JUNI 2008 STOPPERS!!

OW spannend dus jullie kunnen al bijna testen nou ik duim voor jullie dat het raak is. dat van die poezen ken ik wij, hebben zelf ook katten en toen ik zwanger was waren ze niet bij me weg te houden. Elke keer als ik even op de bank lag dan had ik twee katten rondom mijn buik die heel erg aan het spinnen waren.

Ik heb afgelopen mijn vrijgezellenfeestje gehad en dat was super! We zijn eerst wezen bowlen en steengrillen en daarna het centrum onveilig gemaakt hihihi. PFFF was pas om 415 thuis en om 830 stond ik al weer heel stoer naast mijn bedje.   Nou ik ben echt de hele dag moe geweest en ben nu nog aan het bijkomen hihihi. Ja ben het duidelijk niet meer gewent gelukkig is dit niet elke week pfff.

Liefs Linda,

Hoi meiden daar ben ik weer hoor......

Nou ik ben dus drie dagen weg geweest, voelde me in de tijd dat ik weg was echt super zwanger. Wel even goed voor me geweest even drie dagen eruit!! Al kneep ik hem bij elk ding dat ik voelde, en schaamde me ook een beetje dat ik er toch zo mee bezig was. Het is pas mijn eerste ronde....maar goed dat komt denk ik ook omdat ik al twee keer zwanger geweest ben en weet hoe het voelt, t zelfde als nu..

Ik zou eigenlijk vandaag testen maar toen ik  woe op 12 uur 'snachts in de auto naar huis zat besloot ik toch donderdagochtend vast een keertje een testje te wagen. Stiekem heb niks aan mijn man verteld.  (5 dagen voor mijn NOD) Die test kon va 6 dagen voor mijn NOD stond erop dus ik had eigenlijk alle vertrouwen dat ik wel duidelijkheid zou krijgen........niet dus. Hoe goed ik ook keek, geen streepjes. Wel een dikke vette controle streep maar niet zwanger...??

Ik snapte er niks van want hield mijn lijf me dan ECHT ook voor het lapje netzoals ik hier bij iedereen ook lees. Ik kon het me gewoon niet voorstellen en heb besloten om a.s. zaterdagmorgen weer te testen met die MAT Care sticks (3 dagen voor mijn NOD...)

Maar goed nu is het vrijdag een dag voor DE TESTDAG  en ik    ben alleen thuis  Natuurlijk kon het toch niet laten om de laatste MATCARE test ertegen aan te gooien........
Morgen vieren wij alsnog vaderdag   en hoe leuk zou het zijn als ik mijn man morgenvroeg zou verrassen met een positieve test.

En ja hoor een heel dun streepje...ECHT
Mijn vermoedens klopte, ik ben dus echt  ZWANGER van mijn 3e kindje. Als het goed is uitgerekend op 3-3, ik schreef al het kon geen toeval zijn......

Ik zat beneden op de bank en zat helemaal te trillen, nu had ik echt het bewijs in handen.....

Hele dukke kus van AnneRobe

hai mama 1982
ook ik ga er deze maand tegen aan en wel volgende week.
en dan is mijn nod 13juli.
dit is mijn 1 e ronde voor ons 4 de kindje.
ik was met juni toppers begonnen en had die van jou niet gezien omdat ik alleen de laatste 24 uur had bekeken.
liefs ci lo..

@Anne Robe: Jeetje van harte joh echt super. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en hou je ons wel een beetje op de hoogte.

Liefs Linda,

Ps gisteren mijn laatste pil genomen.

hai annerobe

van harte gefeliciteerd wat leuk voor je.
en de eerste ronde nog wel wat gaaf.
dat bespaard je een hoop gestres.
weet je man het al en hoe reageerde hij?

heel veel geluk met je 3e en natuurlijk met de rest van je gezin.
hou me op de hoogte ik ben benieuwd.
          liefs ci lo...

he Ci Lo  

Wat gaaf joh dat je gaat voor de vierde!!
Mag ik vragen van welke leeftijden je kids zijn en zijn t jongens of meisjes...? Hihi benieuwd...

Hoe was het bij je vorige zwangerschappen? Was je snel zwanger?
Misschien zie ik je aan t einde v/d maand nog bij t maartforum??!! haha zou wel gezellig zijn.

Maar goed even over vanmorgen:
Mijn man had eerst toen ik de test gaf niet door dat ik de test al had gedaan.....hij reageerde niet echt. Met enige uitleg was hij natuurlijk helemaal enthousiast.
Maar goed hij praat er niet de hele dag over ofzo, misschien moet dat bij hem ook nog een beetje groeiten. Ik voel natuurlijk ook de hele dag van alles en ben er ook mede daarom veel mee bezig. Soms moet ik echt dingen uit hem trekken. Is wel anders als bij mijn 1e zwangerschap....vind ik soms best moeilijk.

Maar goed, we hebben vandag voor de zekerheid nog even een test gekocht. Ik had NL zo'n test gekocht waarbij je al 6 dagen voor de NOD kon testen en er kwam vrijdag dus een heel licht streepje.
Ik had voor dat ik de test deed al wel een groot vermoeden hoor, voel me gewoon super zwanger en ik overdrijf niet als ik zeg dat mijn BH maat zeker van B naar C is....het valt iedereen om me heen zelf op.
Uhhhh tja leuk he zo'n puch-upje zeg ik dan

Maar goed ik zal jullie nog wel een update van de test van morgen geven. Ik zit voorlopig nog wel hier denk ik, er is nog niet eens een maart 2009 forum zo vroeg ben ik....

Jullie allemaal weer heel veel succes met klussen en wachten.
Dikke Kus AnneRobe

hai annerobe

wij hebben een zoon van 6
en 2 dochters van 3 en 1

zwangerschap 1 zoon 1e ronde raak
                                          2 miskraam 4e ronde
                                           3 dochter 3e ronde raak
                                           4 dochter 1e ronde raak.
dus ik hoop dat het nu weer de eerste keer raak is.
en de eerste 12 weken tot de echo ben ik altijd bang voor een miskraam.

hoe is die extra test verlopen die je vanochtend zou doen en is je man al wat enthousiaster?

liefs ci lo...

he Ci lo wat gaaf zeg twee meiden en een knulletje.....
Hoop echt voor je dat het nu ook in de eerste ronde lukt, gezellig!
\Wanneer heb je ook al weer je NOD?

Ja ik ga echt naar de mrt mama's hoor, vanmorgen weer positief getest. JOEHOE
Voel me ook nog steeds super zwanger, ben ook veel duizelig.
Ben vanmorgen toch maar met natuurlijke ijzer tabletten begonnen.
Ik ga morgen maar eens een verloskundige in de wijk bellen, spannende tijd hoor...

Succes aan iedereen hier en hoop jullie allemaal snel te spreken bij de mrt-mama's!!!
Kus AnneRobe
ps wel lastig hoor dat grote geheim voor me houden, niks voor mij!!

Terug
Bovenaan