Goedemorgen!!
Ben er even niet geweest. Alles gaat prima hier! Heb gisteren m'n buluitreiking gehad en het was een geweldige dag! Kreeg een erg mooie toespraak van m'n scriptiebegeleidsters en ben goed verwend door iedereen! 's Middags heb ik de hele ploeg mee uit lunchen genomen, was erg leuk! M'n nieuwe werkgeefster en collega waren ook komen kijken en.... ik heb een jaarcontract (vanaf mei) aangeboden gekregen!!! Oh wat ben ik blij zeg! Ik zat er nog steeds vrijwillig zeg maar, als werkervaringsplek. Das natuurlijk allemaal heel mooi, voor mijn ervaring en voor op m'n cv, maar ik kreeg nog niets betaald. Dus moest ik ernaast ook nog ander werk doen. Het loopt allemaal op rolletjes zo. Afgestudeerd, zwanger en een baan!
En vandaag een hele speciale dag natuurlijk, de 20-weken echo. Het kriebelt toch wel een beetje in m'n buik en dat is niet de baby! Om 13.30 hebben we de echo en daarna weer even bloedprikken. Ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is! Maar ben nog veel meer benieuwd naar of het er gezond uit ziet. Heel spannend! Maar we gaan van het goede uit.
Ik zal proberen jullie vandaag nog op de hoogte te brengen. Dat moet lukken!
@Janneke, oh wat komt het toch dichtbij nu zeg. Zo te lezen heb je alles al zo'n beetje geregeld en hoeft je man straks niet zoveel meer te doen. En je hebt het zwaar, pfff. Ben zo benieuwd naar je knulletje! Moet je eens nagaan hoe benieuwd jij wel niet zult zijn, haha! Straks wel gauw een fotootje plaatsen he?
@Ryanne, nogmaals gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! En wat zag je er prachtig uit zeg! En wat gaaf dat je de meiden zo goed kunt zien en voelen schoppen! Zo bijzonder, een tweeling! Hebben jullie straks eigenlijk één of twee ledikantjes? Je ziet toch ook wel eens dat ze de eerste weken de kleintjes lekker knus tegen elkaar aan leggen?
@Eva, bij jou beginnen de kwaaltjes nu dus te komen. Wat gaaf dat je de kleine hebt zien schoppen zeg! Dat lijkt me zo leuk! Mijn vriend kan de kleine nog niet voelen. Hoop dat daar snel verandering in komt! Weet je nog wanneer dat bij jullie was? Ik voel het al zo'n 4 weken nu...
@Liss, jullie zijn over! Gefeliciteerd meis met jullie nieuwe stulpje! Is het al een beetje naar je zin allemaal? En je kies moest eruit, oeiii.... Hopelijk heb je nu geen last meer!? Groot gelijk dat je het even wat rustiger aan doet. Zo''n overhuizing hakt er wel in! En jij en je kindje zijn nu even het belangrijkst.
@Puk, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad en ben je goed verwend! Wat mooi he, al die reacties!! En donderdag de echo, leuk leuk!!! Ik ga inderdaad straks drie dagen werken. Doe dat nu ook al daar en ernaast nog in het callcentre. Maar straks dus alleen de maandag, dinsdag en donderdag. Heerlijk!
@Sylvia, meis nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag! Had het ook al op Hyves gezet maar weet niet of je dat gelezen hebt. Jij bent ook goed verwend! En een nieuwe auto! Nou, volgens mij heb je nu zeker genoeg ruimte, haha! Vandaag voor ons beide een heeeeeel spannende dag!! Veel plezier straks!!
@Bion, ik heb er soms ook een week tussen zitten dat ik denk dat m'n buik niet gegroeid is. Das niet leuk he! Anderen zien het dan vaak wel, dat scheelt alweer. Maar wel vertrouwen er in houden hoor! Alles zit goed anders had je het wel op een andere manier gemerkt.
@Shanna, hoe was het in Winterberg?! Ben erg benieuwd. En kan het me helemaal voorstellen dat het je af en toe even teveel wordt hoor. Al dat gepraat over baby's. Ik zou het dan ook gewoon aangeven als ik jou was.
@Maaike, jeetje wat een uitslagen zeg... Das niet niks! Ik hoop dat het medicijn goed aanslaat en dat je hormonen weer op een normale manier hun werk gaan doen. Hoop ook dat je gauw van de pijn af bent! Pff, kan me voorstellen dat je er enorm van schrikt. Hou ons op de hoogte he?! Hoe gaat het verder tussen jou en je vriend?
@Chris, je bent lekker op vakantie! Hoop dat je even heerlijk kunt ontspannen en je gedachten kunt verzetten! Fijn dat je het idee hebt dat de therapie nut heeft! Doe voorzichtig met skien!
@Hopje, je zult nu ergens je vruchtbare dagen hebben denk ik? En, goed geklust?! Ik zal deze maand weer heel hard voor je duimen en hopen hoor! Gun het je zo!
@Luxx, wat shit dat je je niet lekker voelt/voelde zeg! Hoop dat het nu wat beter gaat. Jullie hebben ook zoveel meegemaakt... Lief dat je af en toe toch de moed vindt om hier mee te schrijven!
@Janien, zo jullie zijn druk! Letterlijk en figuurlijk aan het klussen! Ik zal weer hard voor je duimen hoor! Alles goed met Guus?
@Rianne, jij mag het leuke nieuws ook nog aan iedereen gaan vertellen! Ik vond dat tot nu toe echt een van de leukste dingen!
We hebben nu trouwens ook een box besteld. Een witte met lade. Op de lade staat met zilveren sierletters "Opgeruimd staat netjes" geschreven. Zo leuk! Besteld bij Babymax.nl. Maar het duurt nog wel een paar weken voor 'ie binnen komt.
Nou, ik ga gauw nog even wat doen.
Liefs, Ikke