Juni 2008 stoppers deel 7

Hey meiden

Hier nog geen RD'tjes te bekennen. Wel een test gedaan. Negatief.
Beide testen waren van de kruidvat. Vind ze ook niet zo fijn als die van sensitest.
Dus vandaag maar even nieuwe besteld bij Sensitest.
Ik voel me wel echt anders en was eigenlijk verbaasd dat er geen tweede streep kwam te staan. Vreemd hoor je eigen lichaam... pff w88 duurt lang.

liefs

Wow, ik duim voor je Janien. Geen bericht is goed bericht! Soms duurt het wat langer voordat het HSG-niveau op peil is, heb ik wel eens gelezen. Ik hoop het nu wel voor je, want door al die spanningen loopt je verwachting ook op en zou het nu echt een teleurstelling zijn als het niet zo is. En verder helpt het je om deze moeilijke tijd achter je te laten, ook al krijg je er dan ook weer een spannende tijd voor terug.

gr.
Wenser

Hey Janien,

Spannend joh! Ik duim mijn duimen weer blauw voor jou!

X  hopje

Hahaha meiden jullie zijn schatten!
Nog steeds geen RD'tjes wat kan een dag lang duren zeg!!!

Hey Hopje

Had nog niet gereageerd op je verhaaltje over het grote nieuws dat je aan je ouders hebt verteld. Maar wat een leuk en vooral origineel idee.
Leuk he dat je andere mensen gelukkig kunt maken met nu nog zoiets kleins. Vindt je niet? Toch wel heel speciaal.
Heb je trouwens al namen? Was ik even nieuwschierig naar kwam in me op. Haha
Goed ik ga der weer vandoor... voor de zoveelste keer. Haha

ciao!

hey meiden!

@ janien,o meis ook ik duim mijn duimen blauw voor je!!!!!!

@ bionda,mooie buik pics op hyves zeg! en hangt je klamboe?

@ hopje,leuk he als mensen zooo verbaasd reageren op het GROTE nieuws

@ eva,morgen weer op controle he! ook ik ben super nieuwschierig wanneer je gaat bevallen,kan het niet laten om geregeld te kijken op je hyves of er al nieuws is......

hier alles redelijk,merk dat ik toch wel last heb van nesteldrang......met name in de avond haha,maar probeer toch een beetje de rem er op te zetten anders heb ik de volgende dag de gevolgen ervan

fijne avond allemaal!

-X-

Krijg een zeurderig gevoel in mn buik ben bang dat ik vannacht ongesteld ga worden.
Ooh wat heb ik hier een hekel aan zeg. Ik wil gewoon zo graag weten waar ik aan toe ben zodat ik verder kan!!

Fijne avond meiden houd jullie morgen op de hoogte

liefs Janien

ohhhh Janien, ik ken dat ongeruste gevoel zooooo goed. Ik hoop dat het geen slecht voorteken is. Je voelt zoveel aan je lichaam als je in de wachtperiode zit. Tenminste ik wel. Ik betrapte mij er gisteren op dat ik gerommel voelde en allerlei andere dingen en dat ik daar helemaal niet alert op was. Terwijl ik in mijn wachttijd altijd zo gespannen als een snaar ben en dus alles mij opvalt. Zo hou je jezelf dus voor de gek....

Ik duim voor je meid

Wenser

Terug
Bovenaan