Juni 2008 stoppers deel 5!!

Sylvia
Salsa
MissX

Janien
jongen
jongen
meisje

Hopje
jongen
meisje
meisje

Liss
meisje
jongen
jongen

Maaike
meisje
jongen
meisje

Christy

Rianne

Puk
jongen
jongen
meisje

Eva
meisje

Ryanne

Mex

Salsa
jongen

meisje

Sylvia
meisje
meisje
jongen

MissX
meisje
jongen
???

Rosalien

Hi meiden,

hier alles ok, heb het wel beetje gehad hoor. Buik zit echt in de weg, zit steeds lager en kan niet zoveel meer. Mevrouw Nesteldrang is er sinds vandaag en heb al heel wat gepoetst vandaag. Aparte gewaarwording kan ik jullie vertellen! Helaas ook de eerste striae ontdekt, niet leuk... heb nog wel zo goed gesmeerd maar goed, niks aan te doen. Hopelijk blijft het bij deze kleine streepjes!

Ryanne: wow je hebt mooi weer! Veel geluk en veel plezier meid. Benieuwd naar je jurk en je ervaringen van de dag...

MissX: schiet al op bij jou! Over controles geen idee, ik loop vanaf t begin bij de gynaecoloog en moet nu elke week. Maar volgens mijis het bij de vk ook elke keer met kortere tussenpozen. Anders gewoon aan je vk vragen hoor.

Ik ga even liggen! Vanavond tapas eten met vriendinnetje dus wil fit zijn.

Greets Janneke

@Missx: kwaaltjes beginnen nu een beetje te komen. Heb nu 's avonds last van maagzuur, 's nachts van kuitkramp en ben helemaal op als ik van beneden naar zolder loop. Maar als dat alles ik heb ik niks te klagen haha. Wat mooi dat je je goed voelt!! Nog even en je weet wat het word, spannend! Zo te zien heb je zelf nog geen gevoel wat het is?
Even over de bezoekjes aan de verloskundige. Ik heb met 23 weken controle gehad en  de volgende keer  is  met 27 weken.  Wat ik begreep  word het daarna met 30 weken en 33 weken (dus na 3 weken) dan met 35 en 37 weken (dus na 2 weken) en dan elke week.

@Puk: hoe was het bij de verloskundige gisteren?

Liefs Eva

hey lieve meiden!!!

Ik heb weer internet.......
Ga dit weekend de afgelopen verhalen eens lezen
Hier gaat het redelijk wat een week pffffffffffffffffffffffffffffffffff
we hebben zo ontzettend veel moeten doen,maar er komt nu eindelijk vooruitzicht
verder had ik afgelopen dagen flinke pijn in mijn mond en ben al zon held op sokken bij de tandarts
dus daar was ik gister en ja hoor mijn kies moest er uit,mijn vorige tandarts had daar een wortelkanaalbehandeling niet goed gedaan
gelukkig nu geen pijn meer alleen een beurs gevoel

@ ryanne, van harte gefeliciteerd meis! ben benieuwd hoe je dag was.

@ sylvia, gefeliciteerd meis met je verjaardag

@ hopje,in sept naar bali     wat een heerlijk vooruitzicht hoelang ga je?

@ janneke,bijna bijna en de 1ste beeb van ons forum word geboren.
      aan de schoonmaak geslagen dus.....

-X-

@Liss: Auw, kiespijn... Gelukkig dat de pijn nu weg is!! Wat mooi dat het huis nu bijna klaar is!

@Sylvia: gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van met zn allen!

@Ryanne: gefeliciteerd meis!! Hebben jullie een mooie dag gehad gisteren?

We hebben de kleine ZIEN schoppen! Vanmorgen zat ik rustig op de bank en kreeg een flinke schop. Ik legde mijn hand op dezelfde plek en kreeg zo'n harde schop dat mijn hand er iets door omhoog kwam. Ik keek volgens mij erg verbaasd want mijn man kwam ook even kijken. Ik haalde mijn hand weg en kreeg weer een flinke schop waardoor mijn shirt iets omhoog kwam. WOW!!! Wat zijn we nu trots haha!!

Liefs Eva

Hoi meiden

We zijn donderdag voor het eerst bij de vk geweest. Het is een erg aardige vrouw. Wel belangrijk vind ik. Een hoop info gehad en een Zwitsaltas met folders, proefmonsters, tijdschriften en een badeendje.
Gisteren op advies van de vk kraamzorg geregeld. Moest ik kiezen uit 7 bureaus, maar ik heb er natuurlijk helemaal heen verstand van. Heb ik maar de bovenste genomen, want advies mochten ze niet geven.
Verder voel ik me nog steeds beter dan voordat ik ziek was. Ik kan echt merken dat ik 4 dagen alleen maar gelegen heb en uitgerust ben. Wel vind ik het ook wel weer eng, om zo weinig te voelen.

@Miss X: Zou best kunnen hoor, dat het bloedverlies door het overgeven kwam. Ik zal toch wel blij zijn als we weer een echo krijgen om te zien of het goed gaat met het kindje. Gelukkig is die al 19 maart, in het ziekenhuis dit keer.
Ik heb van de vk een schema gehad met daarop de frequentie van de controles. Tot 30 weken om de 4 weken controles en vanaf 33 weken om de 2 weken en vanaf 37 weken elke week. Verder staat erop dat je met 16 weken moet inschrijven voor zwangerschapsgym. Bij mij wordt het bij de thuiszorg vergoed door de verzekering.
Fijn dat je bijna een contract krijgt! Voor 3 dagen toch?

@Sylvia: Lijkt me zo bijzonder om je kindje te voelen! Weet je ook dat er echt iets levends in je buik zit.

@Janien: Fijn dat je weer aan de klus kunt! Krijg je altijd weer moed van toch? Leuk dat jullie al namen hebben. Wij hebben het er nog niet echt over gehad, maar letten wel op namen die we tegenkomen.

@Ryanne: Gefeliciteerd met je huwelijk! Heb je een mooie dag gehad? We willen natuurlijk alles weten.

@Rianne: Voel jij je nog steeds goed? Fijn hoor dat je zo goed in de gaten wordt gehouden  door de gyn. Blijf je bij de gyn voor controle of mag je op den duur naar een vk?
Wij gaan van de zomer ook in Nederland op vakantie. We moeten de vakantieplanning van m'n man deze maand invullen, dus moeten nog even gaan puzzelen welke weken het handigst zijn. Je zit natuurlijk wel met zwangerschapsgym enzo. De vk zei dat het voor de controles niet veel uit maakt wanneer we op vakantie zijn.

@Eva: Bijzonder hoor, dat je je kindje ook ziet bewegen! Ik kan niet wachten.

@Maaike: Ik wil het de vrijdag en maandag na m'n echo op mijn werkplekken vertellen.

Fijn weekend allemaal!

X Puk

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
19  maart
Echo
12  weken en 2 dagen
14:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Hoi meiden!

Hoe is het hier?? Beetje rustigjes.....iedereen aan het genieten van het weekend?
Ik heb een topdag gehad vandaag want..............het is mijn verjaardag!!

Jasper had samen met zijn pappa een eigen kado voor mij uitgezocht en mijn mannetje had ook iets moois met de beide kids gekocht. Vanmorgen om 05.00 uur stond Jasper al paraat met zijn kadootjes.....whahahahaha.......gelukkig hebben we nog een kind die wat ouder is, dus Fréderique heeft hem nog tot 06.45 uur weten te vermaken en toen hield ie het écht niet meer! Hihihi....
Om kwart voor zeven twee zingende kindjes aan mijn bed en prachtige kadootjes gehad en veel knutselwerkjes: mooie nieuwe zomer make-up van jasper en van de hele family een nieuw horloge!

Van de nood een deugd gemaakt en dus lekker vroeg boodschapjes gedaan en lekkere taart gehaald!   Jasper tussen de middag nog even lekker naar bed gedaan. Normaal slaapt ie niet meer, maar het leek ons nu wel even nodig gezien de tijd van vanmorgen...

Eind van de middag naar de auto dealer geweest en mijn nieuwe lease-auto besteld: een 7-zitter zodat we straks ook nog allemaal comfortabel kunnen zitten.

Vanavond met de kindjes wezen eten en bowlen. Helemaal top. Jasper ging voor het eerst van zijn leven: zo schattig zo'n kleutertje die zo zijn best doet...en hij deed het nog harstikke goed ook! (wel de randjes omhoog hoor...hahaha).

Geslaagde dag dus hier!

@ MissX: onze kindjes kunnen het vanaf dag 1 echt super vinden samen. Gelukkig m aar,je hoor zovaak anders...

@ Puk: bij mijn zorgverzekeraar kun je op de website kijken welke scores ouders geven aan kraamzorgbureaus. Ik heb dus degene gekozen die het beste scoort.

Zo, ik ga ff lekker bankhangen met een kopje thee en nog een stukkie taart........

Fijn weekend allemaal!

Groetjes
Sylvia

he meiden

Hoe is het hier?? wel rustig volgens mij..
nou hier gaat het zijn gangetje.. ben vandaag 14weken maar niet echt het gevoel dat deze week me buik is gegroeid wel werd ik eergisternacht wakker en had ik een harde buik bij me blaas en toen ik erop drukte was het weer weg en even later zat het er weer dus of het de kleine nou was of gewoon me darmen geen idee haha..
nou ik heb lekker een rustig weekendje vandaag de kast opgeruimd en het washok dus dat is weer een lekker gevoel..

@syl ahh wat lief dat je zo bent wakker gemaakt volgens mij moet dat een herllijk gevoel zijn..en zo te horen verder ook een geslaagde dag geweest..

@ryanne hoe was je dag?? ben erg benieuwd..

@missx hoe is het verder met jou?? mooie buik heb je hoor!!!

@jannie hou je het nog een beetje vol??
mevr nesteldrang haha wel een beetje om jezelf denken he!!

nou ik ga weer even rommelen hier..
xxbion

Terug
Bovenaan