebt laten bezinken en dan gaan we kijken of je het ziet zitten en of we het kunnen redden dat je per 1 dec kunt beginnen.

we wachten het allemaam maar weer af. wat een verhaal he?

afgelopen vrijdag hebben we de verjaardag van mijn mannetje gevierd, hij was gister jarig. en gister mijn ouders en schoonmoeder op visite gehad. hebben hier lekker gegeten. was erg gezellig. zaterdag bij mijn schoonzus op de verjaardag geweest. zij is 25 weken zwanger. we mochten komen eten en hebben het ook nog even over onze plannen gehad want zij zijn op de hoogte. zij was de eerste keer in 2 maand zwanger maar werd een miskraam. nu heeft ze er 9 maanden over gedaan om weer zwanger te worden en dat geeft wel hoop moed ik zeggen. zij heeft me wel even gerustgestelt. maak me namelijk snel zorgen of alles wel goed is.

zo jullie zijn weer een stuk wijzer haha, wat een verhaal he jemig. de rest van de week zullen jullie me dus niet zien hier. van het weekend ga ik alle verhalen terug lezen. meiden die deze week hun NOD hebben, ik duim voor jullie. tot snel allemaal.

liefs van een toch wel blije Christy

he meiden

even snel een berichtje voor ik ga werken..
hoe is het met jullie??

@hopje vervelend meis dat ze er nog niet zijn laten we gewoon moed houden en hopen dat je straks toch nog een positieve test krijgt..

@chris ohh lekker hoor even eruit nou hopen dan dat je zaterdag een positiev test hebt en je meteen kunt klussen..

hier gaat het wel ok ben nog erg moe maar dat hoort er bij ben allang blij dat ik niet misselijk ben..
nou ik ga even opmaken en zo richting werk..

fijne dag meiden

xxbion

Hey meiden!

Ik vind de maandag altijd zo'n shitdag zo na het weekend, hebben jullie dat ook? Bah, kan er maar niet inkomen...

@Puk, lijkt me idd leuk zo'n workshop bonbons maken! Ben gek op chocolade!! Vooral wit en puur...

@Memke, wat voor werk doe je als ik vragen mag? De hyves is trouwens idd niet zichtbaar op je eigen hyves en ook niet te vinden met de zoekmachine. Je moet dus echt weten welke het is: www.juni2008ladies.hyves.nl

@Sylvia, jeetje dat klinkt echt als een topweekend! Lijkt me een leuke stad om eens naartoe te gaan. En je knulletje op tennisles. Wat wordt ie al groot dan ineens he?!

@Liss, das wel fijn dat jullie je er allebei in kunnen vinden dan (die werktijden). Ik denk dat ik het straks vooral moeilijk ga krijgen met het vroege opstaan. Ben meer een avondmens zeg maar. 3 December je eerste echo, joepie!! Hoe kan het dat je weet dat je toch een dag eerder uitgerekend bent? Eerst was het de 10e toch?

@Hopje, nog steeds niks... Maagzuur is wel een echte zwangerschapskwaal he! Maar weet niet of dat ook al zo vroeg in de zwangerschap is. Ik hoop nog steeds voor je dat je straks een positieve test in handen hebt. Dit is raar toch? Zo'n lange cyclus!

@Jannie, morgen alweer een echo, wat leuk! En jeetje een uur is niet niks!

@Chris, wauw wat zou dat fijn zijn zeg als je man er kan beginnen! Wat heerlijk dat jullie ff er tussenuit gaan. Goedzo! Hoop dat de testen op tijd zijn en anders voor de zekerheid maar om de dag klussen op Texel? Nog gefeliciteerd met je man trouwens! Geniet er even lekker van deze week. Kun je er straks weer vol goede moed tegenaan!

@Bion, idd fijn dat je (nog) niet misselijk bent! Heb je al in je zwangerschapsboek geschreven? Werkse!

Nou, ik ga ook gauw weer verder. Hoop te doen vandaag. Nog even en dan gaan we lekker een lang weekend naar Barcelona. Gaan dan ook voor het eerst de vriend van m'n zus zien!

Liefs, ikke

@missx ja een rot dag he die maandag ik vind dat ook altijd een shitdag   gelukkig hoef ik alleen van half1tot6uur op maandag maar toch heb altijd het gevoel of de tijd niet voorbij wil gaan..ja ik heb al wat in het boekje gezet haha echt leuk dat boekje maar ben idd blij dat ik me niet misslijk voel maar voel mme ook niet zwanger stom he ben gewoon angstig dat het mis gaat en zou blij zijn als ik me 12weken echo heb gehad..
nou werkse nog even meis..

xxbion

Oh Bion je moet echt proberen lekker te genieten hoor! Dat zwangere gevoel komt vanzelf wel! Denk dat het ook wat realistischer wordt als je straks een buikje begint te krijgen, leuk!

Liefs, ikke

@MissX: ja, ik vind het ook raar gezien het feit dat mijn cyclussen steeds korter werden juist! En wat ook nog steeds door mijn hoofd spookt is dat ik die zaterdagavond 19 oktober 2x bruin oud bloed had bij het afvegen??  Ik vraag mij nog altijd af wat dat is geweest??? Maar goed, we zullen wel zien wat de toekomst ons brengen zal.

Hoe gaat het met jou? En met je scriptie?

X hopje

PS: Ik vind maadag ook altijd een rotdag. Zeker 's ochtends bij het opstaan als het zondag toch weer eens te laat is geworden.

Hey Janneke,

Vandaag al weer 20 weken!!!! Geweldig joh en wat een mijlpaal!  
Hier wat ballonnen voor jou (hoop dat het plaatje lukt)

X hopje

Terug
Bovenaan