Juni 2008 stoppers deel 7

He meiden,

Even een kort berichtje van mij...... om te laten weten dat ik er nog ben!
Met de 2 meiden thuis niet zoveel tijd om uitgebreid achter de computer te zitten.
De meiden doen het hartstikke goed. Ze zijn allebei al zo'n 700 gram gegroeid! Verder drinken ze gelukkig steeds beter, maar nog niet zo dat ze ons door laten slapen... dus erg moe en kleine oogjes...
Maar we hebben een lieve opa en oma die vanavond een avondje oppassen... kunnen wij lekker slapen!!

Eva: Mocht ik je voor je bevalling niet meer spreken: heel veel succes! je kan het!!

De rest: later reageer ik wel een keer op jullie, nu even genieten van mijn mannetje!

Liefs
Ryanne

Nou mijn hele berichtje weg, nu maar een iets snellere  versie:

Puk en Luxx: juni is een echte trouwmaand he? Ik heb in april mijn eerste trouwdag gevierd, comleet met familie, champagne en de bovenste helft van de taart. Leuk vond ik dat, ik wil er ook echt een momentje van feest maken elk jaar.

Eva: veel succes, het is gelukkig minder warm. ik hdeb geen hyves maar hoop woensdag meer te lezen via je man of anderen die je hyves in de gaten houden.

Maaike: fijn dat de uitslag goed is en het stoplicht weer op groen staat. Weer aan de klus dus ;-)

Hopje: fijn dat de nekplooimeting goed is. Wat testen ze allemala via je bloed dan. Zoveel buisjes, je voelde je erna vast slap.

Shanna: hoe is het verder met jou? Voel je je goed?

Ryanne: ik snap het dat je het druk hebt. Normaal is één baby al wennen? Hoe gaat het lichamelijk met je eigenlijk, want jij hebt extra veel te verduren gehad. Geef jij ook nog 2 baby's borstvoeding? Respect voor jullie hoor.

Nou iedereen die ik vergeten ben: veel succes de komende dagen, tot woensdag als het forum weer open is (en ik de weg weer kan vinden op het forum)

ps. Ik had alleen woensdagavond en donderdagochtend pijnstillers voor de ingreep zelf. Vderder niet meer. Gisteren de hele dag naar een festival geweest, door het vele lopen voelde ik wel weer krampen af en toe, die ik normaal niet heb rond dee tijd in de maand. Maar verder goed te doen. Bloedverlies was vrijdagmiddag al over.

Hoi meiden

Gisteren een gezellige kookworkshop gehad met m'n collega's. Echt heel leuk, een Siciliaans menu. M'n man en ik moesten de walnotentaart voor het toetje maken. Als afscheidscadeau heb ik een draagzak gehad. Morgen nog een laatste vergaderdag en dan zit die baan erop. Gek idee hoor! Ik heb er toch 6 jaar gewerkt.

@Eva: Je houdt ons wel in spanning! Hopelijk mag je snel bevallen van jullie mannetje. Succes met wachten!

@Ryanne: Leuk om wat van je te horen! Ik begrijp goed dat je het druk hebt met 2 van die kleintjes.

@Wenser: Wij hebben onze trouwdag romantisch met z'n tweeen gevierd. We hebben gegeten in het hotel waar we onze huwelijksnacht doorgebracht hadden. Echt super lekker gegeten. We hebben ook nog het laatste stukje bruidstaart op. We hadden een enkele taart, dus een hele verdieping zat er niet in.

Fijne dag nog!

X Puk

Ja het eten s avonds hebben wij ook heerlijk samen gedaan, maar de middag met mijn ouders, zussen en aanhang. Is altijd erg gezellig met de familie ;-)

Ik zou echt nog wel een keer willen trouwen, ik vond het zo n bijzondere dag.

groetjes
Wenser

hey meiden,

dan sluit ik denk ik het topic voor vandaag af en spreken we elkaar woe weer als ik het dan kan vinden want er gaat een hoop veranderen dacht ik.

hier alles z'n gangetje. echt misselijk vooral na het avondeten en echt 's avonds onwijs moe. geeft allemaal niets. ook kan ik echt heel erg slecht tegen de wamte. slaap er ook slecht van.
verder gaat het prima. nog 1 weekje tot de echo.

@Wenser, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat, ik ga weer voor je duimen meis.

@Luxx, wat een vervelende situatie in de familie zeg. sterkte ermee en toch nog gefeliciteerd met je trouwdag.

@Puk, ook jij nog gefeliciteerd met je trouwdag

wij zijn 28-8 een jaar getrouwd. we hebben dan de bruidssuite afgehuurd haha. is vorig jaar zo goed bevallen. lekker ontspannen met een jacuzzi op de kamer. heb er nu al zin in.

@Eva, nog steeds geen nieuws. jeetje. hoop woe te lezen dat jullie zoon er is. sterkte nog even.

@Maaike, je moet juist hier je hart blijven luchten hoor meis. ook daar zijn we voor.

nou ik ga toch maar eens proberen te slapen nu. als ik iemand ben vergeten sorry. ik reageer de volgende keer weer wat uitgebreider.

slaap lekker allemaal. en nog bedankt voor alle adviezen wat betreft de hooikoorts. ga ik zeker wat mee doen.

liefs Christy

Dag meiden, nog niet echt bruikbaar dit forum geloof ik. Ik hoop dat eht nog gaat verbeteren, want ik kan niet

Terug
Bovenaan