JUNI 2008 STOPPERS!!

hai annerobe
mijn nod is 13 juli dus ik kan ook nog een maart mama worden.
eigenlijk ben ik al een maart mama van mijn zoontje.
en mijn dochters zijn allebei in februari jarig dus lekker veel verjaardagen achter elkaar.

wat zul je je lekker hebben gevoelt toen die test vanochtend weer positief was heerlijk he dat gevoel         liefs ci lo...

He gezellig Ci Lo al die berichtjes voor mij haha,

wat een heerlijke dag, vandaag lekker gaan wandelen. Toevallig even langs een verloskundige hier in de wijk, hihi. Maar goed onderweg heerlijk bloempjes geplukt, eendjes gevoerd, een grote reiger van dichtbij gezien, lieveheersbeestjes op bezoek gehad, een mevrouw op een paard een tijdje bekeken. Lekker educatief bezig!!! Heerlijk dat weer.

Over  mijn zwangerschap:
Ja idd maar ik schreef hier al wel steeds dat ik echt zeker wist dat ik zwanger was (anders zou ik mijn schoen op moeten eten....haha).
Ik wist het eigenlijk voor de test al wel hoor, ik voelde me zoooo zwanger.
Maar goed door alle verhalen hier was ik wel even bang dat ik ook voor de gek werd gehouden door mijn lijf....gelukkig niet dus.

Oh ja hier ook een hele drukke verjaardagsagenda. Ik zelf ben in dec jarig, mijn mannetjes in april en juni en mijn man in mei!!! Een kindje in maart zou het rijtje wel compleet maken ja......moet ze toch maar eens samen gaan vieren denk ik. Ik ben nl altijd wel van de grote feestjes...komt omdat we nogal een grote vriendenkring hebben met veel kindjes.

Succes met de klus periode he, zet m op!!!!
Groetjes AnneRobe

Ik mag morgen eind van de middag al langs komen voor een gesprek bij de VK!!
Omdat ik de hele mnd juli op vakantie ben....
Spannend hoor...

Kus

Terug
Bovenaan