Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey meiden.

Hoorde al van mijn mannetje vanmiddag dat er gestemt werd over het geslacht van onze kleine, erg leuk!! (mijn mannetje leest ook wel eens mee haha en ik kan overdag niet op internet op het werk).

Nou, laat ik zelf dan ook maar een gokje wagen

Ryanne          
Eva                        
Liss            

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
Meisje
Ik ga steeds meer bij mijzelf denken dat het een jongen is, weet niet waarom, het is gewoon een gevoel. En daarnaast zeggen ook alle bakerpraatjes dat het een jongen is en ook het chinese horoscoop.
Ach, we zien het (als de kleine meewerkt...) 9 februari!

@Puk: De wachtlijsten op kinderdagverblijven in Utrecht zijn echt flink nu. Ik zou als ik jou was je kleine zo snel mogelijk in laten schrijven. Ik weet niet in welke wijk van Utrecht je woont maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Lunetten dan is daar een wachtlijst van gemiddeld 15-18 maanden en als je kijkt naar Leidsche rijn dan zijn er zelfs wachtlijsten van 2 a 2,5 jaar. Wat ook veel mensen doen is de kleine gewoon op meerdere dagverblijven inschrijven en dan gaan naar waar het eerste plek is. Maar ja, het dagverblijf moet je natuurlijk wel een goed gevoel geven. Ik heb weer het voordeel dat ik de kleine meeneem naar onze andere vestiging en zo dus niet met de wachtlijst zit maar gegarandeerd plek heb. Maar ik zal er zeker op tijd bij zijn als ik jou was.

Ik reageer morgen even verder op de rest want kom net thuis van een dag werken en gelijk daarna vergadering gehad dus ben nu best wel brak

Oh ja: Rianne: wat een goed nieuws  dat je vandaag geen bloeding meer heb gehad. Je liet me wel even flink schrikken. Ik duim hier verder heel hard voor je!!

Liefs Eva

Hey hallo!

Hoe is het?
Hier alles goed. Vanochtend even bij de vk geweest. Alles goed. mijn buik/baarmoeder groeit goed, het hartje klopte een stuk snelle en duidelijker dan de vorige keer. Dus niks te klagen. Over 2 weken de 20-weken echo!!
Sinds afgelopen week zegt ineens iedereen dat het nu echt zichtbaar is dat ik zwanger ben, dat ik het nu niet meer af kan schuiven op te veel chocola..... haha.

Afgelopen zondag veel voorbereidingen getroffen voor ons trouwen. Alles besproken, muziek vast gelegd etc. Dus dat gaat goed.

Rianne: Ik hoop nog steeds dat het maar bij een klein druppeltje bloed is gebleven! Gisteren gelukkig niks! Duim duim duim

Ik heb niet zoveel tijd, moet zo ook nog naar de tandarts (blegh), maar ik zal zelf ook even een gokje wagen. Ik heb zelf een beetje het idee dat een meisje wordt (en dat denkt ook zo'n beetje iedereen die wij kennen, dus ben benieuwd!!)

Ryanne          
Eva                        
Liss            

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
Meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        
Meisje

Fijne dag vandaag!

Liefs
Ryanne

Hi Meiden:

@Puk: gefeliciteerd!!!!! Wat geweldig voor je. Begrijpelijk dat het nu nog onwerkelijk is. Dat komt vanzelf wel. Straks afspraak met vk en echo. Dan kom je er niet meer onderuit.

@Rianne: Jeetje wat schrikken. Gelukkig nu niets meer. Ik wens en gun je echt een heerlijke zwangerschap waar je lekker van kunt genieten.

@Chris: gelukkig dat het op de natuurlijke manier gaat. Hopelijk is donderdag alles schoon. Ik begrijp dat jullie meteen door willen voor een kindje. Die wens zit toch heel diep.

@Liss: leuk, een pretecho. Gaan jullie een 2D of 3D doen? Hopelijk ligt het kindje goed met de beentjes wijd. Spannend!!!!

@MissX; Van harte gefeliciteerd met je afstuderen. Moet een heerlijk gevoel zijn.

Vandaag naar de vk geweest. Alles gaat prima. De uitgerekende datum is naar 1 augustus verschoven dus ik krijg 2 dagen kado....haha. Wij gaan met 16,5 week ook een pretecho laten doen. We merken dat we de zwangerschap minder intens beleven dan de eerste keer en dat vinden we een beetje jammer. Schijnt wel normaal te zijn bij de tweede. Maar daarom vinden we het leuk om een extra echo te doen. Kunnen we lekker een uur naar ons kleintje kijken, dvd'tje mee en misschien kunnen ze het geslacht al zien.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

LuxX
27
31 januari
8
1

Shanna
27
14 februari
5
1

Maaike
29
9 of 10 februari
5 (Na MK)
1

Christy
25
???????
1 (na MK)
1

Hopje
28
21 februari
7
1

Janien
22
23 februari
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
9    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Puk
28
7e
1
23/29 sep 09

Rianne31
27
2e na 2 mk
1
sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
10 febr        
20 weken echo
20 wkn en 6 dgn
9.00 uur

Janneke
16 jan
de 15e ofzo? ;)
(= groei-echo)
29 wkn en 4 dagen
9.00uur

Eva
9 febr
20 weken echo
20  wkn en 5 dagen
19.00 uur

Liss
29  jan
19 feb
pret  echo
20 wkn echo
17 wkn
20 wkn
19.00 uur
10.30 uur

MissX
18 febr
controle, echo??
16  wkn en  1 dag
15.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
12 jan
1e echo
10 wkn en 3 dgn
13:15 uur

Sylvia
12 feb
2e echo
.....  wkn
09.55 uur

Bionda
16feb
2e  echo
10weken en 5dagen  
16:45   uur

Memke
3 feb
1e echo
7 weken en 6 dagen   wkn
14.00 uur

Rianne31
12 feb
1e echo
???????
8:40 uur

Ryanne          
Eva                        
Liss            

Janien
Meisje
Jongen
Meisje

Hopje
Meisje
Meisje
Jongen

Liss
Jongen
Jongen
Meisje

Maaike
Jongen
Meisje
Meisje

Christy
Meisje
Jongen
Meisje

Rianne
Meisje
Meisje
Jongen

Puk
Jongen
Meisje
Jongen

Eva
Jongen
Jongen
Meisje

Ryanne
Meisje        
Jongen        
Meisje

Mex
Meisje
Meisje
Meisje

Hey

Wat grappig om te zien.
Mijn voorspellingen kloppen precies zoals Ryanne, Eva en Liss zelf denken.
Grappig hoor.

Ryanne wat fijn om te horen dat de voorbereidingen zo goed gaan. Leuk niet om al die dingen te regelen? Ik heb er toen zooo van genoten.

Hier gaat alles goed. Ben al bijna niet meer ongesteld. Erg snel deze keer.
Vanochtend aan het temperaturen geweest. 36.8. Ben benieuwd wat het morgen is.
Haha wel een gedoe hoor.

Verder eigenlijk niet zoveel te melden.

doei doei

Hey Janien,

Fijn dat de RD'tjes al weer bijna weg zijn. Kun je weer lekker aan de klus.
Even een vraagje want ik ben echt een leek wat dat betreft. Welke thermometer gebruik jij? En zou je je temperatuur ook via het oor kunnen meten? Of moet het per se rectaal zoals ze dat zo netjes zeggen?

Ik brand deze ronde een kaarsje voor ons! Brengt vast heel veel geluk!

X hopje

Hey Luxx,

Hoe gaat het met jou?  Je NOD is weer in zicht. Heb je al voortekenen? Of juist niet?

X hopje

Hoi Eva

Bij welke organisatie werk jij? Zelf heb ik een tijdje voor Cumulus gewerkt  na mijn studie.  Hier in de buurt zitten volgens mij SKON en Ludens, ik woon in Oog in Al. Heb inderdaad wel eens gehoord dat de wachttijd zo rond de 2 jaar is. Misschien dat we ook in de plaats waar m'n man werkt gaan inschrijven, als de wachttijd daar korter is. Maar in de buurt lijkt me wel het prettigst: is praktisch en het lijkt me leuk om toch wat mensen in de wijk te kennen met kinderen van dezelfde leeftijd.

Groetjes Puk

hey meiden!

@ mex, geen idee eigelijk of het 2d of 3d is,mijn mannetje heeft namelijk de afspraak geregeld.....
Dus over 3 weekjes gaan jullie ook weer een kijkje nemen,heb je zelf al een vermoeden/gevoel ofhet een jongetje of meisje word?

@ puk, weet je al bij welke vk je komt?
bij mij duurde het ook even tot het grote nieuws was geland

@ bionda,hoe is het meis?

@ misX,nog zo druk met alles? denk ook aan je rust he!

@ eva, rianne, voelen jullie je kindje al goed bewegen?

@ janneke, mischien had je het al gezegt hoor maar wil je thuis bevallen of zh?
      hoe gaat het verder?

@ luxX,bijna je nod weer spannend!

@ maaike,zat net je verhaal te lezen,zou zelf alles gewoon eerlijk vertellen dat je eerder gestopt was,dan begrijpt hij vast beter waarom je naar de dokter wil

@ christy, hoe voel je je?

-X-

Terug
Bovenaan