JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

he meiden

heb ons even omhooggehaald stonden op bladzijde 2 en er was al vanaf gister middag niet meer gereageerd haha..
hoe is het met iedereen??
ik ben vanaf vanmorgen duizelig en gister avond erge ongibuikpijnen gehad maar nu weer weg het zal er wel bij horen..

@janneke hoe was het om je kereltje weer te zien??

hoe is het met de meiden met hun nod al kwaaltjes??

en hoe is het met de andere zwangere??

ik ga er weer vandoor moet zo werken..

xxbion

hey meiden!!!

weer 2 nod's vandaag en morgen nog 1  spannend!!!! hoe is het met jullie??

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2IK DUIM VOOR JULLIE HOOR!!!!!!

@ petra,jammer dat je niks laat horen!!,weet iemand wat van haar??

@ janneke, en hoe was de echo???

@ bionda,werkse vandaag!!!

@ de rest hoe is het meiden??

liefs lis  

Good Morning ladies!

Tja, hoe gaat het hier....... Eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat de RD-tjes gaan komen. Heb al bijna een week ongi-pijn, vooral 's ochtends en behalve dat m'n buik erg opgezet is en m'n borsten zeer doen verder niet echt klachten.

Wel stiekum ff getest eergisteren met de sensitest, maar niks te vinden, zelfs niet tegen het licht....hahahahaha......
Vreemde is dat de ovulatietest wel twee strepen geeft, al twee weken lang.....dus wat dat nu weer te betekenen heeft???????

Ik ben wel enorm aangekomen de afgelopen weken. 't lijkt wel dat als je weet dat je toch zwanger gaat worden dat de remmen los gaan met eten....althans bij mij wel! hahahaha.....Dus het eerste wat ik ga doen als de RD-tjes er zijn is vet aan de lijn, ff die 5 kg er weer af!
Mijn mannetje heeft ook het advies gekregen meer te gaan bewegen (alleen hoeft die het niet voor z'n lijntje te doen), dus we gaan een cross-trainer en een hometrainer kopen voor hier in huis. Dat zijn dingen die ik ook mag doen.
Ik ben niet lid van de sportschool omdat ik 90% daar toch niet mag doen of alleen onder zware begeleiding dus dan is het een beetje zonde van je geld.
Als we die apparaten hebben kunnen we samen trainen, eigenlijk best gezellig!

Gisteren Sint Maarten gelopen met de kids, harstikke leuk en druk!! De hele buurt schalde van de stemmetjes....zooooo gezellig!
Hier dus weer een flinke mand vol met snoepies en die moeten ook weer opgegeten worden natuurlijk.....maar ff niet door mij deze keer....whahahahaha....

Hoest met Puk en Maaike??? Any news?

Liefs,
Sylvia

Trouwens sta ik in de lijst met ronde 5 (na mk), maar dat moet eigenlijk ronde 1 (na mk) zijn.
Zou iemand dit willen aanpassen?

Goede morgen,

Geen nieuws is goed nieuws is mij gedachten. Nog geen rd's een de buikpijn is ook niet zo als "normaal". Borsten hoeft ik maar naar de wijze en het doet al zeer.

Maar ik heb mij voor genomen pas vrijdag te testen. Dan ben ik 2 dagen overtijd en heb ik 's morgens iets meer tijd.

Sylvia, jammer dat het niet raak is. Wel leuk sint maarten daar doen ze bij ons in de buurt neit aan wel drie koningen 6 jan.   Ik ga zaterdag met 3 kindjes uit de buurt koekjes bakken. De ouders kunnen dan even 5 dec inkopen doen en ik vind het wel leuk om ze te passen.

Janneke, hoe was de echo?

Meiden ik moet verder werken. Ik ben morgen bijna de hele dag niet op kantoor.
Ik reageer altijd op kantoor. Thuis ben ik druk met het huishouden en zo.

Groet maaike

Goedemorgen lieverds!

@Puk, hoop dat het bij jou hetzelfde gaat als bij je moeder! Weet je trouwens of daar iets over bekend is of zoiets erfelijk is? Mijn moeder werd erg snel zwanger, dus hope so!! Wat je zegt over dat vragen aan anderen of ze een kindje willen, moet bekennen dat ik dat in het verleden ook gedaan heb hoor. Maar merk dat nu we er zelf mee bezig zijn, zo'n vraag ineens een heel andere waarde gekregen heeft. Jammer dat ik daar toen niet zo bij stil stond! Hoe is het vandaag? Nog geen rd's!!

@Maaike, was je 8 toen je voor het eerst ongi werd? Poeh, das vroeg! Wat ik net al tegen Puk zei, ik vraag me af of het iets erfelijks is, of je snel zwanger raakt of niet. Wel fijn dat je met iemand over je plannen kunt praten behalve je vriend he? Mijn beste vriendin en m'n broer en schoonzus weten ervan. Maar  meis, je klinkt echt zwanger!! Wat knap dat je nog kunt  wachten zeg!!! Ik duim!!  

@Bion, de kwaaltjes beginnen echt te komen he! Begin je je nu zwanger te voelen? Haha! Werkse vandaag!

@Lis, ik denk dat we Petra niet meer zien hier... Volgens mij heeft ze in deel 4 nog niets van zich laten horen. Misschien maar uit het lijstje halen? Ze kan er altijd zo weer in als ze wil toch? Kun je mij trouwens uitleggen hoe je die lijntjes in het schema zichtbaar krijgt?

@Sylvia, maar een week ongi pijn, heb je dat normaal ook? Is wel lang toch? Hoop zo voor je dat het ergens anders vandaan komt! Mag ik vragen waarom je veel sporten niet mag uitoefenen? Misschien heb je het wel eens verteld, sorry dan!! Hier zijn gisteren de kinderen ook langs gekomen met lampionnetjes, zo schattig!!

Hier gaat het verder goed. Ben 's ochtends een beetje misselijk en als ik opsta vaak duizelig. Maar ik heb wel vaker van dat soort periodes dus denk niet dat het met zwanger zijn te maken heeft. Zou nu misschien ook nog te vroeg zijn voor dat soort kwaaltjes.

Fijne dag! Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
1  (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
4 dec
vk intake echo?
8 wkn en 1 dg
om 14.15

Hoi MissX,

Ja hoor, dat mag je vragen (geen idee of ik het hier al eens heb neergezet trouwens). Ik heb een aangeboren heupdysplasie. Als ze dat hadden gezien toen ik baby was had het redelijk eenvoudig op te lossen geweest.
Nu eigenlijk alleen nog maar met een operatie, maar die is heel zwaar (bekken op drie plaatsen doorzagen en dan kantelen....brrrrrr). Dus sukkel ik nog maar ff verder zolang de pijn houdbaar is.

Maar heel veel dingen mag ik dus niet doen omdat het slecht is voor mijn heupen. De zwangerschap zal voor mij dus ook meer dan normaal zwaar gaan zijn.

Vanmorgen trouwens weer ff getest en niksie niksie. Normaal niet zolang last van ongi-pijn nee, maar ja......

Waar ik wel van baal is dat ik volgend jaar september met een hele dure studie ga beginnen en dan kan ik dus niet precies dan zijn uitgerekend. Dus eigenlijk "moeten" we nu ff een maand of vier/vijf stoppen met klussen. Daarom had ik graag nu zwanger geweest, maar ja....... we hebben het er nog wel eens over.....
Maar het is echt een hele dure studie (20.000 euro) die m'n baas gaat betalen en dat kan ik dus echt niet maken.
"Even" tussendoor er uit om te bevallen is toch minder ingrijpend dan gelijk de eerste maand missen. Daarbij ben ik bang dat ze me niet toelaten als ze dat weten :(.

We'll see

Terug
Bovenaan