JUNI 2008 STOPPERS DEEL 4

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
1  (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
17   november
6
2

Rianne31
27
19  november
2 na MK
1

MissX
24
23 november
3
1

Janien
22
24 november
5
1

Mex
29
25 november
5
2

Salsa
29
30 november
5
1

Luxx        
27
30 november
6
1

Memke
26
1 december
6
1

Mieka
28
2 december
3
1

Christy        
25
2  december
6
1

Shanna        
27
17 december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Hopje
28
30 okt nod
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
 9  juli 2009

Biondaatje
21
5e
1
15 juli 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

Biondaatje
?
?
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
11 november 20h
6e echo ( = voor vk-opleiding)
20  weken en 1 dag

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1

Liss
3 dec

1e echo
8 wkn en 6 dgn
om 9.15

Bionda
4 dec
vk intake echo?
8 wkn en 1 dg
om 14.15

@ misX, de lijntjes zijn bij jou toch ook zichtbaar,ik kopieer en plak alleen maar.

Meiden heb petra van de lijst afgehaald hoor,volgens mij praat ze idd al een tijdje niet meer mee....... als ze weer komt kan ze er natuurlijk zo weer bij!

@ eva, spannend hoor morgen je 1ste echo! hoelaat moet je?

-X-

Hey meiden!

Alles goed met jullie?

@Eva: bijna je echo, gaaf joh!

@Janneke: hoe was je echo gister?

Nou meiden, hier nog altijd geen RD'tjes. Wordt er een beetje moedeloos van. Durf ook bijna niet nog een keer te testen, bang voor de teleurstelling. Hoop steeds op de wc dat ik ongi ben geworden, hoef ik ook niet meer te testen. Want de hoop dat ik zwanger ben heb ik als ik heel eerlijk ben al laten varen. Ik heb alleen nog branderige (.)(.) verder geen kwaaltjes meer.  Gister wel de hele dag een soort van ongi gevoel in mijn buik, maar vandaag weer niet. Sorry, moest het even kwijt.

Fijne dag verder.

X hopje

Hey dames

Heeft even weer een paar dagen geduurd maar dat komt omdat ik nogal druk met werk ben geweest. Was een collega ziek dus moest ik extra uren draaien.
Eergister is een collega van me bevallen van een meisje, Tess.
Afgelopen zondag is een oud buurmeisje van me bevallen van een jongen, Lenn.
Korte namen zijn wel in, maar ik was allang blij dat haar dochtertje geen Indy ging heten want zo gaat onze kleine heten als het een meisje is. Indy Lynn.

Hier alles goed heb alleen als sinds vorige week vrijdag last van mn borsten.
Normaal begint dat een week of 5 dagen van te voren, nu dus al 10 dagen eerder.
Nu is dat dus bijna 2 weken eerder. Balen want voelt niet echt fijn. Bovendien is dat meestal een teken dat ik dan ongesteld ga worden.
En ik wil nu dan toch wel eens eindelijk zwanger worden!! Want ik word er zo langzamerhand flauw van. Jan en alleman wordt maar zwanger. Ba! haha

nou liefs

He Meiden,

Ben ik weer een keer!
Hoe is het met iedereen?
Met mij goed, alleen moe.......... heel erg moe. Maar dat schijnt er bij te horen he?
En gisterenavond waren we naar de bioscoop, daar heb ik de hele film met mijn knoop open gezeten, haha!

Hopje: nog steeds geen rd? Jeetje.... ik duim nog steeds voor je.

Eva: morgen eerste echo!!! Spannend. Succes.

Janneke: hoe was je echo? hoe vond je moeder het?

Liss/Bionda: Hoe voelen jullie je? Kwaaltjes?

Janien: Balen meid. En het lijkt dan idd of iedereen om je heen zwanger wordt he? Leuke naam indy! Ik vind zelf Tess ook erg leuk. Staat hoog op mijn lijstje met meisjes namen.

Nou, paar nod's vandaag he? Hoe is het?

Ik ga weer aan het werk!

Liefs
Ry

Hoi dames,
Zo heb mijn laat/vroeg er weer op zitten, nu ff twee daagjes weekend en dan t weekend weer aan de laat/vroeg. Drukke dag gehad vandaag.
Zie dat er spannende dagen zijn voor een aantal mensen, hoop dat t positieve afloop heeft deze keer.
Zie dat er meer zijn die vroeg testen, ik ga toch de volgende keer ook maar proberen de 30e dag sowieso af te wachten, dat heb ik liever dan vage hoop dat je de uitzondering bent en later alsnog positief test. Kost zoveel testen haha.
Even een dingetje over mijzelf, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik standaard de laaste twee weken ontieglijk zere borsten, dus helaas kan dat voor mij geen teken zijn.
Zijn er behalve borrelende buik en misselijkheid nog andere tekens aan de wand?
Ineens groene ogen ofzo, zou wel makkelijker zijn he!
Ik heb trouwens een lekkere klusweek voor de boeg haha, das dan toch ook wel leuk, ben anders nooit zo fanatiek, en dan weer dat lange wachten.

Ik ga ff te eten bij een vriendin, manlief werkt laat, ga ik em daarna maar es eens verwennen, die arme harde werker.

(Hij mag ook al niet meer elke dag in bad van mij,hihi, ik zei das toch zielig je kindjes koken in dat hete water)

xxx

Hoi meiden. Alvast sorry voor het rare/ vieze praatje. Ben net best geschrokken op het toilet. Ik  voel regelmatig een beetje 'van binnen'. ook een beetje om erachter te komen wanneer ik vruchtbaar zou zijn tijdens die eerste lange cyclus. En nu doe ik het gewoon nog steeds.

Net op het toilet was er  in eerste instantie  niets aan de hand. Maar een seconde later was mijn vinger knalrood van het bloed! Echt best veel en helderrood. Ik schrok me rot, heb dat normaal nooit. Ik moet aanstaande zondag ongesteld worden, maar meestal is dat eerste een beetje bruin en dan later pas wat meer rood. Wat meer 'oud bloed ' zegmaar.  Kan dit van het voelen komen? Of starten jullie normaalgesproken wel meteen met de volle plons ? Ik heb wel al anderhalve week buikpijn ?!

liefs
Sabien

He meiden
Lang geleden... ;-)
Hoe gaat het met jullie?
Hopje--> weet je al meer?
Vervelend he? wachten. Ik weet hoe het voelt :-S

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Dit weekend mag er weer geklust worden.
Ik heb zo'n test die kijkt of je een eiersprong hebt. Mijn vraag vanaf welke dag mag/kan ik zo'n test het beste doen?
Alvast bedankt voor jullie tips :)

Ik ga effe chillen want heb net rust!
XXX
Mieka ;-)

Hey meiden!

Ik heb echt heel weinig tijd want moet nu eigenlijk al weg zijn om te werken, maar wil even Sabien gerust stellen.

Bij mij gaat dat namelijk ook wel eens zo. Ik heb meestal ook eerst bruin, dat wel, maar heb ook al een aantal keer gehad dat het daardoor ook ineens 'los' kwam. Zo ook wel eens nadat ik met m'n vriend geklust heb. Ik voel dat namelijk ook  geregeld om m'n cervixslijm te checken. Je hebt het gewoon 'een handje geholpen', niet druk om maken hoor!

Ik reageer later op iedereen!

Kuss, ikke

Terug
Bovenaan