JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

Hey Hopje,

Ik heb daar echt het idee bij dat het wel eens een innesteling geweest zou kunnen zijn. Wat anders? Het is veel te weinig voor een ongi, tenminste, weet niet of je het altijd heel heftig bent? Maar twee keer een beetje bruin en niet eens helder rood bij het afvegen lijkt mij geen ongi... Heb je ovutesten in huis liggen? Anders misschien voor de grap eens testen of je niet gewoon een hele lange cyclus hebt en nu rond je ei zit? Dan kan dat ene van de 19e ook een beetje oud bloed van je vorige ongi geweest zijn. Maar eigenlijk lijkt me dat erg sterk. Blijven jullie ondertussen wel klussen eigenlijk? Zou ik wel doen! Ik hoop zo voor je dat het raak is!!

Liefs, ikke

Hey MissX,

Ja we klussen gewoon door, want je weet immers maar nooit hè!
Nee, ik heb geen ovu testen in huis, ga ze vandaag bestellen via www.sensitest.nl

X hopje

Hi ladies,

Hopje: wat lief van je, die balonnen!! Thanks!
Heb je nog foto's op je Hyves staan trouwens? Kon ze niet zien.
ga je nog testen binnenkort? Sorry maar ben zoooo nieuwsgierig....

Maandag vind ik ook altijd een baaldag, daarom kies ik ervoor om na mijn verlof niet te werken op maandag! Ga op wo-do-vr werken, heerlijk! Nog 14 weekjes werken!

groetjes Janneke

O ja nog n tip voor alle (bijna)zwangeren: wijn / champagne van www.alcoholvrij.com  
Is heerlijk! Had een fles Vini Vici rose-champagne gekregen van een vriendin en t leek net echt! Is toch gezelliger dan water en thee!
Heb meteen 9 flessen besteld.

Greets

Hallo allemaal

Hopje wat ontzettend balen is dit, zo weet je niet waar je aan toe bent. Misschien eind van de week nog een keer testen met ochtendurine? Jeetje snap dat je baalt.En vooral omdat je wel de klachten hebt. Ik zou wel hoop houden hoor.

Hier alles rustig, nog gene tekenen ofzo. Alleen wat steken onderin en veel (soory) slijm verlies. Wel vreemd na mijn ei.

Verder lees ik vananvond thuis even alles door.

Tot dan

xx

Hey Rianne en Janneke,

Ik ga denk ik donderdag of vrijdag nog een laatste keer testen. Maar heb er zelf weinig vertrouwen meer in. Ik baal nu alleen nog maar dat de RD'tjes maar niet komen en dat mijn cyclus dus helemaal in de war is.

Fijne avond alvast en we spreken elkaar morgen wel weer!

X hopje

Hoi meiden!

Eindelijk weer even tijd om te regeren. Amnlief gaat de computer thuis opnieuw installeren, dus hopelijk werkt alles straks weer. Ik ben op mijn werk als de dood dat iemand me op dit forum ziet haha.

@hopje Wat vervelend meid! Ik weet hoe je je voelt! Net of je tussen de wal en het schip in bent gevallen . Wie weet krijg je nog goed nieuws. En trouwens, ik las op een ander forum dat je in een langere cyclus ook twee keer een eisprong kunt hebben! Ik duim dat je snel wat meer weet!!!!

@ Liss en Biondaatje Wat leuk om te lezen over  alle klachtjes. Zo'n rare smaak in je mond...heeeeel vreemd. Wat zit je lijf toch raar in elkaar haha. Kunnen jullie al een beetje wennen aan het idee?

@ iedereen Superleuk die Hyves pagina. en heel veel trouwfoto's!!! Wat zijn we toch lekker ouderwets met zijn allen!

Ik begin ondertussen een beetje zenuwachtig te worden. Ik had het idee dat ik mijn ei voelde op 1 november, dus dat klopt aardig met mijn NOD. Alleen gek genoeg nooit een positieve ovulatietest in handen gehad...wel een streepje, maar nooit even sterk of sterker dan het controlestreepje. Weet iemand hoe/of dat kan?  
Voor de zekerheid maar wel vaak geklust, dus wie weet! En een batterij rare klachten die overal wel bij kunnen horen haha.  Vooral veel ongikrampjes de afgelopen week.Beetje rare timing...GGRRR      

Ik kreeg trouwens Biergisttabletten aangeraden om mijn huid weer een beetje tot rust te brengen. Ben er vandaag mee begonnen. Wie weet!

Liefs Sabine

Heeeey haai,

@Janneke, fijn dat je straks lekker de maandag en dinsdag vrij bent! Heerlijk!  Je kunt idd al gaan aftellen, wat leuk! Goed idee trouwens van die alcohol vrije wijn. Is ook wel handig als je zelf een verjaardag geeft terwijl je zwanger bent en je wilt nog niet dat iemand het weet. Schenk je jezelf gewoon zo'n wijntje in, ideaal! Alleen zijn het vaak de verjaardagen van anderen die problemen geven dan, haha!

@Rianne, meestal wordt afscheiding idd weer minder na je ei, dus wie weet is dit een teken?? Moet dat bij mezelf ook maar eens in de gaten gaan houden

@Sabien, heb eigenlijk geen idee of en hoe dat zou kunnen met die ovutesten. Zo'n klein streepje komt er ook niet voor niks toch? Dus dan zou je denken dat je iig wel een eisprong hebt gehad. Kunnen die biergisttabletten geen kwaad in combinatie met een eventuele zwangerschap? Laat je weten als ze helpen? Altijd handig om te weten.

Ik ga zo lekker de bank op. Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan