JUNI 2008 STOPPERS!!

Hoi Ramona,

Als ik het zo goed begrijp moet het voldoende zijn geweest.....
Zaad blijft over het algemeen tot 48 goed idd dat heb ik ook gelezen.
Een eitje blijft maar een paar uur in leven als je dinsdag of woensdag dat eitje hebt gevoeld en je bent er zeker van dan heeft het nu geen zin meer denk ik.

Kan je weer even uitrusten van alle inspanning
19 juni kom je ons misschien wel gied nieuws brengen...wie weet!

x AnneRobe

Wij zijn ook gestopt, 18 mei was m,n laaste ongi dag tot 28 mei (erg lang :S)
werd 1 juni (alleen die dag ) ook weer ongi
Weet niet precies vanuit welke dag uit te gaan.
Hebben voor 't gemak 28mei!
Super benieuwd!
1e ronde 3de kindje

Kus Marieke (22)
Mara (2) en Joos   (1)
En natuurlijk m,n partner Ramon (32)

Hoi anerobe,

Ja we gaan in iedergeval nog even klussen morgen dan heb ik voor mij gevoel er alles aan gedaan deze maand en dan maar afwachten, wat duurt dat verschrikkelijk lang zeg. Vraagje als je nu zwanger bent kan ik het dan met zes weken tegen mijn moeder zeggen? En als ik de 19e positief ben moet ik dan langs de dokter voor de zekerheid of een week later nog een test doen?

groetjes ramona

P.S. hoe staat het nu met jou?

he Ramona,
Dat zou ik ook gedaan hebben!! klussen heeft ook wel wat vind ik, ik kan er dan geen genoeg van krijgen...haha
Enne als je de 19e een test doet dan ben je al bijna 4 weken zwanger,
lekker cadeautje  altijd die eerste maand vind ik!!

Maar goed je moet toch zelf weten of je het al aan je moeder gaat vertellen. Ik heb dat ook twee keer gedaan, nu ga ik het ivm doorvertellen aan mijn oudste pas later vertellen als het deze maand al zo mag zijn. Dat hoeft mijn kleine mannetje allemaal niet te weten. maar goed zit net TV te te kijken en volgens Derrek de babyfluisteraar weten ze toch alles al......

x AnneRobe

Oh ja nog even over een pos. test.
Als ik die in handen heb ga ik zsm een 1e afspraak plannen bij de verloskundige of gyn.
Mijn dokter gaat niet over zwangerschappen....
En daarbij een poitieve test is er een, die liegen echt niet!!!!!!!!!!!

x AnneRobe

Hoi Annerobe,

Dank je wel voor de snelle antwoorden. Stelt met echt gerust. Nou vanavond nog ff klussen hahaha en dan maar wachten. Zodra ik wat weet laat ik het je weten.

Groetjes ramona

hallo allemaal,

ik ben al een tijdje aan het meelezen (oa met de meistoppers), maar nu wordt het tijd om mee te gaan doen! In juni gaan we namelijk van start! Ik heb al 1 zoontje van net 2 en van hem was ik in   de tweede maand zwanger. Spannend!

Kan ik met jullie meekletsen?

Willemijn

Terug
Bovenaan