Juni 2008 stoppers deel 5!!

@Ryanne: bijna het kamertje? Lekker! Doe je het wel rustig aan meis! Ik heb nu ook last van harde buiken, maar kan me voorstellen dat je het met 2 in je buik veel zwaarder hebt. Heerlijk gevoel he dat schoppen! Ons mannetje is erg actief vandaag, leuk! En jij hebt dan inderdaad 4 benen die je kunnen schoppen.

@Luxx: balen meis dat je wat minder goed in je vel zit. Wel fijn dat je een positieve ovulatietest hebt! Is het bij jullie lekker weer? Hier al de hele ochtend bewolkt, bah!

@Puk: ik krijg spontaan zin in taart van jou berichtje haha! Heerlijk. En wat leuk dat je mannetje de taarten bakt en er ook nog een kunstwerkje van kan maken. Maak er een leuk feestje van morgen en veel plezier met vertellen!
Over het kamertje: wij hebben het kamertje  in december besteld, maar hebben al express gezegd van: kom maar pas eind februari (ik was toen  iets van  12 weken zwanger en wilden eerst het kamertje verder af hebben en eerst laten stucen enzo). Toen stond de levering dus op week 9 of 10 en werden we een aantal weken van te voren gebeld dat het kamertje 27 feburari zou worden geleverd. Helaas dus door een fout van de leverancier uitgesteld, nu komen ze dus 31 maart.

Vanavond de baby-party.  Oud-collega heeft een babyspeciaalzaak en die komt bij een andere oud-collega thuis haar spulletjes laten zien.  Ik ben benieuwd of ik me in kan houden  Daarna, als ik het volhoud, nog een verjaardag. Gezellig!

Liefs Eva

Hey meiden,

We stonden al weer bijna onderaan op pagina 2 dus even omhoog halen die boel!

@Puk: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe reageerde iedereen?

@Luxx: balen meid dat je niet zo lekker in je vel zit/zat. Probeer de moed erin te houden meid. Valt niet altiijd mee, maar voor ons is er ook een wondertje weggelegd hoor! Daar moet je in blijven geloven.

@Janien: hoe gaat het met jou? Vorige week je ei gevoeld? Sterkte weer met wachten! Nog een paar dagen en ik wacht weer met je mee!

@Janneke: hoe gaat het met je? Kun je nog een beetje uit de voeten komen?

Fijne dag meiden!

X hopje

Hey meiden

Sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel van me heb laten horen, maar erg druk geweest met van alles en nog wat.
Zijn nu druk met de achtertuin bezig en volgende week komen ze om de logeerkamer te stukadoren. Als er dan een kleine is dan is die kamer klaar voor gebruik!

Ik eigenlijk afgelopen vrijdag mn eisprong moeten hebben, maar ik had gisteravond echt enorme pijn rechtsonderin, en vandaag weer. Vanochtend in alle vroegte maar even geklust. Hahaha we zullen dus wel zien. Ik ben deze ronde niet aan het temperaturen geweest. Had er even geen zin in. Vraagt geestelijk best wel veel van je, want dan ben je er zo ontzettend veel mee bezig en dat wil ik eigenlijk niet. Bovendien heb ik er nu een van een maand, maar daar is verder niet echt wat nieuws uit voortgekomen.
We zullen zien of ik deze ronde zwanger wordt.

Hopje, hoe gaat het met jou meid? Weer aan de ovulatietesten?

Janneke wat denk je wordt het voor of na 30maart?

Ryanne, hoe gaat het met je meiden? Hoe voelt het nu als getrouwde vrouw en aanstaande moeder?

Ik ga GTST kijken.

liefs

hey ladies!

hoe is het met iedereen??

@ misX, morgen je 20 wkn echo! spannend hoor!!!!

@ salsa, zag dat jou 20 wkn echo er ook bijna aankomt  hoe voel je je verder?

@ janneke, de datum komt steeds dichter bij! lukt het allemaal nog een beetje?
      mischien heb je het ooit gezegt hoor maar wil je thuis bevallen of zh?

@ eva, hoe is het? en met werken?

@ ryanne, je zal je meisjes wel al goed voelen denk ik?

@ puk, hoe voel je je?

@ janien, ga weer hard voor je duimen hoor,vind het knap van je dat je er iets minder bezig probeert te zijn,

@ mex, hoe   is het met de zwangerschap?

hier alles ok! bijna 24 wkn alweer wat gaat de tijd hard zeg!
nog ong 10 weekjes en dan met verlof

-X-

Hi meiden,

even kort berichtje want zit al te lang achter de pc. Ben nog zwanger, wordt ook steeds zwaarder  ivm mn bekkeninstabiliteit en mn groter wordende buik. Maar, het gaat allemaal goed hoor, mag niet te hard klagen. Ik relax enorm veel, lezen, slapen, film kijken, af en toe komt er iemand even op bezoek en manlief verwent me enorm.

Ik beval sowieso in het ziekenhuis, heb maar 1 nier dus had geen keuze. Maar ik wilde het ook zelf erg graag. Manlief en ik dachten allebei dat ie veel eerder zou komen maar het kan zomaar nog 4 weken duren. Dus de knop moet even om, heb nog geen echt tekenen namelijk. Geduld is een schone zaak!

Kom binnenkort wel uitgebreider terug, maar tis wel steeds rustiger hier! ;-)

Groetjes Janneke

Hoi meiden

Zondag een erg gezellige verjaardag gehad! Leuk om het grote nieuws aan familie en vrienden te vertellen. Ik had het bekende vertelgedichtje op de deur geplakt met als laatste zin 'Kom je dan weer op bezoek misschien?'. M'n oma was echt helemaal in de wolken en moest er zelfs van huilen. Een van m'n vriendinnen bleek ook zwanger, 3 weken langer dan ik. Ik had het al gedacht, aangezien we bij een etentje bij de Griek allebei de uzo lieten staan, ze al een aantal weken een buikje heeft  en ik wist ook dat ze graag een derde kindje wilde. De aanstaande oma's en opa hadden ook al wat voor de baby meegenomen: rompertjes, sokjes, een strandbal van Nijntje en een babyboek voor de belangrijke gebeurtenissen in het eerste jaar van Rupsje Nooitgenoeg. Ikzelf ben ook goed verwend hoor!

@Eva: De taarten waren erg lekker en ook mooi. Vandaag op m'n werk vroegen een aantal mensen zelfs of m'n man banketbakker was. Ze konden niet geloven dat de taarten zelf gemaakt waren.
Goed om te weten wat de leveringstermijn van babyspullen is. Wij willen zolang mogelijk wachten met spullen in  huis halen, aangezien we maar 1 extra kamer in  ons appartement hebben en we de toekomstige babykamer  dus zolang mogelijk willen gebruiken als werk- en waskamer. We hoeven niet te klussen, dus dat scheelt. Misschien alleen een muur verven.

@Hopje: De reacties waren erg leuk. Iedereen is zo blij voor ons en sommigen ook een beetje voor zichzelf hoor. Ik hoop dat jij ook snel dit leuke nieuws kunt vertellen.

@Liss: Ik voel me prima! Sinds m'n buikgriep nergens last meer van. Wel merk ik dat m'n baarmoeder  aan het  groeien is. Sinds gisteren begin ik echt een buikje te krijgen.

Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger. Donderdag de echo, spannend! Als alles goed is, ga ik het daarna op m'n werk vertellen. Ben er nog niet precies uit hoe ik het straks wil gaan doen met werken. Ook omdat we niet weten of we opvang zullen hebben. Iedereen op mijn verjaardag adviseerde om gewoon te zeggen dat ik vanaf januari terug kom, maar ik heb daar zelf niet zo'n goed gevoel bij. Ik weet gewoon niet of ik terug kom en zo ja wanneer. Ik zal sowieso minder gaan werken en waarschijnlijk dus voor 1 baan moeten kiezen. Zelf maak  ik me er niet druk over. De baby is veel belangrijker dan het werk.

X Puk

Hoi meisjes!

Wat is het hier stil zeg!
Hier gaat alles goed hoor! Morgen de pretecho en dan zullen we weten wat het wordt! Joehoe! We hebben er zin an! Om 17.00 uur zijn we aan de beurt :). De kindjes gaan mee die hebben er ook al helemaal zin in, al kan die kleinste zich er nog niet zoveel bij voorstellen. Verder gaat het lekker hier, weinig klachten.

@ Puk: leuk hè aan iedereen vertellen. Om dat werk zou ik me nog niet zo druk maken idd. Daar kun je toch over na gaan denken als je verlof hebt? Dan weet je ook of je opvang hebt. Je kunt ook altijd nog ouderschapsverlof opnemen, dan hoef je je baan niet op te zeggen.

@ Janneke: De laatste loodjes wegen het zwaarst hè? Nog ffies dan heb je je mannetje in je armen :)

@ MissX: jij morgen ook de echo en dan weet je het ook! Spannend!!!!!

Groetjes
Sylvia

Hallo meiden.

@Liss: hier alles goed hoor, heb wel last van maagzuur en kuitkramp maar dat is makkelijk en snel weer weg. Ik doe het met werken nu een stuk rustiger aan, iedereen tillen word nu gewoon te zwaar dus ik doe nu meer dingen zoals schriftjes schrijven, activiteiten, lijsten bijwerken enzo. Hoe is het met jou? Helpt het minder uren werken een beetje? Jij al weer 24 weken, tijd gaat hard he!! Ik ben morgen al weer 26 weken. Ik ben vandaag officieel 6 maanden zwanger. Nog 3 maanden en 1 week te gaan haha!!

@Janneke: oeh, het komt steeds dichterbij. Spannend!!!!

@Puk: lekker dat jullie niet veel hoeven te doen aan het kamertje. Alvast veel plezier donderdag!

@Sylvia: veel plezier morgen met de pretecho!! Mooi dat je je goed voelt!

@Missx: Morgen de 20 weken echo, heel veel plezier en geniet ervan. Ik vond het zelf echt een super ervaring om de kleine al zo duidelijk te kunnen  zien.

Hier eigenlijk niks bijzonders.
Liefs Eva

Terug
Bovenaan