JUNI 2008 STOPPERS!!

Ik ben bij ons meisje ingeleid
Ik had langdurig gebroken vliezen maar de weeen kwamen maar niet dus naar het ziekenhuis  aan het infuus met die weeenopwekkers
Nou dat was zeer heftig!!
Ons meid is binnen 1uur en 40 minuten geboren

Aan een volgende bevalling wil ik eigenlijk nog niet denken eerst maar eens zwanger worden maar het klinkt cliche(of hoe je het ook maar mag typen)zodra je je kindje in je armen hebt ben je alle pijn vergeten

Groetjes

he mam

Ja idd ik wil er ook nog lang niet aan denken......
Al kijk ik wel graag naar programma's als de kraamafdeling en bevalliongsverhalen op de tv. Ben er wel mee bezig.

Waar ik wel aan wil denken is dat straks die kleine in mijn armen en mijn drie mannen om ons heen!!!! Zie je wel daar droom ik weer verder hoor. Sorry!

Maar om even op je bevalling terug te komen. ik ben bij de  oudste ook ingeleid. Ik was al 3  weken over de uitgerekende datum, het moest er toen maar eens van komen....

Bij jou is het wel heeeeeel snel gegaan zeg, bij mij heeft het nog twee dagen geduurd! uiteindelijk dus bijna 3 en een halve week na de uitgerekende datum!! haha

Misschien ben ik nu daarom wel zo blij met een geplande bevalling, dan weet ik in elk geval wanneer het allemaal gaat plaats vinden. Als die kleine geen roet in het eten gooit natuurlijk, de tweede was nl weer 3 dagen te vroeg en de bevalling dus wel uit zich zelf begonnen....je weet t nooit dus!

Maar goed terug naar de realiteit en eerst maar eens een poitieve test in handen zien te krijgen.
Ik heb net die test besteld waarbij je 6 dagen voor de NOD al kan testen.....hihi moet toch iets te doen hebebn om de tijd te doden ........

x Anne Robe

hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht waarom ook niet lekker mee kletsen hierover. ik ben 29 jaar en heb een zoontje van 8 jaar oud. na zo n lange tijd is het toch wel weer erg spannend.
mijn nod is 26 juni en dan gaan we ervoor.
ik wens iedereen veel succes de komende tijd.

groetjes patries

He Dames!
Ik ben eind mei gestopt en als het goed is heb ik a.s. maandag mijn NOD. Ben benieuwd of dat het geval zal zijn, zoals meer meiden hier voel ik vanalles al..wij zijn dan ook al wel aan het klussen geweest, maar er niet echt bewust nog mee bezig wanneer mijn eisprong is. Ben dus benieuwd!

Hallo Allemaal!

Komen jullie een beetje het weekend door?

Had net even de schrik van mijn leven. Waren we bij mijn ouders val ik daar niet raar van de trap. Gelukkig kon ik halverwege de leuning vinden om vast te houden. En weet je er ging op dt moment even veel door mij heen zo van... niet op mijn buik vallen straks ben ik wel zwanger.

Bah vond het maar een enge gedachte.

HAd ik gisteren zonder na te denken een heerlijk biefstukje op gegeten lekker rood, want dat vind ik persoonlijk het lekkerst. Denk ik na de tijd "Das ook niet zo handig".

Heb trouwens nog een vraagje...ik lees van alles over testen die wel eerder gedaan kunnen worden. Over welke hebben jullie het dan? Zelf heb ik 1 digitale van clear blue in huis.

Mijn vriend zegt alsmaar doe maar een test bla bla bla. Gek word ik ervan. Ben al zenuwachtig en heb nog steeds zo'n sterk gevoel, maar toch. Ik wil mijzelf wel beschermen dat het ook niet raak kan zijn. Misschien dat ik net voordat we op vakantie gaan een testje doe. We gaan namelijk as vrijdag lekker na Zeeland en we hebben er zin in!!!!!

Hebben voor de al moeders onder ons. Ook wat leuks met vaderdag gedaan?
Zelf had ik met onze zoon de hand en voet afdrukjes met vinger verf op papier afgedrukt. Wel mooi resultaat en mijn vriend was er erg blij mee. We zullen het van de week een mooi plaatsje geven.

Groetjes

Diarich

he Diarich

Ik hoop dat je je niet al te veel pijn hebt gedaan en ik kan me heel goed voorstellen dat een zwangerschap wel even door je hoofd heeft gespookt...."gelukkig" maar dat je alleen viel.
Ik ben bij mijn schoonouders altijd zo bang om te vallen wanneer ik een van de mannetjes naar beneden draag....moet er niet aan denken.
ik heb  toch al  helemaal niks met trappen. Mijn oudste heeft een sleutelbeen gebroken na een val. Ik was helemaal in paniek. Hij viel bij vrienden van de keldertrap (onvoorzien...) van boven helemaal naar beneden! Echt gelukkig was het alleen zijn sleutelbeen die gebroken was...hij nam in zijn val ook vazen mee die daar stonden Brrrrr wat daar had kunnen gebeuren ik wil er niet aan denken.

Maar goed genoeg horrorverhalen, het is allemaal goed aafgelopen.....
Ik moet je eerlijk toegeven dat ik nu ook veel beter oplet wat ik eet dan bij mijn andere zwangerschappen. Misschien in mijn achterhoofd omdat het de vorige zwangerschappen in een keer raak was hoor????
Ik had toen echt niet verwacht (in een keer) zwanger te zijn, had niet echt zwangerschapskwaaltjes  en zat de avond voor de test in de auto naast mijn man met mijn buik VOL van de Brie en heel veel wijntjes.....we waren bij vrienden geweest.

Maar goed we weten allemaal dat de eerste twee maanden al die dingen die wij doen geen kwaad kunnen.....dan zit die kleine nog zo beschermd in onze buik(jes)....

Kus AnneRobe
Tot snel weer...

Hey annarobe,

Ik kom je overal tegen! Leuk hoor lekker fanatiek mee kletsen enzo.

Jakkes echt wel een horror verhaal als ik dat zo mag horen. Denk dat je zoon veel geluk heeft gehad toen.

Ik was vorige keer in 2x zwanger en ook bij mij speelt dat stiekum wel in mijn achterhoofd. Ook dat mijn moederskant heel vruchtbaar is en bijna allemaa zomaar raak!

Wat je zei over die afscheiding bij   dat andere topic van half juni NOD.
Dat komt mij nu ook bekend voor. Maar tsja ik word helemaal gek van mijzelf het is zo gissen!

Als ik het goed begrijp kan ik morgen of overmorgen al een test erop wagen. Nou als mijn vriendin morgen langskomt om toch even boodschapje te doen in Grou op de fiets dan koop ik gelijk een test en anders wacht ik nog even.

O ja... moet even kwijt. Bij mijn vorige zwangerschap kwam 1 van onze katten steeds bij mij liggen ( anders altijd bij mijn vriend!) Nu is het zo dat ik weer steeds katten bij me heb dus zal het.....

ha ha ha hoevaak noemen we wel niet zal het of onze zwangerschapskwaaltjes op!
Maar wel ideaal dat we het hier op het forum kwijt kunnen en van ons afschrijven. Heerlijk!

Nou meid, hoop voor je ( en de andere dames natuurlijk) dat het ook deze keer in 1x raak mag zijn!

Ben benieuwd. Houd het allemaal goed in de gaten en ben wel een aantal keer perdag hier te vinden op het forum. Beetje verslaafd denk ik

Groetjes

Diarich

Ja erg he ik vind het ook wel een klein beetje verslavend.....

maar goed dat gerucht over die katten kende ik nog niet, ik zal eens opletten in de straat.
Normaal rennen ze hard weg als wij naar buiten komen (daarmee bedoel ik mezelf met mijn mannetjes) Zij zijn helemaal gek van dieren, ik vind het ook allemaal prachtig.
In de straat hebben veel mensen een poes en als die dan toevallig ook op straat (autovrij) staan als wij buiten komen rennen die van mij er gelijk achteraan omdat ze die kat willen aaien.
Natuurlijk schrikt dat beest daar meteen van en vlucht naar de eerste de best tuin.
Ik heb ze al zo vaak geleerd hoe je dat het best aan kan pakken zodat die poes niet wegloopt maar naar je toe komt. Mijn oudste blijft nu staan en roept op zijn aler liefst   " Poesje, kom maar " maar die kleinste boef van ons kan t dan toch niet laten om er heen te rennen. Dus met andere woorden  ALS ik de kans krijg.....zal ik erop letten! haha
bedankt voor de tip en wie weet is het bij jou echt waar! Ik zal voor je duimen
xxx en idd ik ben bij 3 topics te vinden hihi gezellig!!!
x AnneRobe

Terug
Bovenaan