A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
Hier nog een juni stopper!!
Ik ben blij dat ik niet in mei gestopt ben
hihi wat een lijst met berichtjes bij de mei stoppers zeg.....
Maar goed, ik ben dus AnneRobe en 31 jaar.
Ik heb al twee kindjes, de oudste is net vier en de jongste is 2 jaar.
Heel gezellig boeltje bij elkaar! Twee zoontjes.
Ik was bij alle twee mijn schatjes de eerste maand al zwanger, ik hoop natuurlijk dat dat nu weer zo is maar ik ben nu alweer een paar jaartjes ouder dus ik denk dat dat wel mee zal vallen. Bij de eerste heb ik ook veel op t forum gezeten en er altijd veel steun uit gehaald. Ook al tijdens mijn zwangerschap.
Maar goed ik zit nu dus midden in de klusperiode, 26 mei ben ik ong. geworden dus dit weekend moet het gaan gebeuren. Ben stieken al een beetje bezig...haha
Je zou denken na twee kids weet zij vast alle ins en outs van zwanger worden nog maar ik ben er echt al weer helemaal uit hoor. Natuurlijk weet ik nog wel hoe het voelt maar ik vind het net zo spannend als bij de eerste (toen was ik 26)
Maar goed ik wens jullie ook allemaal heel veel succes deze maand!!!!
Groetjes van AnneRobe
Hier nog een juni stopper!!
Ik ben blij dat ik niet in mei gestopt ben
hihi wat een lijst met berichtjes bij de mei stoppers zeg.....
Maar goed, ik ben dus AnneRobe en 31 jaar.
Ik heb al twee kindjes, de oudste is net vier en de jongste is 2 jaar.
Heel gezellig boeltje bij elkaar! Twee zoontjes.
Ik was bij alle twee mijn schatjes de eerste maand al zwanger, ik hoop natuurlijk dat dat nu weer zo is maar ik ben nu alweer een paar jaartjes ouder dus ik denk dat dat wel mee zal vallen. Bij de eerste heb ik ook veel op t forum gezeten en er altijd veel steun uit gehaald. Ook al tijdens mijn zwangerschap.
Maar goed ik zit nu dus midden in de klusperiode, 26 mei ben ik ong. geworden dus dit weekend moet het gaan gebeuren. Ben stieken al een beetje bezig...haha
Je zou denken na twee kids weet zij vast alle ins en outs van zwanger worden nog maar ik ben er echt al weer helemaal uit hoor. Natuurlijk weet ik nog wel hoe het voelt maar ik vind het net zo spannend als bij de eerste (toen was ik 26)
Maar goed ik wens jullie ook allemaal heel veel succes deze maand!!!!
Groetjes van AnneRobe