Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Christy,

Zie het alsjeblieft niet als gezeur, meid. Het is logisch dat je dit van je afschrijft. Het is niet niks wat je allemaal mee moet maken. Dus schrijf zo veel je wil, daar zijn we forum vriendinnen voor!!

X hopje

Ryanne            
Eva                            
Liss                          

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje
Volgens mij krijg jij een jongetje, Liss.

X hopje

hallo allemaal,

als eerste: Chris het is geen gezeur het is toch juist fijn om je verhaal kwijt te kunnen!!! vooral aan die mensen die ook een miskraam hebben meegemaakt!!!!

Janien: wat jammer ik had het zo voor je gehoopt!!!!! op naar februari!!!! dat moet hem worden!!!

Puk: GEFELICITEERD!!!!! wij lopen ongeveer gelijk!! mijn laatste ongesteldheid was op  20 december!!!!!!! dus ik ben als het goed is ook eind september uitgerekend!!!!
hoe voel je je???

hier gaat alles goed, nog steeds geen hele erge klachten alleen  s'avonds wel wat moeier en  zere (.)(.)! ook af en toe  een zeurende buikpijn!  

nou ik ga maar weer eens moet werken tot half twaalf vanavond!!

tot snel!
groetjes jolanda  

Hallo Meiden

Chris: spannend over drie dagen terug. Ik hoop dat je dan helemaal schoon bent en dat je met een schone lei kunt beginnen. Vergeten doe je het niet, maar de scherpe randjes gaan er wel af! Moeilijk te begrijpen nu maar echt het wordt minder. Ik duim voor je dat je snel weer bij het zwngere lijstje kan voegen.
Heb je voordat je de echo kreeg nog wel zwangerschapskwaaltjes gehad dan? Of heeft je lichaam je echt voor de gek gehouden?Je zeurt echt niet hoor! Ik had ook erg die behoefte om van me af te praten.

Missx gefeliciteerd met je afstuderen heelrijk of niet?

Hopje: je hebt groot gelijk dat je nu begint met temperaturen. En ik hoop dat je niet naar de dokter hoeft daarna. Daar gaan we van uit he?

Jolanda: ik had ook op 20 dec. mijn laatste menstruatie haha! toevallig!

Ik heb na gister geen bloed meer verloren. Ik heb nu afgesproken met mijn mannetje dat ik me echt minder druk moet maken. Ik kan er helemaal niet van genieten u. Ik heb het gisteren aan mijn ouders en schoonouders verteld. En zelfs daar kon ik niet echt blij zijn. Stom he? Ben je dan zwnager geniet je er niet van.
Ik ga het nu echt proberen. Zolang ik verder geen bloed verlies moet het goed zijn!

x

hey meiden

even snel vanaf mijn werk......
ligt een hoop werk ivm mijn ziek zijn afgelopen week

weet even wie het niet meer vroeg,maar denk zelf een meisje en waarom geen idee?

Ryanne            
Eva                            
Liss                          

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

-X-

Ryanne            
Eva                            
Liss                          

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje  Rianne   Meisje             Meisje           Jongen

Nou bij deze nog even mjn lijstje!

Hier alles weer rustig inclusie mijzelf haha! Sylvia je weet wel iemand gerust te stellen hoor! En we gaan nog steeds samen op naar de 12de!
Net nog stiekem een test gedaan en de streep was donkerder dan de controlestreep. Zit nog goed dus!
Morgen en woensdag zit ik in Utrecht voor mijn cursus. Dus ben er donderdag weer!

X

j

Hoi meiden

Nog meer felicitaties, erg leuk! Ik kan het allemaal nog moeilijk bevatten hoor. Zeker omdat niemand ervan afweet, denk ik. Sommige meiden vroegen hoe ik me voel. Op zich prima: de zere (.)(.), onderrug en buik blijven, maar heb er niet veel last van.  Verder vond ik vanmorgen m'n tepels en tepelhoven groter lijken.
Ik heb gisteren het aanmeldingsformulier van MvM en de verloskundigepraktijk ingevuld, dus ik neem aan dat die snel contact met me op zullen nemen. Het leek net of ik het allemaal voor iemand anders aan het regelen was. Ik zal me ook eens gaan verdiepen in de kdv-en, want in Utrecht zijn echt enorme wachtlijsten. Eva, heb je nog tips? Vreemd hoor om  al die dingen nu al te moeten regelen, maar wel erg leuk natuurlijk.

@Rianne: Gelukkig dat je niet meer bloed verloren hebt! En ook fijn dat de test een dikke streep liet zien. Een goed voornemen hoor om nu te proberen te genieten. Hopelijk lukt het en ga je een zorgeloze zwangerschap tegemoet.

@Jolanda: Leuk dat we gelijk lopen! Gelukkig heb jij ook nog niet veel last van kwaaltjes.    

@MissX: Gefeliciteerd met je afstuderen! Lekker dat je klaar bent zeker. Nu nog even genieten van je werk en dan op naar het moederschap! Je hebt het erg goed voor elkaar hoor!

@Chris: Fijn dat je lichaam aan het werk is en dat ze je goed bekijken. Ik duim voor je dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan.

@Liss: Het blijft nog erg onwerkelijk hoor, ondanks dat we er al een tijdje mee bezig zijn.  Wanneer was het bij jou geland?

@Maaike: Je vroeg aan mij: ben je al.....en toen stond er niks meer. Wat was je vraag?
Je moet doen waar je je goed bijvoelt. Ik hoop wel dat je vriend en jij een beetje op een lijn zitten w.b.t. de kinderwens. Kan je niet overstappen naar een ha in Belgie? Lijkt me  sowieso handig, een dokter in de buurt. En er bestaan dus ook kinderwensspreekuren bij de vk. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar misschien een tip?

Ik ga zo nog eens proberen om het lijstje met voorspellingen in te vullen. Daarnet ging alles door elkaar.

X Puk  

Ryanne                            
Eva                  
 Liss

Janien
Meisje
Jongen

Meisje

Hopje
Meisje
Meisje

Jongen