JUNI 2008 STOPPERS!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden  

Ik  ga in juni stoppen met de pil
Zijn er nog meer meiden die dan ook voor het eggie gaan?

Groetjes mij

Hai Mama ;)

Ik wil wel meepraten in jouw topic!
Ik zal eventjes vertellen hoe het bij mij zit: Ik ben vorig jaar juli gestopt met de pil wegens kleine gezondheidsklacht. We wilden toen nog geen kinderen, dus hebben altijd een beetje voorzichtig gedaan. Mijn cyclus was echter heel onstuimig en ik ben 3 maanden lang ongesteld geweest in het najaar. In december heb ik toen een kuurtje gehad om mn mesntruatie weer regelmatig te maken. Dat heeft geholpen en eind mei hebben mijn vriend en ik besloten dat we niet meer gaan opletten zeg maar. Mn vriend wil niet heel bewust ermee bezig zijn, maar alles op zijn beloop laten.
Toen ik weer ongesteld werd 2 weken geleden, duurde dat al 12 dagen! Ik balen natuurlijk en ben meteen naar de   huisarts gegaan voor weer een kuurtje. Daar ben ik nu nog mee bezig en donderdag of vrijdag issie afgelopen. Daarna  is het weer goed en kunnen we dus officieel voor de eerste keer proberen, hoewel ik niet weet wanneer ik mn eisprong heb en/of weer ongesteld ga worden. Super spannend dus allemaal! We hebben afgelopen maanden wel  hele kleine kansjes gehad op zwangerschap (wegens onoplettendheid van mn vriend), maar dat is dus niks geworden.

Jij moet dus straks nog beginnen met ontpillen. Ik  hoop voor je dat het allemaal vlotjes verloopt en dat je veel plezier mag beleven aan het klussen. Eerste maand afwachten is echt erg, haha! Niet teveel stressen hoor!  Ben je al begonnen met foliumzuur? En hoe lang heb je de pil gebruikt?

Liefs Druifje

Hey druifje

Wat een verhaal zeg
Wel vervelend allemaal
Wij hebben al een dochtertje van bijna 15 maanden
Ik was in de 3de ronde zwanger van haar
Ik had de pil toen  ongeveer 7jaar gebruikt

Waar komen jullie eigenlijk vandaan en hoe oud ben je als ik vragen mag?

Ik ben nu nog bezig met een strip maar als die op is gaan we ervoor

Groetjes mij

Hoi Hoi

Ik ben sinds afgelopen vrijdag gestopt met de pil, heb nu mijn menstruatie en zullen dan eens zien hoe lang het gaat duren.
zal me ff voorstellen, ik ben carol, 27 jaar en heb al een zoontje van 15,5 maand.
We hebben er de eerste keer bijna 2 jaar over gedaan om zwanger te worden, ik zat al snel in het medische circuit, ik had/heb namelijk pco-syndroom, maak nauwelijks een eisprong aan, heb een erg onregelmatige cyclus. Ik ben uiteindelijk wel spontaan zwanger geraakt. En wil nu eigenlijk ook geen zkhbezoeken ed gaan doen. Dus ben eens benieuwd.
Ik kom trouwens uit limburg.

Groetjes Carolien

Hey Carolien

Enjoy the club
Hopen dat het snel raak is voor ons allemaal

Groetjes

Hoi,

Ik ben Linda en 28 jaar heb al een dochtertje van 9.5maand oud. Wij maken deze strip nog af en dan gaan we proberen een tweede wondertje er bij te krijgen. Zelf wilde ik al eerder stoppen maar, omdat we 4 juli gaan trouwen hebben we besloten te wachten tot juni.

Ben echt benieuwd hoe het deze keer allemaal gaat en vind het ook reuze spannend. Bij Eva was ik in ronde 9 zwanger dus we wachten af.

Zijn jullie al met foliumzuur begonnen?

Liefs Linda,

Hoihoi!!

Wat leeftijd en kinderen betreft val ik wel een beetje uit de toon bij jullie, haha!
Ik ben 23 en mijn vriend is 24. We wonen 1,5 jaar samen in een eengezins koopwoning en hebben allebei een goede baan.
Zoals ik in het onderstaande berichtje van mij ook al schreef, hebben we een paar weken geleden besloten om de kinderwens proberen te laten uitkomen nu mijn menstruatie een paar maanden op orde was, maar helaas is er roet in het eten gegooid! Dat komt nu ook allemaal wel weer goed en kunnen we dus over een week of 2 echt gaan proberen.
Vind het allemaal wel spannend en heb geen idee wat me te wachten staat; dat is natuurlijk altijd bij een eerste. Hoe was dat bij jullie?

Ik ben me er door de verhalen hier op het forum wel van bewust dat het ook lang kan duren voordat ik zwanger word. Dus ik probeer me er niet druk om te maken. Gelukkig is mijn vriend ook helemaal niet zo. Ik lees ook hier en daar wel eens dat ongeduld en stress ertoe kan leiden dat een zwangerschap op zich laat wachten....
Nou, allemaal hopen dan maar deze maand!

Groetjes!

Ohja, ik woon in Zeeland.

Hallo,

Zal mij even voorstellen. Ik ben 23 jaar oud en heb een vriend van bijna 31 jaar oud. We hebben een zoon van 10 maanden oud. We wonen in Friesland.

Ben na mijn bevalling niet meer aan de pil gegaan. Dus ontpillen hoef ik niet weer. We zijn deze maand volop aan het klussen en hopen dat het weer snel raak zal zijn. De vorige keer was het in 2X RAAK!

Ik ben momenteel heerlijk thuis bij onze kleine jongen. Wel pas ik 1á 2 dagen op een ander jongentje maandje ouder dan die van ons. En wat administratie... wilde wel iets blijven doen met cijfertjes ha ha ha.

Nou meiden hoop voor ons allemaal dat het snel raak zal zijn!

Groeten

Diarich

Terug
Bovenaan