JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

En het is alweer dinsdag...

@Puk, nog een dagje! Ik vind het deze ronde ook allemaal behoorlijk lang duren. En ik moet nog 12 dagen! Ben zo benieuwd hoe het voor je uit gaat pakken! Die krampjes zeggen niets he! Vandaag ben je vrij, heb je natuurlijk wel meer tijd om erover na te denken... Of ga je nog wat leuks doen ter afleiding?

@Memke, leuk werk doe je! En ook ideale dagen nu, maar zou idd mooi zijn als je straks wat kunt minderen. Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wanneer? En hoe ben je gevraagd? (hoezo nieuwsgierig....) Heb je al een jurk?
De beheerder van de hyves is trouwens Sylvia, maar ze keurt je vast wel goed . Ik vind het trouwens ook erg moeilijk hoor om alles van iedereen te onthouden. Hoewel het nu wel beter gaat nu we al zo lang kletsen. Maar misschien vind je het handig om twee schermen te openen? Een webpagina waarop je al onze berichten kunt terug lezen en een webpagina waarop je zelf kunt schrijven. Zo doe ik het wel altijd, anders is het geen doen, vooral als je even niet geweest bent, haha!

@Janneke, vanavond de echo, leuk!! Lijkt me trouwens heerlijk, yoga!

@Liss, we gaan niet aankomend weekend maar het weekend erop naar m'n zus. Van vrijdags 21 tot en met maandags 24 november. M'n NOD is de 23e, spannend! Denk dat ik express geen test mee ga nemen. Mocht m'n ongi namelijk uitblijven, dan kan ik pas dinsdagochtend thuis weer testen. Ben namelijk echt zo'n miep die het liefst zondags al een test doet. Maar goed, als ik voor dat ik naar Barcelona ga alweer bruinverlies heb, dan weet ik natuurlijk alweer hoe laat het is...

Liefs, ikke

Hoi meiden,

goed om te lezen dat jullie het ook moeilijk hebben op de maandag, en dan washet gisteren nog druk op kantoor.

Janneke al op de helft, gaat wel snel zeg, succes vanavond. wel luek dat je zoveel echo's kan laten maken.

Puk: ik heb enkele weken geleden ook bonbons gemaakt in valkenswaard (winters) erg lekker, en we hebben allemaal zeker 1 kilo aan chocolade mee naar huis gekregen wat we allemaal gemaakt hebben. Maar ik ga voor puur. Is ook beter voor mijn lijn.

Petra en Puk en Sylvia voelen jullie al iets. ( nod)

Liss, ik voel nog niet zoveel, al enkele dagen misselijk en mijn borsten doen al een week pijn. Maar voor de rest niet zo veel. als mijn orgi door komt ben ik meestal wel 2 of 3 dagen echt ziek. En nu nog niets. maar ik durf nog niet te hopen. Met de mk was ik ook 2 weken overtijd en geen positieven testen. Normaal elke 28 dagen, om 10 uur 's avonds kan je de klok opgelijk zetten. Dus afwachten.

Ik ga weer verder werken. Drukke week. En dan kan ik mijn gedachten beter verzetten en ik wil ook geen ruzie met baas/vriend.

Groetjes maaike

Goedemorgen meiden,

@Janneke: lief dat je steeds naar me vraagt! Maar nog steeds geen RD'tjes. Vandaag wel weer steekjes in mijn buik. Maar we zullen wel zien. Ik heb gister weer wat testen besteld. Dus ik ga donderdag of vrijdag nog een laatste keer testen. Hopelijk voor het weekend dan eindelijk goed nieuws???!!!!

Heel veel plezier vanavond! Ooh wat lijkt me dat geweldig zeg!!! Geniet ervan!!!

@alle andere meiden: hoe gaat het met jullie?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen allemaal,

Heb er alweer een uurtje sporten opzitten (nouja pilates noem ik meer gymen maar goed) Lijkt net of ben ik erg fanatiek maar ben echt megalui. Sinds drie weken proberen mijn vriendin/buurvrouw en ik onze dikke buik weer es weg te werken haha. Bijna een record drie weken achterelkaar haha.

@missx, jaja heb mijn huiswerk gedaan, goeie  tip van die twee schermen, voelde me heel even blond toen ik het las, duh dacht ik, dat  best logisch!
Maar al die vragen zijn  niet erg.

Tis best wel een story over ons trouwen. We zijn dan in juni eindelijk gestopt met de pil, lekker klussen en hopen volgend jaar ergens een kleine te  krijgen.  
En toen hadden we dorpsfeest  eind september.  Gaat mijn kerel op het podium staan,  en dat is op zich niet vreemd want hij  is altijd met zulke zaken bezig, maar nu moest ik even bij hem komen, ohooooooo.
En ja  hoor, manlief op de knieen.  zo lief, Dus natuurlijk zei ik: heel graag!   Zoenen etc, hele  dorp gillen, en zingen, vriendinnen champagne erbij gehaald. Wel leuk want  onze hele familie was er ook bij, mijn moeder stond toevallig vooraan, eerste rang  haha.  Dit alles was overigens niet voorbereid en dus een spontane actie van manlief.
Maar nu dus een beetje een probleempje, want IK ben van plan zwanger te zijn volgend jaar, en nu moet ik echt elke week antwoorden op de vraag hebben jullie al een datum. !!!
Moet overigens al bijna een jaar elke week uitleggen dat ik niet zwanger ben maar een vette buik heb, en dat manlief er nog lang niet aan toe is, heel frustrerend omdat je wel zo graag wilt. Gelukkig dan nu wel lekker bezig maar wou dat t allang zo was en dan is t irritant dat veel mensen je er elke week op wijzen/ naar vragen!
En ik wil ook een mega feessie, maar  niet met een bolle buik.
Nou is het dus hopen dat ik ook echt zwanger wordt natuurlijk, we hebben nu wel bedacht dat we in 2010 gaan trouwen, maar hoe leg je dat uit, behalve dat ik een tik heb met even getallen, en 2009 dus sowieso al niet kon in mijn plaatje haha.
Tsja van met autisten werken wordt je zelf ook een mega autist.

En dan nog een discussiepunt tussen manlief en ik, mijn droomhuwelijk vind plaats op de boerderij en manlief piekert er niet over!!!
Hoe doen/deden jullie dat, met het samen eruit komen hoe je je trouwdag eruit laat zien.
Manlief en ik zijn sowieso wel behoorlijke tegenpolen en zijn het niet zomaar eens over dingen, best lastig soms. Maar we zijn er wel over uit dat niet in een of andere zaal gaat worden, maar dus waarschijnlijk ook niet een schuurfeest! Wat dan wel?

Owja nu heb ik net ff op hyves gekeken, en ik mag meedoen joehoee, ontdek ik wel meteen iemand viavia dicht in de buurt, krijg ik t meteen weer spaansbenauwd van hoor.... Slik

Nou ik ga eerst ff douchen, maybe see ya later today

xxx  

Hey hallo,

@Maaike, oh dat wordt het voor jou ook weer heel spannend! Duurde het de vorige keer bij jou dan zo lang voor je positief testte?

@Hopje, test donderdag maar want ik kan niet meer langer wachten hoor!  Haha! Echt knap van je dat je er nu een tijdje tussen kunt laten zitten joh.

@Memke, daar moet je je echt niet druk om maken hoor. Iedereen zit hier met dezelfde reden en gaat echt niet aan de grote klok hangen dat jullie plannen hebben joh!
Wat een geweldig verhaal hoe je vriend je ten huwelijk heeft gevraagd! Zo lekker spontaan, haha! En tja, wat betreft jullie verschillende meningen over het feest... Een tussenweg? Ergens een grote tent in een weiland neerzetten? Weet het ook niet hoor... Kan me wel voorstellen dat je liever niet met een zwangere buik in je trouwjurk wilt. Je kunt de mensen toch gewoon zeggen dat het 2010 wordt omdat jullie eerst nog even willen sparen? Vind het ook altijd zo verschrikkelijk als mensen vragen wanneer je van plan bent zwanger te worden. Wordt ons ook geregeld gevraagd. Voor hetzelfde geld ben je al een eeuwigheid bezig en wil het niet lukken. Moeten ze echt wat voorzichtiger mee zijn vind ik. Maar goed, wordt vast allemaal goed bedoeld.

Liefs, ikke

Hoi meiden

Voordat ik aan verslagen ga beginnen eerst nog maar even hier reageren! Vanmorgen facturen gemaakt en de badkamer schoongemaakt. En m'n moeder gebeld. Toen ik vertelde van m'n gevoelige (.)(.) dacht ze gelijk dat ze snel oma zal worden: 'Zo begon het bij mij ook!' Hopelijk heeft ze gelijk!

@Liss: Goed om te weten over die vkpraktijken. Zit de jouwe een beetje in de buurt? Je echo komt echt al dichtbij! Saltro is toch die organisatie die ook bloed prikt?
Bedankt voor het duimen! Ik hoop dat het helpt.

@MissX: Vandaag maar een beetje nuttig dagje van maken en m'n achterstanden inlopen.
Ik ben het met je eens dat mensen wel voorzichtiger mogen zijn met het vragen naar kinderwensen enzo. Moet bekennen dat ik me er in het verleden ook schuldig aan heb gemaakt. Je staat er niet bij stil dat zwanger worden niet vanzelf gaat, als je er zelf niet mee bezig bent. Daarom vond ik dat programma Babyboom ook wel goed. Toen zag je dat na een jaar er nog veel mensen niet zwanger waren en van de zwangeren er een groot aantal medische hulp had gehad.

@Maaike: Bij ons kwamen de bonbons niet goed uit de vorm, waardoor we niet echt veel voor thuis hadden. Is wel beter voor de lijn!
Ik duim voor ons hoor!

@Memke: Onze bruiloft was een groot compromis. M'n man wilde niet trouwen en ik heel graag. Omdat we toch wat moesten regelen en we een kinderwens hadden (hebben) toch uiteindelijk voor trouwen gekozen maar dan in kleine kring, dus alleen met getuigen en hun aanhang en m'n oma erbij. M'n man wilde absoluut geen poppenkast. We hadden een erg leuke dag: trouwen, varen, uiteten en bruissuite. Achteraf  kijk ik terug op een hele mooie dag, die echt was zoals wij 'm wilden en met de mensen die echt belangrijk voor ons zijn! Jullie komen er vast ook wel uit!

X Puk    

he meiden

even snel berichtje tussen het werk door.. vanavond laat ben ik thuis dus heb ik weer alle tijd om het op mijn gemak door te lezen..
hoe is het met jullie??
hier wel goed borsten doen echt nog erg pijn ik hoef er maasr iets tegenaan te komen en ik word gek verder wel af en toe zo'n zeurende pijn bij me eierstokken maarja het zal er wel bij horen..

nou meisjes ik ga weer even snel verder want het is te gevaarlijk hier haha..

xxbion

Hoi Meiden,

Vanuit deze kan nog gen nieuws maar geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch.

Puk, wel jammer dat de bonbons er niet goed uit kwammen, bijmij wel ikheb wel met een hamer er opgeslagen om alles er uit te kregen.

Memke, Ik ben niet getrouwd en ik zou wel willen maar mijn vriend vind het niets. En ik heb geen zin om daar ruzie over te maken. Dan niet, je moet het wel alle twee eens zijn hoe je het viert. Je kan jet ook nog 2 keer vieren, een keer voor het papiertje klein houden en dan pas in 2010 op 10-10 mooie datum wel op zondag. een groot feest geven. Dan kan je nu gewoon zwanger raken en dan hoeft je daar niet druk om te maken want stress is niet goed, voor een aanstaande mama, papa en kleine spruit.

Hopje, ik vind het knap dat je zo lang kan wachten met testen maar elke keer negatief is ook niet leuk. Ik heb toen ik 2 weken overtijd was 3 testen gedaan en ik weet dat dat heel dep kan werken. Maar laten we duimen.

Missx; Ik heb bij mijn mk geen positief test gehad 2 weken overtijd en toen begon de het weer. Maar om dat het anders dan anders was heb ik het an de ha gevraagd en die denk dat ik wel zwanger was, maar een mk dus. Ik heb het er toen wel even moeilijk mee gehad. 3 negatieve testen en naar 2 weken toch de regels. Maar moet blijven houden. Hoe is het bij  jou, je  ben wel ongeduidig he.  

Ik vind het wel moeilijk om het niet te vertellen dat wij bezig zijn, we hebben dat afgesproken maar ik heb het vertelt tegen de buurvrouw waar ik elke maandag en vrijdag mee gaan hardlopen. Ze heeft er al 1 van 4 en is met de 2 bezig, maar dat weten alleen wij van elkaar. En mijn moeder weet het, maar dat wil ik nog een keer uitgebreider met haar over hebben ik weet dat het erg lang heeft geduurd doordat ze zwanger van mij was en van mijn broertje en zusje erg snel. Want het is al weer 8 maanden geleden dat ik ben gestopd met de pil. ( toen nog 2 maanden veilig geklusd). En de tijd gaat snel en bij twee tantes van mijn is de baarmoeder al verwijderd toen ze 32 waren (kanker) En een tante was op haar 35 al in de overgang. Je hoor dat steeds meer. En ik was er veel te vroeg bij 8 jaar, ik was nog een kind( ongesteldheid  bedoel ik dan)

Ik ga maar  verder met werken, dat zo komt er niet af.  

Groetjes maaike  

Terug
Bovenaan