Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hey,

@ Shanna; Kan me voorstellen dat je nerveus bent...!!! Vooral als je niet precies weet wat je kan verwachten, nou ja of misschien wel juist omdat je een beetje weet wat je kan verwachten...   Heel veel succes vanmiddag, weet niet of je het nog leest, maar zal aan je denken!

@ Salsa, wat rot dat je nog steeds zo misselijk bent!! en zo moe ook.... das ook niet echt wat je je er van te voren bij voorsteld... maar goed dat alles goed is met jullie kindje!!! Jammer dat je niet kon zien wat jullie krijgen!

Hier blij met een beetje zon, kan ik toch vanmiddag misschien nog lekker even in de tuin aan de gang!
Heb afgelopen weekend niet kunnen temperaturen, staat zo raar als je elke ochtend om half 8 je wekker zet  maar vanmorgen was de temperatuur nog hoog, 37 graden. Maar goed, als de RD-tjes eraan zouden moeten komen zal ook morgen ochtend pas de temp dalen. Maar was er toch een beetje blij mee vanmorgen haha.

Allemaal een fijne dag vandaag!!
Liefs Luxx

Hoi meiden

Zaterdag voor het eerst naar de Prenatal geweest en een joggingsbroek gekocht. Voelde me nog wel een beetje onwennig tussen al die dikke buiken. M'n man had al helemaal geen zin om mee naar binnen te gaan, maar ging toch maar even bij de kinderstoelen kijken. We vinden die van Stokke namelijk leuk en handig en die verkochten ze daar. Kwam er natuurlijk gelijk een verkoopster naar hem toe en kreeg hij een folder mee. Nu is hij dus helemaal weg van de kinderwagen van hetzelfde merk. Hij wilde gelijk zondag weer naar een babywinkel. Moest hem gewoon afremmen, we hebben nog tijd genoeg.
Verder gisteren m'n ene baan opgezegd. M'n werk zal deels door collega's overgenomen worden en verder wordt er deze week een advertentie gezet. Er gaat namelijk nog een collega weg en we hadden al een vacature.
Ook vandaag m'n vervanging geregeld bij het werk waar ik blijf. M'n collega wilde het graag overnemen, dus dat is mooi. Weet ik dat de kinderen goed terecht zullen komen.

@Salsa: Wat vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt. Ik miste je al hier. Nou ja, het is voor een goed doel moet je maar denken! En je bent al over de helft.

@Shanna: Hoe was het in het ziekenhuis? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@Luxx: Ik duim voor je! Hopelijk blijft je temperatuur hoog!

@Hopje: Fijn dat je eem positieve ovutest gehad hebt! Ook voor jou duim ik alvast!

@Rianne: Vervelend dat je last van je buik hebt. Ik had het gisteravond en ben om half 9 naar bed gegaan. Volgens mij komt het bij mij door het groeien van de baby en als ik teveel gegeten heb 's avonds.
Passen je gewone kleren niet meer? Bij mij nog wel, maar heb zeker in m'n joggingsbroek al een aardig buikje. Anderen zien het nog niet. Er was maar 1 iemand die het al had gedacht, maar dat kwam door mijn huid: veel pukkels.
Wat mooi dat je vriendin na 3 jaar toch zwanger geworden is! Leuk dat jullie samen zwanger zijn!
Bij mij is de kraamzorg ook geregeld, maar kreeg geen gratis luiers. Ik moest een voorkeur aangeven, maar ik heb de bovenste maar gedaan omdat ik er geen verstand van heb. Ik ga me opgeven bij de thuiszorg voor zwangerschapsgym. Deze wordt namelijk vergoed ddor mijn verzekering. Moet alleen even informeren hoe het zit met de zomervakantie. We willen namelijk in augustus 3 weken naar ons huisje in Zeeland, maar ik wil liever geen 3 lessen missen. Verder zou ik graag willen gaan zwemmen, maar dat is helaas op woensdagochtend en niet in de vakanties dus dat wordt niks.
Veel plezier morgen bij de echo! Ik ben benieuwd hoe groot jouw kindje nu is.

@Janneke: Je bent precies 3 keer zo ver als ik! Zoals je kan lezen, leven we allemaal met je mee. Hopelijk laat je kindje niet te lang meer op zich wachten.
Iedereen vindt het zo leuk als ik vertel dat ik zwanger ben. Heb ook al een aantal kaartjes gehad om ons te feliciteren.

Liefs Puk

Nou, vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Eerst een hele waslijst met vragen over m'n cylus, hoe het was voor de pil etc., over eventuele ziektes enzo. Vervolgens uitleg gehad over het hele traject.
Eerst  werd inwendige echo gemaakt van m'n baarmoeder en eierstokken. Zag er op zich goed uit, baarmoeder naar achteren gekanteld, maar dat is geen probleem en m'n eierstokken zagen er goed uit. De eitjes waren nogal klein, en ik ben dus ook niet zwanger op dit moment. (heb ook nog een test gedaan daar voor de zekerheid) Ook wordt m'n bloed nog getest.

De gyn zei dat ik zeer waarschijnlijk geen eisprong krijg. Gelukkig iets dat makkelijk is op te lossen met een behandeling. Maar lieft 1 op de 6 a 7 stellen komen bij de gyn omdat het zwanger worden niet direct lukt! Ben dus zeker niet de enige met dit probleem!

Eerst wordt nu m'n menstruatie opgewekt zodat we weer op nul beginnen zeg maar, vervolgens wordt m'n eerste cyclus goed in de gaten gehouden. Waarschijnlijk wordt dan ook nog het zaad van m'n man getest voor de zekerheid. Dus eerst controle ei, dan zaad en vervolgens of het zaad goed bij het eitje kan komen.

Maar goed, eerst 10 dagen een pil voor het opwekken van de menstruatie en dan rond dag 10 van m'n nieuwe cyclus naar de gyn.
Wordt wel wat intensief en zal het dus toch met m'n baas moeten overleggen. Ik vind dat ik niet steeds zomaar wel kan blijven zonder uitleg. Gelukkig heb ik daar nog een dag of 10 of 15 voor om dat te bespreken!

Bedankt voor jullie reacties en ik vind het heerlijk om het even op te kunnen schrijven allemaal!!

xxx Shanna

Hallo allemaal,

Ik ben eigenlijk een iets-voor-juni 2008-stopper (maart 2008), maar hoop dat ik hier ook welkom ben. Ik zit nu in ronde 14 en helaas nog niets gebeurt tot nu toe. Ik ben steeds ongeruster over een 'natuurlijke afloop' en daarom zijn wij afgelopen week naar de huisarts geweest. We werden gelukkig serieus genomen en doorverwezen voor een zaadonderzoek. De uitslag hiervan zou vandaag of morgen binnen zijn en dan maakt de huisarts een verwijzing voor mij en afhankelijk van de uitslag van de spermatest ook voor mijn man. Ik weet even niet meer of we die opgestuurd krijgen, omdat ik erg van streek was tijdens het dokterbezoek. Het is zo echt als je het uitspreekt tegen een arts. En ik had er een week met kraamvisites, doopdiensten en aankondingingen van zwangerschappen van anderen op zitten, dus was niet de sterkste persoon op de wereld die dag... Morgen ga ik wel even bellen als ik durf.

Verder ga ik zometeen weer mijn eerste ovulatietest doen voor deze ronde. Ik heb daar helemaal geen zin meer in maar wil minimaal 3 temperatuurlijsten en ovulatietestuitslagen naast elkaar leggen voor een bezoek aan de gyn.

Ik hoop op nog meer postitieve verhalen van mensen hier, want dat geeft wel hoop. Verder lees ik graag mee met de mensen die al verder in de mm zitten, omdat ik dan een beetje weet wat mij allemaal te wachten staat.

Succes allemaal met zwangerschappen of zwanger worden.
groetjes
Wenser

hey meiden

aanstaande vrijdag mn NOD spannend
we hebben deze ronde niet extreem veel geklust, wel veel geklust in ons huis, maar niet in ons bed. Haha gelukkig wel geklust op de dag van mn eisrpong. Heb verder nog nergens last van, wat meestal wel zo is.
Heb alleen wel heel erg last van pukkeltjes in mn gezicht en decollete, meer dan normaal dus wat ik daar dan van moet denken...
Probeer er maar niet teveel aan te denken dat het mss met een zwangerschap verbonden is, want als ik niet zwanger ben dan heb ik me de kop weer niks voor niks gek gemaakt.

Ben er zo langzamerhand en poepie flauw van om steeds teleurgesteld te worden.
Word er steeds emotioneler onder, vooral rond mn NOD merk ik.
Naja we zullen aanstaande vrijdag wel weer afwachten, ga zoiezo pas testen na zondag, want ik dacht mn eisprong op zondag te voelen, zo'n twee week geleden. Dus het kan ook zijn dat mn NOD zondag is ipv van vrijdag.
Spannend weekend dus, maar ben gelukkig wel vrij, mocht ik ongesteld worden dan zit ik niet met een sip gezicht op mn werk.
Iedereen alvast weltrusten.

Wenser welkom bij ons clubje, wat een verhaal zeg. Spannende dag morgen!  

liefs Janien  

hey ladies!

@ wenser, welkom! gezellig dat je mee komt kletsen! en hoop natuurlijk dat je snel zwanger raakt!

@ shanna, gelukkig heb je nu iets meer duidelijkheid,hoe heet die pil dan?

@ janien, ga weer heel hard voor je duimen!

@ janneke, lukt het nog allemaal? nog 5 dgn tot de uitgerekende datum.....spannend!

Ik heb gister een gesprek gehad met mijn baas,ben nu tot 6 april thuis,mijn baas vond dit wat veiliger en beter voor mij ivm veel agressie op dit moment op mijn werk.
komt mij natuurlijk prima uit kan ik lekker rommelle n thuis

vandaag weer naar de tandarts, ze gaan 2 gaatjes doen brrrr en daarna 13.00 controle bij de VK

-X- liss

goedemorgen dametjes!

Hoe is het hier?

@ Shanna: fijn dat de behandeling in gang is gezet en hopen dat je nu binnenkort meer duidelijkheid krijgt! Als je weet wat het is, kun je er wat aan doen!   Die verhouding die jij   zegt, klopt denk ik wel ongeveer idd. Ook als je hier op het forum kijkt. Sterkte met praten met je baas, ik weet dat je er tegenop ziet. Misschien valt het wel harstikke mee joh!

@ Wenser: welkom hier!

@ Janien: ik kan me voorstellen dat je er een beetje flauw van wordt hoor. Iedere maand weer dat wachten op die NOD en dan weer teleurgesteld worden. Echt vervelend voor je!

@ Janneke: MELDPLICHT!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het daar? Al enig zicht op een baby? Het komt nu wel dichterbij hè? Hoewel eerste kindjes in de vorm van mannetjes volgens mij graag op zich laten wachten. Jasper was ook 11 dagen te laat.

@ Liss: klinkt eng van je werk. Heb ff gemist wat voor werk je doet? Als er idd zoveel agressie nu is, kun je idd beter thuis blijven. Jezelf en je gezin zijn altijd belangrijker dan je werk hoor!

@ alle andere meiden: gaat het goed met jullie?

Hier gaat alles zijn gangetje, 't is een rustige zwangerschap moet ik zeggen. Misschien omdat het maar zo'n klein meisje is? Of zou het toch komen omdat als je al twee kids hebt je er gewoon minder mee bezig bent. Ik voel m'n meisje wel bewegen in mijn buik, maar ze is beduidend rustiger dan haar grote broer, die maakte veel meer stampij daarbinnen. M'n buik groeit wel, maar is ook veel kleiner dan de vorige keer, logisch want de baby is veel kleiner. Grappig dat twee zwangerschappen zo kunnen verschillen zeg! Maar ik   moet toch eerlijk bekennen dat dit me beter bevalt hahahaha......Mijn vorige zwangerschap had ik continue vanalles en nu juist helemaal niks, héérlijk.

Ik kom alleen om in het werk, dat is wel minder. Ben per 1 januari van 32 naar 24 uur gegaan omdat het toch wel erg druk werd allemaal, maar ja, 't werk moet wel gedaan worden. Daarbij heb ik een   nieuwe assistent gekregen die maar matigjes functioneert dus daar heb ik ook mijn handen nog vol aan. Daarbij moet ik al zijn werk nakijken dus om nu te zeggen dat ik minder werk heb gekregen......................
Gevolg is dat ik vaak 's avonds huis of op mijn vrije woensdag nog zit te werken en ik hou mijn hart dan ook vast dat ik er straks 4 maanden tussenuit moet. Ik heb in drie jaar tijd de boel opgebouwd en ik ben als de dood dat als ik terugkom dat ik overnieuw kan beginnen. Dat kan ik echt moeilijk loslaten en dat vind ik wel lastig. Bovendien klagen veel collega's dat ik nu minder aanwezig ben en dat ze met die assistent niks opschieten, dus ik word continue in een spagaat getrokken tussen mijn werk en   mijn gezin. Erg lastig.........

Nou, ik ga weer ff verder. We hebben zaterdag Open Huis van ons huis dat te koop staat en m'n hulp belde gisteren dat ze niet meer komt. Héél fijn want daar had ik dus wel op gerekend dat ik die dingen niet hoefde te doen. Daarbij staat mijn nog een heerlijke tas met werk aan te staren hier naast me en moet ik zo naar de fysio.

Werk aan de winkel dus hier!

Later!

Liefs,
Sylvia

Hey dames!

@ Wenser; welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen en ben benieuwd naar je verhalen. Hoewel ik nog hoopvol ben op natuurlijke weg, zonder arts en toestanden zit het er wel een beetje aan te komen dat zo'n verhaal ook voor ons toekomst muziek gaat worden helaas dus ik ben erg nieuwsgierig naar je belevingen! Spannend wat de uitslag is! Laat het vooral even weten, fijn om het van je af te schrijven hier!
Ben zelf in april gestopt met de pil, dus ook geen 'ras-echte' juni stopper, maar in juni zijn we wel voor het 'echie' gegaan zeg maar. Zit vanaf juni gezien nu in ronde 10, vanaf april dan automatisch in ronde 12 alweer.

@ Shanna; pff meid, lijkt me allemaal zo dubbel! Doodeng, maar er wordt nu wel echt naar gekeken! Ik hoop dat het werkt met die pillen om het op te wekken! Ga hard voor je duimen!

@ Puk wat leuk dat je man nu zo enthousiast is, haha grappig verhaal hoor! Helemaal de smaak te pakken! Enjoy!

@ Janien; oh erg is dat he? Je lichaam kan zo raar doen, ik ga nergens meer van uit! Alle die kwaaltjes, zet me toch alleen maar op m'n verkeerde been! Jij dus vrijdag je NOD, ik ga voor je duimen!! Grappig verhaal ook over klussen, maar dan meer in je huis haha tja, er is maar een goeie timing nodig!

Hier alles nog rustig en dat is eigenlijk best goed nieuws!!!  ik was vanmorgen zowaar beetje zenuwachtig met temperaturen! ik hoopte zo dat de temperatuur niet gedaald zou zijn! En gelukkig was dit ook niet zo! nog steeds 37,0! BLIJ!
Maar goed, dit hoeft natuurlijk nog niets te betekenen... oh zo erg dat afwachten!!! Ik heb nog geen krampen ook, das wel raar! En weer de zere (.)(.), als ik iets sneller loop voel ik ze al, niet helemaal normaal met een B-cupje haha maar ook das niet meer nieuw, dat heb ik de laatste maandjes ook al wel gehad. Gister was ik even winkelen en heb toen voor de zekerheid maar even twee testjes meegenomen! Op de een of andere manier vond ik dat wel een goed idee. M'n mannetje was net even thuis, die had z'n telefoon vergeten, en  die vroeg ook gelijk wat de temperatuur had gedaan en was daar ook voorzichtig blij mee. De afgelopen maand was elke keer de  dag precies volgens boekje de temperatuur naar beneden en daarvoor een paar keer al voor de NOD ongi, dus dit is 't eerste sprankeltje hoop in tijden zeg maar. Maar heel voorzichtig want geloof er nog niet in. Morgen maar een eerste test doen! En anders van t weekend weer!
Mocht het nu weer niet gelukt zijn gaan we rondje april nog verder afmaken, dan heb ik drie cyclussen getemperatuurd ook. Dan heeft m'n man een dag vrij op z''n werk ook en dan hoeft hij ook geen vrij te vragen als we naar de HA willen. Wil toch proberen om dit zoveel mogelijk buiten werk om te doen. Zullen zien!

Ik ga zo richting m'n ouders, afgesproken met m'n moeder. Gelukkig maar, afleiding!! Das wel nodig!!
Tot later!

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan