Juni 2008 stoppers deel 5!!

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
28
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25  maart

controle
 24 wkn en  6 dgn

13.00 uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken
9:30  uur

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  
15:15   uur

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
19  maart
Echo
12  weken en 2 dagen
14:30 uur

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

hoi meiden,

sorry dat ik even niets van mij liet horen maar ik was nog niet bekomen van de schrik van de uitslag van de dokter en mijn regels kwammen door. 3 dagen eerder dus nu een cylcus van 27 dagen, niet dat er er vaan uit was gegaan dat ik zwanger zou zijn naar het gesprek met de dokter en mijn temperatuur was ook omlaag gegaan. en ik had er weer veel last van.

Verder durk op kantoor en om gaan kijken op internet er van.

Maar het is een hersentumor. 95 % kans goed aardig. een prolactinoom. moelijk naam hoor. Maar van de woord hersentumor schrik je toch.

Dus ik kan weer naar onder van het lijstje ik denk dat mijn NOD 8 april is. maar ik ben daar op dit moment iste minder meer bezig. en het is nu ook niet zeker dat het een mk was. dus dat mag er ook af van mij. dan zit ik nu in ronde 14.

sorry dat ik nu even niet op jullie berichtje reageer maar ik heb het even moeilijk maantje weg maar daar heb ik niet veel steun aan, hij zegt alleen maar dat we dan nog meer kunnen klussen, daar staat mijn hoofd echt niet na. alles doet veel te veel pijn.

als ik meer weet meld ik me nog.

Gr. maaike

hey meiden,

@maaike, wat een verhaal joh jeetje. echt heftig allemaal. hoop dat je snel meer zekerheid hebt en dat je er snel weer bovenop komt. en hier moet je natuurlijk gewoon van je af schrijven, misschien lucht dat een beetje op.

@Ryanne, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. nog gefeliciteerd.

@Liss en Eva, wel naar jullie lichamen luisteren hoor. dat is nu echt heel erg belangrijk lijkt me.

hier alles verder goed. zijn druk bezig om de laatset spulletjes voor de vak in te pakken. morgen gaan we weg. morgenavond laat rond 12 uur. heb er al reuze zin in en hoop er nog meer van op te knappen.

tot over zo'n 1,5 week.
liefs Christy

Hoi meiden

Vandaag ben ik jarig! Vanmorgen al goed verwend door manlief: armband, ketting, nieuwste boek van Saskia Noort + boekenweekgeschenk en een badjas voor de baby. Verder de kinderen op m'n werk getrakteerd op cakejes en toen ik thuis kwam een hoop kaarten. Vanavond gaan we lekker uiteten. Nu nog   maar even aan het werk, want door  de vkbezoekjes heb ik een enorme achterstand.

@Chris: Geniet van je vakantie!

@Sylvia: Ik kan nog rechtop lopen hoor! Ik heb gelukkig niet veel last van nek- of rugklachten, anders zou ik ook wel een borstverkleining overwegen. Ik ben wel benieuwd hoe m'n borsten uit de zwangerschap komen. Hopelijk niet nog groter.

@Ryanne: Je zag er stralend uit hoor op de foto. Je hebt zo te lezen een erg mooie dag gehad.

@Janneke: Wat spannend lijkt me dat als de uitgerekende datum steeds dichterbij komt! Nou, wij kijken hier ook allemaal uit naar de eerste forumbaby hoor!

@Maaike: Wat een heftig verhaal weer! Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Tjonge, ik heb er gewoon geen woorden voor. Schrikken zeg. Ik snap dat je hoofd nu niet naar zwanger worden staat. Doe rustig aan hoor. Jij bent nu het belangrijkste

Liefs, Puk

Maaike
29
14 maart
6 (na mk)
1

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25  maart

controle
 24 wkn en  6 dgn

13.00 uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Mex
18 feb
2e (pret) echo
16 wkn 4 dgn
11.00

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
19  maart
Echo
12  weken en 2 dagen

Eva

26 feb

Controle verloskundige

23 wkn 1 dag

8:30

Jolanda
2 maart
1e echo
ruim 10 wkn

@Liss: doe rustig aan meis! Fijn dat je minder uur kan  gaan werken.

@Puk: Hierperdepiep HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een hele leuke dag van. Leuk dat je al  bent verwend door je mannetje.

@Maaike: jeetje wat een ellende!!! Moet je nu geopereerd worden? Ik heb even je gegevens veranderd in het lijstje.

Vandaag gebeld door de babydump. Het kamertje, de box en de kinderwagen worden nu 31 maart geleverd. Ik ben benieuwd...

Liefs Eva

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Luxx
27
27 maart
10
1

Christy
26
30 maart
1 (na mk)
1

Shanna

27
4 april

6

1

Hopje          
28
2 april
8
1

Janien
22
??????
9
1

Maaike
29
8 april
14
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Jolanda

2
... sept 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
??

Bionda
ja
ja
??

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
???
???
??

Jolanda
???
???
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
25 maart
Controle
 24 wkn en  6 dgn

13:00  uur

MissX
18 maart
20 wkn echo
20  wkn en  1 dag
13.30 uur

Salsa
23 mrt
20 wkn  echo
20 weken

Sylvia
18 mrt
pretecho
.....  wkn
.........  uur

Bionda
19mrt
controle
15weken en 4dagen  

Rianne31
25 maart

2 april
Echo

gesprek gyn
13 weken en 4 dagen
13 weken
en 4 dagen
13.00 uur

Puk
19  maart
Echo
12  weken en 2 dagen

Eva

26  maart

Controle vk

27 wkn 1 dag

15:00

He Meiden,

Hoe is het?
Hier alles goed, moet het wel echt rustiger aan gaan doen. Regelmatig last van harde buiken... en dat is een teken. Volgende week dinsdag weer naar de gyn, dus dan zal ik het maar weer eens aankaarten.
Morgen gaan we het kamertje ophalen! Nu nog op zoek naar een 2e bedje. En aankleding enzo. Maar eerst maar eens kijken hoe het kamertje staat.

Nou, ik ben helemaal bijgekomen van onze dag. Was echt super. Morgenavond gaan we de film bekijken, ik ben erg benieuwd! Dan komt er vast wel weer meer boven!

Eva: Ik hoop voor je dat het kamertje nu wel komt! Krijg je toch echt meer een idee van hoe het gaat worden! Leuk dat je de kleine nu voelt schoppen. En dat je man het ook voelt! Hier heel veel gevoel, maar ja wat wil je met 2!

Puk: Nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Wel raar dat de verkoopster heeft gezegd dat alleen je cupmaat groeit.... ik ben van 75d naar 85e gegaan. Ik heb nu ook een meegroei van anita. Die zit erg lekker!

Janneke: Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent! Zijn jullie er helemaal klaar voor?

Maaike: Meid wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je hoofd nu niet staat naar zwanger worden. Je bent zelf belangrijker. Neem in ieder geval lekker de tijd voor jezelf om alles rustig te verwerken....

Shanna: meid, je bent helemaal niet aan het zeuren, dat is gewoon je hart luchten!! Geniet in ieder geval van je weekend winterberg!

Chris: Geniet lekker van je vakantie!

Hopje: alweer druk aan de klus ja? En hoe is het met de ovutesten?

Liss: Doe het rustig aan he? En verhuizen en werken.... Alles wel goed gegaan met de verhuizing?

Bionda: Dus jou buikje begint nu ook te groeien?? Leuk. Ik zal binnenkort ook weer een foto plaatsen van mijn buik. gaat nu errug hard!

Nou, ik ga maar weer verder met werk!

Liefs
Ryanne

Hey dames,

Wat een verhalen weer zeg.... pff...
Heb even niet echt gereageerd, wel gevolgd hoe het hier ging, maar flinke dip gehad.
Van alles. Gaat nu wel weer redelijk, maar wel sneller uit m'n doen dan normaal en dat zal nog wel ff zo blijven vrees ik. Zelfs een paar dagen thuis geweest van werk, ging gewoon niet.
Dat weekendje na m'n laatste berichtje  was een groot drama, janken janken janken... en de RD-tjes hielpen daar ook niet echt bij, hoewel het daar niet eens zozeer om ging. Maar goed, we gaan er weer voor, zijn weer beetje boven water!!
Bedankt nog voor alle lieve reacties!! Dat doet ook wel goed hoor!! Thnx!!!

@ Ryanne, nog gefeliciteerd met je huwelijk!! je zag er echt mooi uit!! Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest!!

@ Puk; nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

@ Maaike wat een verhaal zeg....schrikken zeg... !!!  heel veel sterkte en schrijf het maar gewoon van je af als het nodig is joh!! Doe het rustig aan meid!!

Hier weer druk aan het temperaturen en testen en klussen, gister een behoorlijk duidelijke streep met ovu-test, dus komt er weer aan. Kijken wat die vandaag aangeeft, anders moet ik m'n Nod weer iets naar voren schuiven misschien. We zullen zien!

Wens jullie allemaal een fijn weekend!!
Aan het weer hoeft het vandaag niet te liggen, daar wordt een mens toch ook al vrolijk van !!

Liefs Luxx

Hoi meiden

Bedankt voor de felicitaties. Gisteren lekker uiteten geweest met m'n mannetje. Ik had gevraagd of hij een restaurant wilde uitkiezen waar je allemaal van die kleine gerechtjes kunt bestellen, omdat ik 's avonds niet in een keer heel veel kan eten. Was erg lekker en kon zelfs een toetje op: chocladetaart met ijs!
Vanmorgen een hoop boodschappen in huis gehaald voor m'n feestje morgen! Manlief is nu taarten aan het bakken: vanilletaart, carrotcake en witte chocoladetaart. Ik had hem voor zijn verjaardag een workshop taartdecoreren cadeau gedaan, dus hij gaat de eerste 2 taarten decoreren met marsepein. Morgen gaan we dan ook iedereen die komt en het nog niet weet het grote nieuws vertellen!

@Eva: Leuk dat de babyspullen er bijna aankomen! Hoe lang heb je nu in totaal moeten wachten?

@Ryanne: Ook jij krijgt het kamertje al. Leuk hoor! Denk je dat je hetzelfde bedje kunt vinden?

@Luxx: Gelukkig voel je je weer wat beter. Ik duim alvast voor je hoor! Dat er maar weer eens een aantal zwangere dames bij mogen komen hier!

X Puk

Terug
Bovenaan