Juni 2008 stoppers deel 7

Hoi Janien,

Ik ben weer ene klein beetje mens idd. Gelukkig maar. Gisterenavond was ik alleen en heb ik de helve avond woendend rondgelopen en daarna flink gehuild. Toen was het weer redelijk weg. Vandaag gaat t beter. As donderdag de afspraak voor de HSG. Wilde vandaag de pijnstillers ophalen,m maar diegene die mijn verzekering vergoed hadden ze neit. Blij dat ik het nu al had gedaan, want nu konden ze het nog bestellen. Dinsdag ophalen. Scheelt toch weer 12 euro. Het loopt al genoeg op met al die ovutesten, extra vitaminen, foliumzuur, zaadjesthuistest en af en toe een zw. test (ik geloof maar 3 gebruikt in totaal, dus dat valt mee).

Nu maar even geestelijk voorbereiden hoewel de meiden van andere topics wel zeggen dat het vervelend is, maar wel te doen.

Wij hebben ook een deel vd. babykamer al af. Vorig jaar gedaan. We moesten die kamer toch nog opknappen sinds we hier kwamen wonen, dus gelijk maar in de goede kleuren (blauw, donkerbruin, grijs/bruin). Wel hebben we er nu een computerkamer van gemaakt, want zo n lege kamer herinnert je alleen maar aan de wens die niet vervuld wordt. Maar met een paar ingrepen is het zo weer een babykamer ;-) We hebben zelfs al een stationwagon gekocht omdat we een baby en een hond samen opp de achterbank niet zo n goed idee vonden. We houden het nu maar op: makkelijk dat de hond achterin kan met al dat haar...Ik voelde me wel beetje psycho misschien dat je toch al dingen kiest met het oog op een  toekomstige baby, maar je wilt zo graag verder met je leven die inrichting geven.

Nou meiden, op naar mijn zusjes eerste trouwdag. Met bubbels, want dat kan toch weer...

xxx
Wenser

Hi meiden,

We zijn weer thuis! 2 keer een uur gestopt en verder lekker door kunnen rijden (lang leve de Duitse autobaan ;-)) en om 18uur waren we thuis. Jip heeft niet de hele reis geslapen maar was eigenlijk superlief. Ligt nu zwaar in een diepe slaap en ben benieuwd hoe laat hij zich morgenvroeg of vannacht meldt. Is morgen alweer 11 weekjes.

Heerlijke vakantie gehad! Echt genoten! Enige nadeel is dat je voor de vakantie zo druk bent met wat inkopen, alles pakken en de stress "heb ik alles wel"? Maar goed das echt een enorrrrrrrm luxeprobleem, ik weet t. Nu nog n weekje samen en dan de 30e starten met werken. Hmmm mixed feelings. Op zich kan ik m best een dagje missen maar ik laat m voor mn gevoel bij compleet vreemde mensen! Das wel ff nieuw...
Woensdagochtend gaat ie n dagje wennen, ben benieuwd!

Heb dus helaas wel best wat last gehad van mn bekken, had ik niet gedacht. Hebben de 1e paar dagen lange wandelingen gemaakt, kan dus nog niet blijkbaar. Moest 's avonds echt gaan liggen met kussen tussen mn knietjes.  As maandag naar de fysio, wie weet heeft ze nog tips. Is laatste afspraak die vergoed wordt maar als t zo blijft, blijf ik naar haar toe gaan.

Morgen vaderdag, kado ligt onder t bed, kaart is geschreven en  vaderdag-T-shirtje van Simpycolors zit NU in de was, straks ff stiekem ophangen en morgenvroeg aandoen voordat papa Jip uit zn bedje haalt. ;-)

Mex: die wasbare compressen zijn van Avent, te koop bij Prenatal en via Internet. Ideaal zijn ze!

Chris: nog op roze wolk? leuk hoor... :D

Janien: hoop dat de rd's NIET komen!!!

Sylvia: jeetje wat n gedoe met de mama van je stiefdochter. Heftig, vooral nu je zwanger bent. En lekker vakantie met zn 3tjes in t vooruitzicht, lekker. Groot gelijk!

Shanna: fijn die goede echo!

Eva: nog even wachten. Zwaar he... Iedereen leeft mee maar ja, kan nog wel ff duren. 29 juni is onze verjaardag, is leuke dag! ;-)

Ladies ik ga mn mail ff checken en op tijd naar bed!

Greetsss Janneke

Hey

Vandaag even achter een vaderdagcadeau aan geweest. We hebben hem een steur gekocht voor in zn vijver. Jaja.. vies beest. Haha ik vind vissen heel leuk in de vijver, maar niet in een enorme zak vol met water in de kofferbak...
Goed hij zit nu in de vijver kan hij hem morgen direct bewonderen.

Janneke wat balen zeg dat je zo last van je bekken hebt. Hopelijk heb je daar straks op je werk geen last meer van.
Lijkt me idd heel moeilijk om Jip voor het eerst "8er" te laten bij vreemde, maar al het begin is moeilijk. Komt vast wel goed.

Eva heb net even je hyves bekeken, nog niets te zien dus.
Haha. Idd 29 Juni is een mooie datum want dan ben ik 2 jaar getrouwd! Haha

Maaike en een beetje een leuke dag gehad vandaag?
Je ging toch iets leuks met je buurvrouw doen?

Ik ga er weer vandoor. Nog niet ongesteld geworden, vind het wel heel spannend.
Ben namelijk ook wel bang voor weer een teleurstelling..

liefs

@ Eva, nog een paar daagjes.... kan ook zomaar wel komen!

@ Eva en Liss, ik ben er ook uit, ik ga de combinatietest niet doen. Wij vallen ook buiten de risicogroep, geen afwijkingen in de familie en idd een kindje met syndroom van down is ook welkom. Blij dat ik eruit ben!
Ik zal me zo even in het lijstje zetten. We willen wel weten wat het wordt (ik vooral, ben heel nieuwschierig), maar wil het geloof ik niet met iedereen delen.

@ Janneke, fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Het lijkt me ook heel erg moeilijk om zo'n kleintje achter te laten bij iemand, en nog zo jong. Ik moet er niet aan denken (beetje emotioneel, krijg er tranen van in m'n ogen ) Gelukkig eerst een dagje wennen! Wel spannend de eerste vaderdag, ben benieuwd naar de reactie van je man!

@ Janien, moed erin houden, misschien wel raak deze ronde!

Liefs Shanna

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
14 juli
18
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
22 jan 2010

Christy
26
2 (na MK)
1
20 feb 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Hopje
nee
nee
??

Christy
nee
kan niet he
??

Shanna
ja
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste

Hoever dan:

Liss
24  juni
controle
38 wkn
13.30

Puk
2  juli
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

23  juni

Controle vk

39 wkn en  6 dagen
16:10 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
24 juni
7 juli
combinatietest zk
3e echo vk
11 wkn + 3 dgn
13   wkn + 2 dgn
15.30 uur
19.45 uur

Shanna        

9 juni
echo

+/- 7,5 wk

14:10 uur

Bionda
17 juni
3x bloedprikken+controle
28weken+3dagen
9.00 uur
11.00 uur
14.45 uur

Christy
6 juli
1e echo
7 weken en 2 dagen
14:00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn
Hoi meiden,

Ben even een tijdje niet geweest op het forum. Net 6 dagen naar Oerol geweest (Terschelling) en nu weer uitgeput thuis. Pfff, ben zooo misselijk de hele dag. Maar ik weet waar ik het voor doe gelukkig.

30 juni afspraak met de verloskundige, ben dus uit het ziekenhuis weg. Toen ik belde voor een afspraak reageerde ze echt zo leuk. Wel moeten we nadenken of we de combinatietest willen om te kijken of we een verhoogd risico hebben op een kindje met syndroom van down. We zijn er nog niet uit, wie heeft dat wel gedaan en waarom? Ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Shanna

Hey meiden

Nou mn vaderdagcadeau was zeer geslaagd. Ons cadeau voelt zich als een vis in het water. Haha

Hier nog geen RD'tjes. Wel vandaag een beetje meer gerommel in mn buik, maar niet schrikbarend erg.. Vind het nu wel heel erg spannend worden. Pff.. heb elk uur de neiging om weer een test te doen. Toch nog morgen maar even afwachten.

Shanna vond je Oerol ook leuk? Ik ben er 7 jaar geleden een keer geweest was toen veel jonger. Samen met een vriendin voor het eerst alleen op vakantie. Zijn toen een beetje in een verkeerde periode heen gegaan want er was toen weinig jeugd.

liefs

@Bionda: en is je klamboe mooi geworden?

@Chris: hoe is het met je misselijkheid?? Nog 2 weken tot je echo!!

@Janien: ik hoop zo op een positieve test voor je vandaag! Jij kijkt elke dag of ik bevallen ben, ik kijk elke dag of jij zwanger bent..haha!

@Janneke: hoop dat de fysio je wat goede tips kan geven. Wat een stoer shirtje van Jip zeg, hoe vond de papa het? Geniet nog even van je vrije week. Spannend zeg het wennen. Kan me voorstellen dat het even heel anders is.

Hier gaat het nog best goed, lijk soms wel een oud omaatje haha. Alles gaat langzamer en als ik de trap op loop moet ik even bijkomen. Op wat krampjes na nog geen tekenen dat het gaat beginnen, maar ja.. je weet maar nooit. Morgen weer naar de vk...

Liefs Eva
39 wkn en 5 dgn zwanger

Goedemorgen meiden,

Nou het grote nieuws sloeg in als een bom!

We hadden  voor mijn schoonfamilie en voor mijn familie een taart besteld met daarop de echo foto en de tekst: Hier ben ik dan! Ook hadden we een I love oma en I love opa tutje op de taart gedaan.

Bij mijn schoonouders eerst het vaderdagcadeau gegeven en daarna de taart op de tafel gezet en de doos geopend. Mijin schoonvader had helemaal niets door, mijn schoonmoeder bleef echt 5 minuten helemaal stil naar de taart staren en mijn schoonzus begon meteen te huilen. Toen het nieuws bij iedereen was doorgedrongen stond mijn schoonmoeder te stuiteren van geluk. Ze was zielsgelukkig dat ze dit dan toch nog mee mocht maken. (ze is al 68 en wordt nu dus voor het eerst oma!)

Nou toen dus naar mijn familie. We zijn thuis met een flinke club van in totaal 16. Ik heb namelijk 2 broers en 1 zus en al 6 neefjes en nichtjes. Ook daar eerst het vaderdagcadeau gegeven en toen de taart (met zogenaamd een gekke foto van mijn vader) op de tafel gezet. Bij mijn ouders sprongen al snel de tranen in de ogen. Mijn vader had het totaal nog niet verwacht van mij. Hij dacht dat dat nog wel een paar jaar  zou duren. Haha! Mijn broers en zus waren ook totaal verbaasd en mijn neefjes en nichtjes vonden het te gek dat ik nu een baby in mijn buik heb. Mijn neefjes willen natuurlijk een neefje erbij en mijn nichtjes toch echt wel een nichtje! Nou we zullen zien in januari!

@Eva: oh wat spannend meid!

@Janien: ook voor jou erg spannend weer! Heb je al weer een test gedaan?

Fijne dag meiden.

X hopje

Terug
Bovenaan