Hey meiden!
Allereerst wil ik Ryanne voor morgen een onwijs bijzondere en mooie dag toewensen. Het zal vast geweldig zijn! Ben zo benieuwd ook hoe je eruit gaat zien! Geniet er lekker van en ook heel veel plezier dit weekend! Heel veel geluk voor jullie samen voor de toekomst gewenst! Maar dat komt vast helemaal goed met twee meisjes op komst!
@Sylvia, mag ik vragen waar je naartoe gaat in Nederland deze zomer? Wij gaan misschien in de meivakantie nog een paar daagjes weg, voor het laatst met z'n 2en. Maar alleen als het lekker weer is, we willen wel gewoon in Nederland blijven.
Wat gaaf dat je de beeb al gevoeld hebt! Denk dat je idd bij een tweede sneller door hebt welk gevoel het is. En jullie sluiten een derde kindje dus niet uit?! Leuk!
@Janneke, kun je mij eens uitleggen hoe het zit met de controles bij de vk? Nu is dat elke vier weken, maar vanaf wanneer is dat elke drie en elke twee weken dan? Weet je dat? Hoe staat het er verder voor? Zijn jullie helemaal klaar voor de komst van de kleine? Kamertje klaar, kleertjes klaar, kaartje uitgezocht? En hoe is je man eronder? Zenuwachtig?
@Janien, gelukkig zijn die rotrd'tjes weer verdwenen zeg! Wat een leuk vooruitzicht Texel! Wanneer gaan jullie?
@Hopje, oh oh wat heerlijk zeg, en Bali en Barcelona! Ik kom geregeld in Barcelona aangezien m'n zus er woont. Is zo'n leuke stad! Het is er nu al mooi weer, zo'n 20 graden! Ben je er al vaker geweest?
Trouwens een goed idee van je om ook wat meer op Hyves te schrijven. Alleen heb vaak al zo'n moeite om het hier bij te houden, hahaha! Als alles goed blijft gaan, krijg ik per april een contract bij m'n nieuwe werk. Dan kan ik het callcentre eraan doen en heb ik eindelijk wat meer tijd. Zal er weer eens wat foto's plaatsen ook!
@Rianne, oh die buikpijn. Wat kan je daar onzeker van worden he?! Weet wat je bedoelt en helemaal in jouw situatie kan ik het me voorstellen. Gelukkig was alles goed bij de gyn. Zal wel bandenpijn zijn. Leuk joh dat het al 3,5 cm is. Dat gaat zo snel! Ik weet nog dat ik zo m'n vingers een eindje uit elkaar hield en dacht "oh het is al zo groot!", terwijl het nu volgens het internet bij mij al 20 cm groot moet zijn. Dat gaat zo hard, niet normaal! Oh ik lees nu dat je buikpijn idd ook van het sporten kan komen, had ik nog niet aan gedacht. Pas je wel op dat je geen trappen in je buik krijgt? Maar daar had je vast zelf ook al wel over nagedacht.
@Eva, m'n vriend is gelukkig alweer beter. Hij is zelfs de volgende dag alweer gaan werken. Hoe is het verder met je? Geen last van kwaaltjes?
@Maaike, volgens mij mag je gewoon doorsporten hoor, iig de niet risicovolle sporten dan he. Ik denk wel dat je heel erg goed naar je lichaam moet luisteren en niet zoveel moet willen kunnen als voor de zwangerschap. Als je moe bent, moet je echt stoppen. Misschien zou ik zelf van twee keer in de week naar een keer gaan. Goed hoor, dat je zo sportief bent! Op het moment doe ik niets, alleen wandelen met de hond. En ben afgelopen week een keer met de fiets naar het werk gegaan, maar dat is dan ook meteen drie kwartier heen en drie kwartier terug, pfff.... Ik wil over een paar weken lekker gaan zwemmen, sowieso een avond in de week.
Nou, verder weinig nieuws hier. Voel me heel erg goed gelukkig!
Liefs en dikke kus, ikke
En nogmaals Ryanne, heel veel pleizer morgen!!!