Juni 2008 stoppers deel 7

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2009 12:43:35'));

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
14 juli
18
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
22 jan 2010

Christy
26
2 (na MK)
1
20 feb 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Hopje
nee
nee
??

Christy
nee
kan niet he
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste

Hoever dan:

Liss
24  juni
controle
38 wkn
13.30

Puk
2  juli
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

23  juni

Controle vk

39 wkn en  6 dagen
16:10 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
24 juni
7 juli
combinatietest zk
3e echo vk
11 wkn + 3 dgn
13   wkn + 2 dgn
15.30 uur
19.45 uur

Shanna        

9 juni
echo

+/- 7,5 wk

14:10 uur

Bionda
17 juni
3x bloedprikken+controle
28weken+3dagen
9.00 uur
11.00 uur
14.45 uur

Christy
6 juli
1e echo
7 weken en 2 dagen
14:00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

Hoi meiden,

Ben even een tijdje niet geweest op het forum. Net 6 dagen naar Oerol geweest (Terschelling) en nu weer uitgeput thuis. Pfff, ben zooo misselijk de hele dag. Maar ik weet waar ik het voor doe gelukkig.

30 juni afspraak met de verloskundige, ben dus uit het ziekenhuis weg. Toen ik belde voor een afspraak reageerde ze echt zo leuk. Wel moeten we nadenken of we de combinatietest willen om te kijken of we een verhoogd risico hebben op een kindje met syndroom van down. We zijn er nog niet uit, wie heeft dat wel gedaan en waarom? Ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Shanna

Hoi meiden

Alweer bijna weekend! Wij gaan naar Zeeland voor vaderdag. Ook nog even langs de babywinkel waar we veel spullen besteld hebben om af te spreken over de betaling en het afhalen.
Ik hoef nog maar 2 weken te werken. Gaat echt hard nu.  Maan- en woensdag  al afscheid van de kinderen nemen op m'n ene werk. Verder van allebei m'n banen een uitje en ook nog een symposium. Ik moet maar goed uitrusten dit weekend.

@Janneke: Bedankt voor de tips!   Nu houd ik zelf niet van venkel en melk, dus dat scheelt. Ik heb m'n hele zwangerschap al een soort gele afscheiding uit m'n borsten en vanaf deze week dus echt witte vloeistof. Tot nu toe gelukkig alleen 's nachts en als ik op m'n borsten druk.
Geniet nog van je vakantie en je fulltime moederschap! Hoeveel weken ben je samen met Jip thuis geweest?

@Eva: 39 weken alweer! Wat spannend zeg!

@Janien: Ik duim heel hard voor je!

@Mex: Volgens mij komt er alleen melk uit m'n borsten als erop gedrukt wordt. Ik denk dat ik er 's nachts op lig. Ik had het voor het eerst toen m'n man met z'n hoofd tegen m'n borst lag en m'n shirt opeens nat werd.
Leuk dat de kamer bijna af is! Ik kan ook niet wachten om te beginnen.

X Puk

hey meiden!

@ shanna,wij hebben geen combitest gedaan,omdat wij vonden dat het tenslotten een kansberekening is,en een kindje was hoe dan ook harstikke welkom!
Zag dat je niet in de zwanger lijst staat! wil je weten wat het word? en mogen wij het weten?

@ janien,meisje ik duim voor jullie! fijn dat je mannetje er weer is!

@ mex,ze gaf eigelijk het zelfde antwoord als wat jij gaf over het slijm,dus we wachten af!

@ puk,veel plezier in zeeland!

@ eva, al aan het bevallen?? haha

@ bionda,leuk dat morgen je klamboe komt! ben benieuwd naar de pics! zet je ze op hyves?

fijn weekend allemaal!

-X-

Maaike,

Veel sterkte zo alleen. Je wordt ongesteld, dus bent al niet happy (wel dat het uit zichzelf gebeurt, maar toch), je mannetje weg, maandag weer de mm in... Jij kan wel een beetje sterkte gebruiken.

En Janien, veel sterkte met wachten. Het zou toch wel heel mooi zijn als je nu al weer zwanger bent, dan kun je het verdriet denk ik makkelijker een plekje geven. Ik DUIM!

De rest: sterkte met de kwaaltjes ;-)

gr.
Wenser

Hoi meiden.

Nou, hier nog geen baby hoor haha! Over 4 dgn uitgerekend, word wel steeds spannender nu, maar ja.. kan nog 2,5 week duren.

@Bionda: Wanneer gaat je verlof in? Inderdaad rustig aan doen!

@wenser: wat ontzettend kl*** voor je! Wel fijn dat je cyclus wat normaler was.

@Janien: en??? Hoop zo voor je dat je zwanger bent!! Hier alles goed hoor, maar de laatste loodjes wegen idd het zwaarst. Lijk soms net een oud omaatje qua lopen en conditie :( maar ja.. nog ffies.

@Maaike: succes maandag met de ziekenhuisbezoekjes. Veel plezier dit weekend  met  je vriendinnen.

@Shanna: wij hebben gekozen om de test niet te laten doen. Dit omdat wij buiten de risicogroep vallen en daarnaast een kindje met het Syndroom van Down nog steeds erg welkom is bij ons. Balen dat je zo misselijk bent, maar ook weer een goed teken.

@Puk: bijna verlof!! Veel plezier/succes met afscheid nemen deze week. En nog 2 uitjes... inderdaad maar even rustig aan doen dit weekend.

@Liss: volgens mij zit onze kleine nog wel even prima in mn buik. Woensdag al weer 40 wkn zwanger. Wie weet, misschien  ben jij wel eerder

Liefs Eva

he meiden

ben ik even..
hoe is het hier??

@eva nog 5weken werken dan heb ik verlof maar werk nog maar 2dagen op advies van de verloskundige  ipv 4 tis te zwaar de hele dag staan en 2dagen gaat prima..
nog 4dagen wow het word echt spannend voor je!! hopen dat ie zich snel laat zien haha..

@liss ja ik kan niet wachten om hem op te hangen de klamboe ja zal er even een foto van maken..
hoe is het met jou?? jij was ook eerder gestopt met werk toch??

@puk veel plezier in zeeland!

@jannie nog lekker aan het genieten van je mannen?? 1juli alweer werken the time fly's!!

@maaike doe rustig aan meid!! en wel een goed teken je rdtjes dat ie zelf op gang komen..

@wenser balen zeg weer die rdtjes maar weer met volle moed er tegen aan!!

nou ik ga zo eens de klamboe halen ben echt zooo benieuwd en natuurlijk even kijken of ze toevallig nog wat leuks hebben voor ons mannetje hahaha verder lekker rustig vandaag!!

fijne dag meiden,,

xxbion

hey meiden,

@ Wenser, wat balen weer meis. ik gun het jou ook zo. weet ook niet zo goed wat te zeggen....

@ JAnien, fijn dat je mannetje weer terug is. hoe is het? zijn je rdtjes doorgekomen? ik hoop van niet. duim voor je.

@Maaike, ik wens jou een heel fijn weekend geniet er lekker van met je vriendinnen.

@Eva, spannend meis. nog even en dan mag je eindelijk je wondertje bewonderen. succes nog even met de laatste loodjes.

@Puk, lijkt me echt vreemd dat er al melk uit je borsten komt. grappig eigenlijk. wel een teken dat alles werkt toch?

@Liss, hoe is het bij jou? alles nog rustig?

hier gaat het prima, hebben wel een druk weekend maar wel leuk.

ben met vlagen echt heel misselijk vooral na het avond eten. en heb regelmatig last van krampjes enzo. ook last van mijn darmen maar neem het er allemaal voor lief bij.

nog 2 weken en 2 dagen en dan de echo. kijk ik erg naar uit.

willen jullie eens foto's van jullie babykamers op hyves zetten? ben zo benieuwd.

fijn weekend allemaal.

liefs Christy

Hey

Nou gisteren getest maar nog geen tweede streep te zien helaas.
Nog geen voortekenen van een ongesteld snap soms helemaal niks van mn eigen lichaam. Haha. Nu dus een dag overtijd.
Wel heb ik last van veel puistjes, en al 4 dagen paar keer per dag naar de wc voor een grote boodschap. Hoef ik anders altijd maar om de 2 dagen ofzo, heel weinig en nu dus voor mij extreem veel.
Heb geen last van mn borsten en soms bij vlagen beetje vol gevoel.
Snap er helemaal niks van. Als ik maandag nog niet ongsteld ben dan ga ik maar weer testen. Hoop gewoon zo dat er nog te weinig HCG in mn urine zit...

Eva.. Wooo spannend hoor, ben nu weer elke dag te vinden op het forum, ben zo nieuwschierig of je kleine er al is. Haha

Liss, ja heerlijk dat manlief er weer is. Hoe gaat het verder met je, verlies je nog steeds slijmproppen?

Mexx had je al foto's van de babykamer op hyves gezet? heb er namelijk nog niet op gekeken.

Wenser meid hoe gaat het met jou? Al weer een beetje over de teleurstelling heen?
K*t gevoel is het he...

Christy!!! En nog lekker op de roze wolk? Hoe voel je je verder? Vind het zo leuk voor jullie!

Verder vandaag rabatdelen gekocht voor de babykamer. Die kamer hebben we 3 maand geleden laten stukadoren. Tot nu toe helemaal niks aan gedaan, maar dat wordt dus de toekomstige babykamer. Ziet er nu dus helemaal niet uit. Wil hem dus zoiezo gaan sauzen dus dan direct maar in de kleur die ik graag voor de babykamer wil hebben. We doen bruintinten. Aan 1 muur komt dan lambrisering, ga ik wit verven en daarboven bruin. De andere muren wit en dan de muur waar de commode tegenaan komt te staan ook bruin.
Boven de lambrisering komt dus bruin en daar dan een leuke tekst op geplakt.
Ben nog op zoek naar een oude schommelstoel, die wil ik wit gaan verven..
Ideeen genoeg. Haha nu alleen nog een baby...

Ik ga der vandoor meiden de kozijn en deuren op de babykamer verven.

liefs

Terug
Bovenaan