Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey Ryanne,

Ja wel doen hoor! Ik ben onwijs benieuwd naar je jurk! En je buik! Ik had al een berichtje voor je geschreven op onze hyves pagina. Maar hierbij wens ik  je nogmaals een hele mooie, bijzondere maar vooral liefdevolle trouwdag! Geniet van de dag, de mensen maar vooral van elkaar! En mocht ik je niet meer spreken, ook onwijs veel plezier in Noordwijk!

X hopje

Hallo Meiden

@Janneke wat spannend wordt het nu zeg, nog een paar weken. Nu echt verplicht rustig aan doen. Ben heel benieuwd wanneer het komt en hoe je de bevalling gaat ervaren. Denk je zelf dat het eerder of later komt?

@Ryanne gezellig he zo'n vrijgezellenfeest. Ik heb toen ook een onwijs leuke dag gehad. Lekker genieten vrijdag! Ben heeeel benieuwd naar je foto's!

@Eva je bent precies even lang getroiwd als een vriendin van mij. Jeh ad dus ook niet al te best weer die dag??? Hier was het die dag echt slecht met heel veel regen!

Liss succes met je verhuising! Zal best zwaar zijn nu!

Chris wat fijn meid dat je ongi geworden bent., Nu rustig aan denken aan de volgende zwangerschap. Komt er vast heel snel.!

Puk ik gebruik ook inlegkruisjes af en toe. Vooral als ik het zo voel lopen bah! Nog 2 weekjes voor je houden op het werk dus! Gaat het verder goed met je? Voel je je goed? Als je het bloed niet vertrouwd kun je de vk zo bellen hoor!

Hopje, Luxx, Janien shanna en Maaike  .ik begin alvast weer te duimen voor jullie! Ik hoop zo dat het deze maand raak is! Ik blijf in ieder geval hier schrijven tot jullie ook zwanger zijn.

Sylvia wat gaaaaf dat je de baby nu al voelt. Lijkt me ook helemaal geweldig!

Amber dat gaat alweer snel zeg! Lekker of niet? Ik blijf gewoon in Nederland denk ik! In ieder geval niet meer ver weg met 31 weken ongeveer!

Miss leuk dat je de kleine ook al voelt! Spannend hoor! En over 2 weken de 20 weken echo ben heel benieuw. Ik denk een jongen!

Hier gaat alles ok. Heb heel veel buikpijn gehad afgelopen dagen. Zo weer goed in de stress. Maar net bij de gyn geweest en dat was allemaal goed. Ik heb gevraagd om een echo en dat kon! Toch een voordeel de gyn. Alles goed gegroeid en was nu 3,5 cm groot. Buikpijn komt van de buikgriep waarschijnlijk, maar ook een deel door de waterpolo die ik speel. Dan heb je veel buikspieren en die moeten nu oprekken en plaatsmaken of zo iets?

Weet 1 van jullie of ik onder de zonnebank mag?

Ik ga nu lekker uiteten. Heb nu pas echt het geloof dat het goed komt!

x mij

Ik zet nog even mijn nieuwe afspraken in ons schema!

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
23  feb

20 wkn echo
 20 wkn en 4 dgn

19.30  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
5  maart
Intake verloskundige
10  weken en 2 dagen
15:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

Hoi meiden!

@Puk: je mag gewoon je haar verven als je zwanger bent. Oud-collega van mij heeft toen ze zwanger was meegedaan aan   "passion for fashion" en heb die aflevering toen gezien. Toen zei Maik de Boer al dat het vroeger niet mocht omdat er zoveel zooi in zat maar tegenwoordig is dat allemaal verboden in haarverf. Gelukkig voel je je weer wat beter!

@Hopje:  lekker zeg naar Bali!!! En hopelijk zwanger en al!

@Salsa: wat leuk dat je een buikje krijgt!!!

@Missx: Ja, is echt super dat hij het nu ook voelt. Gisteren voelde hij echt een hele duidelijke trap tegen zijn hand! Hij keek me echt zo aan van: "was dat de kleine?". Erg leuk! En zo word het voor hem inderdaad nóg echter! Heeft jou vriend de kleine al gevoeld? Voelt ie zich al wat beter?

@Sylvia: heerlijk he die kriebeltjes!!

@Janneke: Ik kan me voorstellen dat je het een beetje "zat" bent. Doe rustig aan meis en laat je maar goed verwennen haha!

@Janien: lekker een weekendje weg?! Heerlijk! Ik ben zelf vorig jaar naar Texel geweest, echt een leuk eiland en genoeg te doen.

@Ryanne: Als ik je niet meer "spreek": een hele fijne dag vrijdag en geniet van alles! Wat spannend dat je nu toch een andere planning krijgt, wel leuk, verrast worden! Leuk he, vrijgezellenfeest haha. Alvast heel veel plezier in Noordwijk en ben erg benieuwd naar je jurk!!

@Rianne: wij trouwden die dag om 14.00. Er waren soms wat kleine spetters tot 13.00, en een paar toen we buiten kwamen bij mijn ouders (waar ik was blijven slapen die nacht) om 13.30, maar verder super weer gehad. Alleen maar droog en tijdens de fotoreportage soms wat zonnestraaltjes. Tijdens het feest 's avonds ook geen partytent buiten nodig gehad (voor de rokers...).   Wat fijn dat je een extra echo kreeg bij de gyn, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Zonnebanken mág wel, maar sommige vrouwen krijgen vlekken als je in de zon of onder de zonnebank liggen als ze zwanger zijn...

De kleine is erg actief vandaag, leuk!!!

Liefs Eva

He dames,

Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie allemaal. Lekker allemaal de vakantie aan het planning, ik ga het er met mijn vriend ook maar eens over hebben. Maar dan is hij al snel mij baas. Dat is iets minder. Ik zou het wel lekker vinden om eens een dag of 8 of 10 weg te gaan dat is al 6 jaar gelden, bouw huis en tuin afwerken en kantoor.

Verder heb ik een vraagje jullie, hoe gaat dat met sporten als je zwnager bent, ik loop nu 2 keer ind e week hard op maandag en vrijdag een uur. en op woensdag gaat ik een uur callanetties doen. Ik weet dat het wordt afgeraden om vanaf de 16 week buikspieren oefeningen te doen. En met lopen moet je uitkijken i.v.m. het schudden van je buik. Maar ik vind het zo fijne sporten, en even er uit te zijn. Ja daar heb ik soms behoefde aan als je de hel dag met de vriend / baas opgeschepd zit. Maar gisteren ging het sportenniet zo, zón last van mijn buik. Dat is echt niet leuk meer.

maar genoeg over mijn zelf gezuurd.

Puk: waat vervelende je buikgriep, gaat het al beterder. En hoe was het bij de VK en heb je het al vertel op je werk?

Hopje: al weer druk aan het klussen, en lekker naar bali. dat is wel iets om naar uit te kijken.

Amber: Ik heb niet zo veel ideeen voor een vakantie lang geleden dat ik ben geweest, nu gaan we alleen 1 nachtje. en dat een 2 of 3 keer per jaar. Ik ben ongeveer 3 kg afgevallen, maar ik moe niet meer afvallen. Ik weeg nu maar 51 kg meer. en mijn kleding zit echt los nu en ik heb al de kleinste maat, alleen als mijn heel veel buik doet is hij dik en zo, en of ik mijn regels moet krijgen.

Chris: fijne voor je datje lichaam weer normaal reageert en hopelijk heb je een normaal cyclus. Doe het rustig aan.

Miss: fijen dat alles goed gaat, en vervelend dat je vriend ziek is. hopelijk is hij al wat beterder.

Shanna: hopelijk begrijpen ze je en ze je helpen. Misschein is dat al een geruststelling.

Eva: lekker het verlof. en dan met de mooie zomer maanden er helemaal er in. Meer kans op mooi weer en lekker te kunnen gaan wandelen en zo. Zeker als de kleine er is. In de wijk zag je afgelopen zondag ook al je vaders en moeders met hun kindtjes wandelen zo trots.

Luxx: ja het is vervelend, maar ik kreeg ook te horen omdat mijn vriend een eigen zaak heeft en veel stres en drukke met zich mee brengt dat het wel langer kan duren en als je dan nog meer er mee bezig bent, dat het dan niet gaat lukken, En als je vriend zich niet goed voelt geeft dat ook uitwerking op zijn zaalcellen. Het is misschein niet leuk om te zeggen. Maar de ouders van een buurvrouw hadden 40 jaar geleden een mk, en toen kan er niet zo veel gedaan worden als nu. Maar na 6 jaar niets. Toen samen er maar 2 maanden lekker tussen uit, en dan maar geen kinderen hadden ze besloten, en ze kwamen terug van de lange vakantie en zwanger. Het is bij een geblijven daar, maar mijn buurvrouw zegt tegen mijn ook ga op vakantie.

Janneke, ik hoop voor je dat kleine ventje snel in je armen kan nemen, dat wachten lijkt mijn ook vervelend als je werk ben je nog een beetje bezig.

Janien: lekker een weekendje uitwaaien. en geniet vanhet klussen.

Ryanne; de grote dag voor jou en je man (aanstaande), geniet er van en je staat al met zijn vieren op de foto. geniet ook van Noordwijk. Laat je maar goed verrassen.

Ik moet even verder met werken en dan kan ik denk ikmet een uurtje naar huis.

Maaike

Hey meiden!

Allereerst wil ik Ryanne voor morgen een onwijs bijzondere en mooie dag toewensen. Het zal vast geweldig zijn! Ben zo benieuwd ook hoe je eruit gaat zien! Geniet er lekker van en ook heel veel plezier dit weekend! Heel veel geluk voor jullie samen voor de toekomst gewenst! Maar dat komt vast helemaal goed met twee meisjes op komst!

@Sylvia, mag ik vragen waar je naartoe gaat in Nederland deze zomer? Wij gaan misschien in de meivakantie nog een paar daagjes weg, voor het laatst met z'n 2en. Maar alleen als het lekker weer is, we willen wel gewoon in Nederland blijven.
Wat gaaf dat je de beeb al gevoeld hebt! Denk dat je idd bij een tweede sneller door hebt welk gevoel het is. En jullie sluiten een derde kindje dus niet uit?! Leuk!

@Janneke, kun je mij eens uitleggen hoe het zit met de controles bij de vk? Nu is dat elke vier weken, maar vanaf wanneer is dat elke drie en elke twee weken dan? Weet je dat? Hoe staat het er verder voor? Zijn jullie helemaal klaar voor de komst van de kleine? Kamertje klaar, kleertjes klaar, kaartje uitgezocht? En hoe is je man eronder? Zenuwachtig?

@Janien, gelukkig zijn die rotrd'tjes weer verdwenen zeg! Wat een leuk vooruitzicht Texel! Wanneer gaan jullie?

@Hopje, oh oh wat heerlijk zeg, en Bali en Barcelona! Ik kom geregeld in Barcelona aangezien m'n zus er woont. Is zo'n leuke stad! Het is er nu al mooi weer, zo'n 20 graden! Ben je er al vaker geweest?
Trouwens een goed idee van je om ook wat meer op Hyves te schrijven. Alleen heb vaak al zo'n moeite om het hier bij te houden, hahaha! Als alles goed blijft gaan, krijg ik per april een contract bij m'n nieuwe werk. Dan kan ik het callcentre eraan doen en heb ik eindelijk wat meer tijd. Zal er weer eens wat foto's plaatsen ook!

@Rianne, oh die buikpijn. Wat kan je daar onzeker van worden he?! Weet wat je bedoelt en helemaal in jouw situatie kan ik het me voorstellen. Gelukkig was alles goed bij de gyn. Zal wel bandenpijn zijn. Leuk joh dat het al 3,5 cm is. Dat gaat zo snel! Ik weet nog dat ik zo m'n vingers een eindje uit elkaar hield en dacht "oh het is al zo groot!", terwijl het nu volgens het internet bij mij al 20 cm groot moet zijn. Dat gaat zo hard, niet normaal! Oh ik lees nu dat je buikpijn idd ook van het sporten kan komen, had ik nog niet aan gedacht. Pas je wel op dat je geen trappen in je buik krijgt? Maar daar had je vast zelf ook al wel over nagedacht.

@Eva, m'n vriend is gelukkig alweer beter. Hij is zelfs de volgende dag alweer gaan werken. Hoe is het verder met je? Geen last van kwaaltjes?

@Maaike, volgens mij mag je gewoon doorsporten hoor, iig de niet risicovolle sporten dan he. Ik denk wel dat je heel erg goed naar je lichaam moet luisteren en niet zoveel moet willen kunnen als voor de zwangerschap. Als je moe bent, moet je echt stoppen. Misschien zou ik zelf van twee keer in de week naar een keer gaan. Goed hoor, dat je zo sportief bent! Op het moment doe ik niets, alleen wandelen met de hond. En ben afgelopen week een keer met de fiets naar het werk gegaan, maar dat is dan ook meteen drie kwartier heen en drie kwartier terug, pfff.... Ik wil over een paar weken lekker gaan zwemmen, sowieso een avond in de week.

Nou, verder weinig nieuws hier. Voel me heel erg goed gelukkig!

Liefs en dikke kus, ikke

En nogmaals Ryanne, heel veel pleizer morgen!!!

@ MissX: Wij gaan naar het Eiland van Maurik, maar dat is meer een bestemming om met kinderen naar toe te gaan. Het is een camping met veel kinderfaciliteiten. Volgens mij als je er met zijn tweetjes naar toe gaat is er niet zo veel te doen.

Overigens wordt deze beeb al onze derde, dus de volgende zou dan onze vierde zijn. Wij hebben al een dochter van 10 jaar (uit een eerder huwelijk van mijn mannetje) en een zoontje van 4 (uit een eerder huwelijk van mij).

Nog twee weekjes en dan weten we wat het gaat worden!! Ik vind het zo spannend!
We moeten het lijstje maar weer eens naar boven toveren!

Groetjes
Sylvia

Ryanne, beter laat dan nooit! Een hele fijne trouwdag vandaag!!!!!!!

Wij gaan nog steeds in het geheimpie trouwens en dat gaat ook alweer opschieten.....hihihihi.......maar niemand weet lekker wanneer!

Hoi Sylvia!

Oh, nee dan denk ik niet dat we daar naartoe gaan, haha! Ik bedoelde ook eigenlijk dat je een derde zwangerschap niet uitsluit... Hoe gaat dat nu de dochter van je man bij jullie thuis woont? Kan ze goed met jullie zoontje?

Ik ben ook heel benieuwd wat het gaat worden zeg. Wil helemaal niet meer wachten! Maar goed, geduld is een schone zaak he...

Nog plannen voor het weekend?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan