Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hallo Dames,
Tjonge ik zit al weer in m'n 18 de week! En ik krijg eindelijk een buikje. M'n collega's valt het zelfs op. En ik ben natuurlijk super trots! Ook zijn de kilo ´s er al weer aardig bij dus dat gaat erg goed.

@Hopje,  Luxx  en  Janien  echt super balen dat jullie RD'tjes weer zijn doorgebroken.
Ik hoop echt dat jullie alle drie hierna zwanger worden! Ik zal er deze keer dubbel en dwars zo hard voor duimen!

@Liss Wat leuk dat je de 20 weken echo hebt gehad. Ik ben zelf ook zo benieuwd! Maar ik moet nog even 2 weekjes wachten.Ik had laatst al een vork voor m ´n buik om m ´n vriend te laten zien hoe groot het ongeveer was.
Is je kindje naast dat het iets zwaarder is ook iets langer dan gemiddeld misschien.

@Puk wat geweldig dat je echo inorde was. Nou kan je er lekker van genieten!

@Shanna wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Dan kun je in iedergaval het een en ander eens gaan uitsluiten. Ik kan me goed voorstellen dat je nu het gevoel hebt dat er ook echt iets wordt gedaan. Nou veel sterkte met de onderzoeken die gaan volgen.

@Missx dus jij voelde het ook bewegen in de 17 de week! Ha ik dacht dat het aan mij lag. Want volgens mij heb ik dus een keer een schopje gevoeld tijdens het rijden.
Op een plek waar zeker geen darmen zitten...Maar ik dacht dat kan vast niet...maar jij dus ook...

@Chris Nou gefeliciteerd dan maar met je RDtjes! Het is wel fijn te weten dat je lichaam het zelf weer oppakt toch!? Maar ik kan me ook voorstellen dat het weer even een emotionele terugval kan zijn. En dat je deze maand nog even rustig aan gaat doen is helemaal begrijpelijk.

@Maaike dat worden dus even een paar spannende dagen. Ik hoop dat ze je niet te lang in onzekerheid laten zitten. Wel goed dat je er zelf vast achteraan gaat bellen.
Het klinkt niet heel goed dat je aan het afvallen bent. Weet je ook hoeveel je ongeveer bent afgevallen? Het zou ook nog stress kunnen zijn natuurlijk....

@Puk ik heb juist mijn haar voor het eerst laten verfen vorige week. M'n haar zag er niet mee uit (was veel uitgevallen door het afvallen). In mijn omgeving verfen alle zwangere vrouwen het gewoon en toen ik de kapper vroeg vertelde die mij dat het gewoon kon.
Heb je het bloedverlies trouwens nog met je vk besproken of weet je waar het van kwam?

Heeft iemand nog een tip voor een leuk en veilig vakantie tripje. Ik wil samen met mijn vriend half april op vakantie voor ongeveer 8 dagen en dan het liefst naar de zon.
Niet te warm natuurlijk maar zo rond de 20 graden zou toch lekker zijn. In augustus gaat dat niet meer lukken dus dachten wij het is nu of nooit. Maar waar heen...Want ik wil natuurlijk wel een beetje veilig op vakantie. Iemand een idee..
Liefs Amber

Hoi Amber

Gaat al hard bij jou zeg! Misschien dat ik voor de zekerheid maar wacht met het laten verven van m'n haar tot de 12 weken voorbij zijn. Dan maar uitgroei.
Ik heb het bloedverlies niet besproken met de vk, want daar ga ik donderdag pas voor de eerste keer heen. Zal het dan wel even aangeven.
Ik wil graag in mei op vakantie. Lijkt me fijner dan in de zomervakantie. Ik zat zelf aan Italie te denken. Willen we altijd nog een keer naartoe, maar we vinden dat in de zomer te warm. M'n man moet nog kijken of hij vrij kan krijgen. Ik heb zelf 2 weken meivakantie, dus dat is wel lekker!

Groetjes Puk

Hey meiden!

@Luxx, he wat kl#te zeg dat het toch heeft doorgezet...En dan zit je mannetje ook nog eens niet lekker in z'n vel. Pff, jullie hebben het afgelopen jaar ook heel wat meegemaakt zeg. Toch zou ik ook niet heel lang meer wachten als ik jullie was met het naar de ha gaan. Misschien geeft alleen dat idee al wat rust en lukt het dan wel. Dat hoor je vaak... Meis ik ga weer heel hard voor je hopen en duimen deze ronde!

@Chris, wat lief dat je deze peptalk gegeven hebt zeg! Jullie hebben ook heel wat meegemaakt, knap dat je dan zo kunt denken! Nog even en dan lekker op vakantie!

@Shanna, fijn dat je deze maand nog terecht kunt bij de gyn! Hoop zo dat het deze ronde gaat lukken!

@Eva, dus jij voelt het ook al 's nachts! Lijkt me zo leuk als je vriend het ook eenmaal kan voelen! Hoe reageerde hij? Speciaal he? Dan is het weer wat meer van jullie 2en (je begrijpt wel wat ik bedoel he). Fijn dat je verlof nu helemaal geregeld is zeg! Lekker 18 weken!

@Jannie, je bent weer thuis! Oh oh wat gaat het hard zeg! Over een paar weken is de eerste Juni 2008 stoppers-baby er!!! Kan niet wachten joh!

@Maaike, je moet ons meteen op de hoogte houden van de uitslagen hoor! Ben zo benieuwd en hoop zo dat alles goed is! Maar wat je zegt, als ze iets vinden weet je tenminste wat er aan de hand is he.... Laten we dan iig hopen dat het meevalt. Vervelend dat je pijn hebt gehad in die cabine...

@Puk, misschien heb je wat bloed verloren door het overgeven? Er komt dan namelijk een flinke druk op alles te staan en aangezien je doorbloeding nu extra goed is, kan het natuurlijk zijn dat er daardoor een vaatje geknapt is. Is het wel bij die ene keer gebeleven? En voel je je alweer wat beter nu?
Oh wat erg van je penvriendin zeg. Idd zo oneerlijk!
Over het haarverven: ik heb het gewoon laten doen, geloof met 14 weken. Mijn kapster zegt dat het helemaal geen kwaad kan. Maar goed, je leest idd wel eens andere dingen...

@Hopje, je kunt weer aan de klus. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Dit keer ga ik NOG meer voor je duimen, haha! Oh en jullie gaan straks lekker naar Bali, wauw! Dat is zeker een geweldig vooruitzicht!

@Amber, leuk leuk je krijgt een buikje!! Dat is zo leuk he! Ook dat anderen het nu kunnen zien, super!

Hier gaat alles erg goed. Ik voel de kleine vanavond er veel, leuk is dat! Ga nu even bij m'n vriend kijken, hij ligt ziek op bed. Zo sneu!!

Liefs, ikke

Goedemorgen meisjes!

Eindelijk ff tijd om fatsoenlijk te reageren op iedereen..... Ik lees wel altijd alles mee, maar heb vaak niet de puf om te reageren, sorry daarvoor hoor, maar ik leef zeker wel met jullie mee!

@ Shanna: Fijn zeg dat je zo snel terecht kan! Hopen dat ze dan ook snel iets vinden waar je iets mee kunt, dan kun je er verder mee. Voor wat betreft je baas, snap ik natuurlijk als geen ander wat je bedoelt (Shanna en ik doen hetzelfde werk), er zijn echt enorme eikels van bazen bij in ons beroep, die mensen helemaal uitknijpen ten behoeve van de declarabiliteit. Toen ik mijn gezinnetje had, heb ik daarom bewust een baan gezocht bij een kantoor waar dat niet zo is. Mijn baas is heel gelovig en een echt family-man en dat scheelt enorm. Die stond net zo hard te juigen als ik toen hij hoorde dat ik zwanger was. Ook als één van de kids ziek is, nooit een probleem, gewoon ff bellen 's ochtends en hij begrijpt het. Dat is zoooo ontzettend prettig. Misschien een idee om ook eens rond te kijken als je straks zwanger bent? Want hier blijf je tegenaan lopen en dat verstiert je leven enorm als je  je steeds  in een wig gedreven voelt tussen werk en privé.  Werk genoeg in onze sector.

@Puk: Ik heb ook al twee keer mijn haar laten verven sinds ik zwanger ben en ook gewoon gedaan tijdens mijn zwangerschap van Jasper. Nooit complicaties door ervaren hoor.

@ Amber: Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Wij gaan gewoon in nederland op vakantie in de zomervakantie. Ik wilde niet te ver van huis ivm mijn zwangerschap, maar had ook geen zin om drie weken thuis te zitten met twee kids én een dikke buik. Nu kunnen zij lekker gaan en staan waar ze willen en ik lekker relaxen.

@ Hopje: wat enorm balen van de RD-tjes meid! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Keep hanging on! Jasper duurde ook 1,5 jaar, maar hij is er gekomen hoor! Het gaat vast goedkomen! Naar Bali wat heerlijk! Me = jaloers hoor! Heb ook wel zin in een lekker zonnetje nu!

@ Chris: Fijn dat het met jou ook steeds beter gaat! Lekker op wintersport heerlijk hoor! En ook fijn om te weten dat je verder kunt nu hè? Geniet van je vakantie!

@ Luxx: hè balen toch meis! Als je je beter voelt om nu al naar de huisarts te gaan, moet je dat gewoon doen hoor! Gewoon je poot stijfhouden daar! Toen ik zwanger wilde worden was ik ook bang dat ik mss nog complicaties had van mijn keizersnede: of het lidteken echt wel héél goed dicht zat enzo en m'n eisprong deed zo'n pijn. Ik ben toen ook gewoon naar de gyn gegaan hoor. Die vroeg zich ook wel af wat ik kwam doen, maar daar had ik maling aan, ik was wel ff nagekeken.

@ Janneke: klinkt als een heerlijk vakantie! Helemaal uitgerust en klaar voor de bevalling. Het is bijna zover meis! Jeetje wat vliegt de tijd toch! En jij loopt ook zover voor op ons allemaal.....haha

@ Maaike: wat een toestanden joh met al die onderzoeken! Hopen dat ze snel iets kunnen vinden dan weet je tenminste wat er scheelt

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik heb gisteren de beeb ook voor het eerst gevoeld! Zo heerlijk gevoel is dat weer! Ik zat er al met smart op te wachten, Jasper voelde ik met 15 weken en 0 dagen en gisteren was ik "al" 15 weken en 4 dagen. Nu was Jasper wel behoorlijk groter dan deze beeb, maar goed......een tweede schijn je meestal eerder te voelen. Gisteren zat ik op het werk achter mijn bureau en ineens voelde ik hem/haar voorbij kriebelen. Zoooooo gezellig weer!
Gelukkig mag ik er nog minimaal 22 weken van genieten. En gelukkig weet ik ook dat dit niet persé de laatste hoeft te zijn. Als we het leuk vinden, mag ik gewoon nog een keertje! joehoe!

Nou, ik ga me ff klaarmaken voor fysio. Tot later!

Kus,
Sylvia

Hi meiden,

even kort, krijg zo bezoek. Vakantie was heerlijk dus en nu al ruim 36 weken. Buik begint steeds lager te zitten door het indalen. Indalen is soms wel erg pijnlijk maar buik zit nu echt in de weg. Begin het een beetje beu te worden, kan niet veel meer. Verplicht chillen dus.... Vanaf nu elke week naar de gyn voor controle, gaat allemaal goed.

Luxx: balen joh! Sterkte meid...

Maaike: hopelijk snel uitslag!

Hopje: Ik zag dat je naar Bali gaat, wow! Wanneer gaan jullie? Heerlijk...

Groetjes Janneke

Hey meiden

Even een kort berichtje van mij heb namelijk weinig tijd.
Alles goed hier, de rdtjes zijn weer over en alweer lekker aan de klus.
Volgende week mn eisprong alweer. Gelukkig maar.

Luxx aah nee jij ook niet zwanger. Jammer zeg! Weet precies hoe je je voelt meid....

Janneke lekker hoor dat je gewoon hier in Nederland gaat bevallen.
Ben heel benieuwd naar je jongensnaam. Haha
Wij hebben inmiddels ook een jongensnaam. Meidennaam weet ik al jaren haha maar de jongensnaam staat nu ook al vast. Haha.

We hebben gisteren een lang weekend naar Txel geboekt. Samen met een aantal vrienden een huisje gehuurd. Heerlijk, Guus gaat ook mee. Zin in!

nou ik reageer een andere keer wel weer op de rest.

liefs

Hey meiden,

@Janien: dus weer aan de klus. Wel fijn dat je eisprong volgende week al weer is. Ik moet daar jammer genoeg nog 2 weken op wachten. Wanneer is je NOD?

@Janneke: dat indalen schijnt inderdaad geen pretje te zijn. Ook nu geldt dus de laatst loodjes wegen het zwaarst. Nog even volhouden meid en dan heb je jullie jochie in je armen!

Wij gaan in september naar Bali. Duurt nog een hele tijd, maar hebben in mei ook een weekendje Barcelona in het vooruitzicht. Dan zijn we namelijk 1 jaar getrouwd.

Schrijven we trouwens ook nog wel op onze hyves pagina? Wordt niet echt veel gedaan volgens mij. Misschien iets om toch meer te gaan doen? Of hebben jullie het allemaal te druk?

Nou, fijne avond alvast!

X hopje

Hey Meiden,

Hoe is het met iedereen?
Hier alles goed, maar nog steeds moe. Tja. De meiden zijn lekker actief en kunnen soms al echt hard schoppen, vooral 's nachts. Maar ja, met z'n 2-en heb je ook minder ruimte daar binnen he?

Vrijdag de grote dag, gaan we trouwen! Ik ben heel benieuwd.
We hadden zelf een mooi draaiboek gemaakt, maar nu heeft onze ceremoniemeester een nieuwe gemaakt waar wij niks van af weten. Wordt een dag vol verrassingen volgens mij. Mijn jurk hangt nu thuis. Mijn buik mag niet te hard groeien de komende dagen.

Afgelopen zondag was mijn vrijgezellenfeest. Lekker naar Sanadome geweest met z'n 8-en en daarna heerlijk wezen eten. Vervelend joh, zo'n vrijgezellenfeest ;-)

Ik hoop dat ik van de week nog een keer langs kom en anders volgende week. Zaterdag gaan we voor 3 dagen naar Noordwijk, lekker uitwaaien. Dinsdag weer een echo, ben benieuwd.
Ik zal snel foto's plaatsen van mij in mijn jurk!

Liefs
Ryanne

Terug
Bovenaan