Hoi meiden
Nog meer felicitaties, erg leuk! Ik kan het allemaal nog moeilijk bevatten hoor. Zeker omdat niemand ervan afweet, denk ik. Sommige meiden vroegen hoe ik me voel. Op zich prima: de zere (.)(.), onderrug en buik blijven, maar heb er niet veel last van. Verder vond ik vanmorgen m'n tepels en tepelhoven groter lijken.
Ik heb gisteren het aanmeldingsformulier van MvM en de verloskundigepraktijk ingevuld, dus ik neem aan dat die snel contact met me op zullen nemen. Het leek net of ik het allemaal voor iemand anders aan het regelen was. Ik zal me ook eens gaan verdiepen in de kdv-en, want in Utrecht zijn echt enorme wachtlijsten. Eva, heb je nog tips? Vreemd hoor om al die dingen nu al te moeten regelen, maar wel erg leuk natuurlijk.
@Rianne: Gelukkig dat je niet meer bloed verloren hebt! En ook fijn dat de test een dikke streep liet zien. Een goed voornemen hoor om nu te proberen te genieten. Hopelijk lukt het en ga je een zorgeloze zwangerschap tegemoet.
@Jolanda: Leuk dat we gelijk lopen! Gelukkig heb jij ook nog niet veel last van kwaaltjes.
@MissX: Gefeliciteerd met je afstuderen! Lekker dat je klaar bent zeker. Nu nog even genieten van je werk en dan op naar het moederschap! Je hebt het erg goed voor elkaar hoor!
@Chris: Fijn dat je lichaam aan het werk is en dat ze je goed bekijken. Ik duim voor je dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan.
@Liss: Het blijft nog erg onwerkelijk hoor, ondanks dat we er al een tijdje mee bezig zijn. Wanneer was het bij jou geland?
@Maaike: Je vroeg aan mij: ben je al.....en toen stond er niks meer. Wat was je vraag?
Je moet doen waar je je goed bijvoelt. Ik hoop wel dat je vriend en jij een beetje op een lijn zitten w.b.t. de kinderwens. Kan je niet overstappen naar een ha in Belgie? Lijkt me sowieso handig, een dokter in de buurt. En er bestaan dus ook kinderwensspreekuren bij de vk. Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar misschien een tip?
Ik ga zo nog eens proberen om het lijstje met voorspellingen in te vullen. Daarnet ging alles door elkaar.
X Puk