JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

he meiden

hoe is het met jullie?? hiergaat het prima lekker van me vrije dag aan het genieten en net ff gestreken en nu zo lekker ontbijten..
gister bij me schoonouders gegeten erg gezellig en natuurlijk waren ze helemaal blij en me schoonvader zei ik wil je ff knuffelen hahaha..

@eva ja klopt die heb ik ook ja leuk dagboek he en erg handig en leuk voor je kindje later jij hebt dus dezelfde??

nou wij gaan even ontbijten..

xxbion

Hoihoi,

Ben ik weer even, en ja ik zou graag in de lijst komen.
Hoe moet ik dat doen, knippen/plakken??
Ik ga zo naar voetbal van mijn kerel, ze doen t zo goed de laatste tijd,
dus dan ook maar eens een uitwedstrijd aanmoedigen.

Ben beetje stout geweest gister, nu niet op en top fit. Shame on me.
Dus nu maar even met de neus in de frisse buitenlucht.

Wens jullie een fijne zondag.

kus van mij

He meiden.

Tijdje niks van me laten horen... ik volg wel alles hoor
Hoe is het bij jullie? Met mij alles goed. Lekker relaxed dagje vandaag. Heerlijk! Volgende weekend moet ik weer werken, dus nu genieten.

Petra: nod vandaag???? en?

Eva: waar heb jij je positiekleding gekocht? Ik ben er nog niet helemaal aan toe, maar s'avonds beginnen mijn broeken wat strakker te zitten. Ik heb trouwens ook dat 9 maanden dagboek. Alle belangrijke data bijhouden zo!

Liss en Bionda: Het goede nieuws al helemaal geland? Super hoor! Hoe voelen jullie je?

Nou, we krijgen zo alweer visite. Wel leuk hoor!

Fijne dag vandaag. Liefs
Ryanne

@Ryanne: Ik heb een broek, een jurkje en een maillot gekocht bij de prenatal. Die broek zit echt super lekker. Ik kan nog wel 2 van mijn goede broeken aan, maar die gaan steeds minder lekker zitten. Handig he dat dagboek! Geniet nog even van je relaxdagje! Liefs Eva

@rietjeh ja voel me wel goed hoor alleen snel moe en na het eten een opgeblazen buik en dat heb ik nu op het moment ook dus heb even me knoop open verder af en toe beetje buikpijn maar dat word steeds minder.. en hoe voel jij je??
leuk he dat dagboek die heb ik dus ook..

xxbion

Hey meiden!

Net weer hardgelopen, goed he?! Moet zeggen dat het echt goed voelt om weer lekker een paar keer in de week te sporten. Kan nu 25 minuten hardlopen zonder te stoppen. Komt weer in de goede richting!

@Sylvia, de dingen die je opnoemt over partnerschap daar was ik idd al van op de hoogte. Het gaat ons ook niet zozeer over de voogdij hoor. Dat is zo geregeld, heb er al veel over gelezen. Het gaat ons er meer om dat de dingen goed geregeld zijn als een van ons twee komt te overlijden (erfrecht). Nu hebben we helemaal niks geregeld. Maar als ik straks verdien, willen we dat zeker gaan doen. Een ding is zeker: trouwen doen we pas als we het geld ervoor hebben want dat willen we echt groots aanpakken. Dus dan wordt het de keus tussen geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract met testament. dat tweede kost best wat geld, terwijl het eerste in principe gratis kan... Dan moeten we idd wel goed informeren hoe het met de dingen zit die jij noemde ja. Heb er al folders over aangevraagd en daar staat dat ook in. We willen het namelijk later wel in dezelfde gemeente kunnen omzetten zonder al teveel moeite. Natuurlijk zouden we ook meteen kunnen trouwen, maar dat willen we echt nog niet nu doen, nu we er nog geen droombruiloft van kunnen maken.

Hoop dat je een leuk weekend hebt, met goed (droog) weer!!

@Eva, was dus gezellig gisteren! Kan em voorstellen dat het wel vermoeiend was! Vandaag maar lekker rustig aan doen he. Wat een grappige droom trouwens!! (Ik heb vamorgen gedroomd dat ik ongesteld werd...)

@Liss, vertel eens, om wat voor huis gaat het? Spannend is dat he, van die keuzes maken! Succes!!

@Salsa, ben benieuwd hoe het je bevalt, die ovutesten! Ik zou denk ik nu wel elke dag zo'n testje doen als je nu al een lichte streep hebt. Hoeveel testen heb je?

@Puk, je hebt er gelijk in dat het geregistreerd partnerschap zakelijk lijkt, vind ik ook hoor. Maar daar gaat het ons juist om eigenlijk, haha. Het is nu nog puur zakelijk omdat we gewoonweg de mogelijkheid (financieel gezien) nog niet hebben om te trouwen zoals we het graag willen, maar toch de boel geregeld willen hebben. Ik ken meerdere mensen die partnerschap aangegaan zijn om deze reden en het was in een fluitje van een cent geregeld.  Erkenning aanvragen door de vader is trouwens ook zo gedaan...

@Bion, wat lief van  je oma zeg! Daar kun je zeker wat moois voor de beeb van kopen! Hoe was het bij je schoonouders?

@Memke, welkom hier! Geef anders maar je data door, dan zullen wij je in het lijstje zetten (leeftijd, hoeveelste ronde, datum van NOD). Succes meis met klussen (in je huis en tussen de lakens!). Klets hier maar lekker mee.  

@Ryanne, fijn dat het goed met je gaat.  Altijd  gezellig op zondag visite. Anders is het ook maar zo'n bankhangdag he...

Nou, wij gaan even bij m'n schoonouders op de thee.

Liefs, ikke

Hey meiden,

Ook weer even een berichtje hier!

@ memke, welkom hier. Hartstikke gezellig dat je mee komt kletsen. We hebben ook een hyves voor als je geinteresseerd bent! Kun je ook gelijk de fotootjes van iedereen zien!

Groetjes Shanna

Hoi meiden

De workshop bonbons maken was erg leuk! Een echte aanrader. Misschien wel een idee voor onze meeting? Maar voorlopig hoef ik even geen chocola hoor! Zit echt helemaal vol.

@Eva: Waar hebben jullie gegeten?

@Salsa: Ik zou ook zeker door blijven testen. Ik heb door getest tot ik een donkere streep had en toen nog 2 keer voor de zekerheid om te kijken of ie lichter werd. Volgens mij kan je inderdaad beter niet 's ochtends testen.

Nog een fijne zondag allemaal!

Liefs Puk

Terug
Bovenaan