Juni 2008 stoppers deel 7

Hallo meiden!!

Ben even een tijdje niet geweest, druk gehad de afgelopen 2 week.
Veel aan het werk geweest. Lekker dat wel.
Druk aan het sparen voor een nieuwe auto, jaja nog steeds. Haha
Voor de rest voel ik me niet helemaal top.
Begin het er steeds moeilijker mee te krijgen dat ik nog niet zwanger ben.
Ik weet hoe het is om zwanger te zijn en dat voelde heerlijk.
Kinderachtig misschien maar het voelt gewoon heel oneerlijk.
Deze week mijn NOD heb er geen goed gevoel over. Denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Heb helemaal nergens last van, net zoals de vorige ronde en toen werd ik ook vanuit het niets ongesteld.
Heb deze ronde ook niet mijn eisprong gevoeld dus heb eigenlijk geen idee wanneer ik ongesteld ga worden. Ik houd gewoon vrijdag aan want dan heb ik een cyclus van 28 dagen. Heb afgelopen maandag wel getest, was nieuwschierig, helaas negatief, maar het kan zijn dat het te vroeg. Waar ik eerlijk gezegd niet vanuit ga.
We zullen zien.

Maaike, snap dat je het lekker vind om even alleen te zijn. Ik vind het vreselijk.
Blij dat Adriaan morgen weer thuis komt. Ben de dagen verder goed doorgekomen. Veel met de hond aan het wandelen geweest, bij mn ouders geweest en veel met vriendinnen gedaan. Daarnaast het huis een lekkere schoonmaakbeurt gegeven.

Christy, begrijp ik goed dat je zwanger bent??? Wat leuk!! Gefeliciteerd!!

Liss wat spannend zeg, klinkt wel alsof het idd niet lang meer duurt voordat je gaat bevallen!!

Janneke, ooh wat gaat het gezellig daar! Lekker even weg. Heerlijk hoor en wat leuk dat Jip aan het zwemmen is geweest.

meiden ik weet dat ik niet op iedereen gereageert heb maar ben moe dus ga lekker slapen.

liefs

Hier toch weer de RD's, na een paar dagen van goede hoop. Ik ben er weer kapot van. Op naar de volgende ronde en mijn HSG. (Positief is wel dat ik 12 dagen na mijn ei had dit keer, dat is meer dan de afgelopen maanden).

Wenser

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
14 juli
18
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
jan 2010

Christy
26
2 (na MK)
1
20 feb 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Hopje
nee
nee
??

Christy
nee
kan niet he
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste

Hoever dan:

Liss
24  juni
controle
38 wkn
13.30

Puk
2  juli
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

23  juni

Controle vk

39 wkn en  6 dagen
16:10 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
24 juni
7 juli
combinatietest zk
3e echo vk
11 wkn + 3 dgn
13   wkn + 2 dgn
15.30 uur
19.45 uur

Shanna        

9 juni
echo

+/- 7,5 wk

14:10 uur

Bionda
17 juni
3x bloedprikken+controle
28weken+3dagen
9.00 uur
11.00 uur
14.45 uur

Christy
6 juli
1e echo
7 weken en 2 dagen
14:00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

Hey Wenser,

Wat balen weer meid. Ik begrijp heel goed dat je er weer kapot van bent. Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is! Het is je zo gegund!

X hopje

Liss: had de vk nog iets over dat slijmverlies gezegd? Ik weet wel dat je gedeeltes van de slijmprop kan gaan verliezen. Maar zelfs al verlies je hem helemaal wil dat idd nog niet perse zeggen dat de bevalling begint. Maar het zijn wel spannende ontwikkelingen, natuurlijk. Wij hebben een heerlijk dagje in Sanadome gehad. Ook lekker gelunchd. Ik was helemaal relaxed. Bijna in slaap gevallen in het zoutwaterbad....haha.

Luxx: fijne trouwdag en veel sterkte!!!!

Puk: zo te horen, heb jij heerlijk geshopt. Ik heb dat nog nooit gehad, melk uit mn borsten. Heb je dat voortdurend of af en toe. Wel zitten er soms van die gele korreltjes op mn tepels. Ach ja, een paar dagen na de geboorte van mn dochter had ik mega overproductie dus ik weet iig dat bij mij alles werkt.....hahaha.

Jannie: fijne vakantie!!!! Waar haalde jij die wasbare compressen vandaan? Ik lekte vorige keer enorm dus ze waren niet aan te slepen. Lijkt me dus een stuk voordeliger als je ze kan wassen.

Chris: ik heb maar een paar keer gespuugd maar ben wel flink misselijk geweest. Vorige zwangerschap helemaal niet. Is elke keer en bij iedereen anders.

Hopje: nog 2 dagen tot het grote nieuws. Veel plezier!!!!!!!

Eva: heel verstandig dat je er rekening meehoudt dat het nog ff kan duren. Anders zit je er zo op te wachten en krijg je de dagen niet om. Ik zou zeggen: Geniet nog lekker van je eigen tijd want het wordt gewoon enorm druk, straks. Maar wel heel erg leuk, natuurlijk.

Janien: ik begrijp je gevoelens echt heel goed. De meeste meiden zijn vrij snel na een mk weer zwanger. Ik hoop van harte dat dit bij jou ook gebeurt.

Wenser: wat ontzettend naar voor je. Heel veel sterkte!!!!!!!

Hier gaat alles goed. Nog steeds een erg hoge hartslag dus voel me wel voortdurend uitgeput. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik zit door de hele toestand weer enorm op een rose wolk omdat ik een meisje krijg. Heb nog een paar zilveren accessoires gekocht voor op het kamertje (behang is paars met zilver) Alleen de gordijnen moeten nog binnen komen. Zodra het af is, zal ik wat foto's op hyves zetten.

Hey meiden

Heb net even de laatste twee pagina's doorgelezen van onze vorige topic!

Hopje, lees net dat je je tweede echo hebt gehad! Wat leuk zeg!
Tijdens mijn vorige zwangerschap hebben we het ook via het bekende tekstje gedaan, was wel leuk want niemand in mn familie kende dat verder dus voor hen erg orgineel.

Mexx.. jeetje wat een opluchting dat je alles niet om hoeft te gooien zeg!
Dat scheelt een boel. Lekker genieten.

Eva hoe staat het daar dan??
Laatste loodjes wegen het zwaarst?

Hier nog RD'tjes nu dag 27 vorige keer op dag 27 ongesteld geworden.
We zullen zien. Spannend!!
Manlief is gelukkig weer thuis lekker samen slapen...

doei doei

Janien: spannend hoor. Het zou toch zomaar kunnen. Gelukkig is je man er weer en kunnen jullie samen afwachten. Ik denk aan je en heel veel sterkte. Ik hoop het zo voor je!!!!!!

Hoi Meiden,

Janien: spannend, ik duim voor je, en wat fijn dat je mannetje nu terug is. Zeker met deze dagen.

Mijn mannetje gisteren op het vliegveld afgezegd, ik had het erg toch moeilijk mee. Maar vannacht wel redelijk geslapen normaal slaap ik dan slecht om dat hij niet naast mij ligt, maar toen ik zwanger was en de mk en ook de laatste weken nog ben ik zo moe dat ik een uur of 2 eerder ga slapen. Ik merk dat ik dat nodig heb. Dus ik was het al een beetje gewend allen te gaan slapen.

Verder heb ik sinds 2 dagen bruine afscheiding, dus ik denk dat de regels er aan komen. maar een goed teken dan is mijn lichaam het helemaal weer zelf aan het doen. en ook goed nieuws wat veel vrouwen met zo'n zelfde tumor als ik hebben helemaal geen cyclus. dus ik mag daar wel blij mee zijn.

Maar ik heb een druk weekend programma. omdat ik weet dat hij ongeveer 3 keer per jaar een dag of 5 weg is, plan ik dat in, dus de meest afspraken met vriendinnen heb ik dit weekend. Maar ik heb er zin in en op het werk gaat het vandag met mij ook goed. dus misschien kan ik wel iets eerder weg.

Maar maandag begint mijn zieknhuis bezoeken weer. Bloedprikken, en naar de internist en bloedprikken, gynaecoloog, tandarts, kaakchirurg. weer naar internist.  en daarna is het pas vakantie.    

Maar ik ga nu verder, de telefoon gaat, ik moet nu alles regelen nu mannetje er niet is.

Gr. maaike

ps. prettig weekend iedereen, helaas niet zo mooi weer, maar misschien wel fijne voor de zwanger onder ons dat het niet te warm is.

Terug
Bovenaan