JUNI 2008 STOPPERS!!

Hoi meiden

Hier nog een juni stopper!!
Ik ben blij dat ik niet in mei gestopt ben
hihi wat een lijst met berichtjes  bij de mei stoppers  zeg.....

Maar goed, ik ben dus AnneRobe en 31 jaar.
Ik heb al twee kindjes, de oudste is net vier en de jongste is 2 jaar.
Heel gezellig boeltje bij elkaar! Twee zoontjes.

Ik was bij alle twee mijn schatjes de eerste maand al zwanger, ik hoop natuurlijk dat dat nu weer zo is maar ik ben nu alweer een paar jaartjes ouder dus ik denk dat dat wel mee zal vallen. Bij de eerste heb ik ook veel op t forum gezeten en er altijd veel steun uit gehaald. Ook al tijdens mijn zwangerschap.

Maar goed ik zit nu dus midden in de klusperiode, 26 mei ben ik ong. geworden dus dit weekend moet het gaan gebeuren. Ben stieken al een beetje bezig...haha

Je zou denken na twee kids weet zij vast alle ins en outs van zwanger worden nog maar ik ben er echt al weer helemaal uit hoor. Natuurlijk weet ik nog wel hoe het voelt maar ik vind het net zo spannend als bij de eerste (toen was ik 26)

Maar goed ik wens jullie ook allemaal heel veel succes deze maand!!!!
Groetjes van AnneRobe

Hey meiden

@ Carolinda:Wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg!! Gefeliciteerd
Hopen dat het dan ook mooi weer is maar dat is het meestal wel in juli
Ik ben al met foliumzuur begonnen
Ik las op de verpakking dat je er 4 weken van te voren mee moet beginnen voordat je voor het eggie gaat

@ Druifje:Meid ik ben ook "nog maar"25 haha
Wordt binnenkort 26 maar ik heb al een dochtertje van bijna 15maanden

@Diarich:Wat leuk dat je uit Friesland komt Ik heb daar ook een hele tijd gewoond
Waar woon je precies in Friesland als ik vragen mag?

@Annerobe:Ja dat mei topic is idd erg druk maar wel gezellig
Hopen dat het hier ook zo gaat
Ik heb dat mei topic  opgestart maar we hebben er voor gekozen om er nog een maandje mee te wachten
Stel dat ik de eerste ronde gelijk zwanger zou zijn,waar ik niet vanuit ga,dan  zou de baby 31 februari geboren worden dat vonden we niet zo mooi daarom hebben we het een maandje uitgesteld
Erg he?

Groetjes

Och mama,

Dat vind ik niet zo'n schande hoor.
ik vertelde je al dat ik tot twee keer toe bij de eerste keer klussen zwanger was.
Ik was ook al maanden aan het uitrekenen wanneer ik het beste zwanger zou kunnen worden....ben zelf juf en wilde niet in de vakantie uitgerekend zijn.
Bij alle twee liep mijn verlof tot op de dag af precies tot de zomervakantie, dus had ik nog 6 weken cadeau!! Heerlijk!!!

Maar goed ik ben me er heel goed van bewust dat dit een uitzonderingspositie was hoor. Ik durfde soms aan mensen bij wie het heel lang duurt niet te vertellen hoe snel het bij ons gegaan was....ik schaamde me gewoon een beetje.

Maar goed bij mij duurde de zwangerschap dan weer extreem lang, had ik beter een maandje kunnen wachten met zwanger worden ipv met een buik van over de 43 weken zwangerschap rond te blijven te lopen!

xx Anne Robe

Hoi allemaal,

Nou wij zijn ook deze maand begonnnen en deze week hard aan het werk. Heb even een vraagje. 22 mei is mijn cyslus begonnen en nu zou het zo zijn dat deze week de week is. NU heb ik twee ovulatietesten gedaan en deze geven aan dat ik vruchtbaar ben. Nu had is dinsdag avond veel steken en last van mijn buik. Dit heeft niet zo lang geduurt. Als het goed is zou ik 7 juni mijn ei hebben maar zou het ook kunnen dat die dinsdag is geweest. Nu hebben we wel op maandag en dinsdag geklust, zou het dan alsnog raak kunnen zijn????

groetjes ramona

DIt is voor mij de eerste keer dus vandaar deze vraag

ramona

Hoi Ramona

Ik heb t even voor je opgezocht....op predictor.nl

Laatste menstruatie:  
22 mei 2008

Cyclusduur:  
28 ???

Meest vruchtbare dag:  
4 juni 2008

Eisprong dag:  
5 juni 2008

Innesteldag:  
10 juni 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
15 juni 2008

Positieve thuistest mogelijk  
19 juni 2008
Het kan dus volgens mij heel goed wat je dinsdag voelde dat dat een eisprong  was....

Ik voel het ook altijd wanneer ik mijn eisprong heb. Dat is wel handig...
Ik weet nog van mijn vorige twee zwangerschappen dat ik zelfs altijd rond de 10e dag mijn eisprong had. De internet berekeningen geven ook maar een indicatie aan, bij mijn zus is de eisprong altijd pas op de 16e dag en zij heeft ook een cyclus van minder dan 28 dagen.
Maar goed ik weet niet precies hoe dat werkt met ovulatietesten, daar heb ik weer niet zo'n ervaring mee. maar volgens mij als die   een aangeven heeft die een bepaald hormoon (HCG??) in je lichaam gevonden wat aangeeft dat je ovuleert. ik zou er dus vandaag zeker nog een keer voor gaan.....ga er lekker van genieten haha!!

Succes!
Groetjes van AnneRobe

Ik weet het weer.
Geen HCG hormoon waar ik het over had maar je LH (piek), ineens kwam t weer allemaal bvoven....haha

Hoi Anerobe,

Nog even een vraagje. Het doen na de eisprong heeft dat nog wel zin.

We hebben dan ma 02 juni en di 03 juni geklust. Zou het dan wel lukken want ik heb gelezen dat het zaad 48 tot 72 uur houdbaar is. Vanavond gaat niet meer lukken moet werken morgen wel maar ja heeft dat zin of zouden maandag en dinsdag genoeg zijn??

groetjes ramona

Terug
Bovenaan